Yukarıdaki şarkıyı indirin tamam mı kesin onunla okuyun, pişman olursanız kapatır giderim burayı ama siz kesin onunla okuyun.
Gulf karşısındaki adama teslim olmayı istemesede öpücüğe karşılık vermişti, bedeni onun karşısında kontrolünü kaybediyordu. Söylediği bütün sözler kulağına vazgeçilmez bir melodi gibi geliyordu, bitmesini istemediği bir melodi. Mew'in hafif kısık sesi onun bütün sinirini unutturmuştu, yine bütün benliği ile ona doğru çekiliyordu. Bu anın bitmesini istemiyordu fakat bazı şeyleri duyması ve doğrulaması gerekti.
G: ''Her şeyi bütün doğruluğu ile anlat bana, hiçbir detay atlamadan.''
Mew genç olanın isteği üzerine yanına oturup ellerini avuçlarının arasına aldı, onun sıcaklığına ihtiyacı vardı. Anlatacağı şeylerden sonra bu sıcaklığı sonsuza kadar kaybetmeyi göze almıştı.
M:''Belki haberin vardır az önceki adam benim abim, yani bir zamanlar abimdi. Onun akademik başarıları her aile yemeğimizde konuşulurdu, benimkilerin aksine. Annem beni arkasında bırakıp onun için ülke değiştirdi, o gün dizlerimin üzerine çöküp ağladığımı hatırlıyorum. Daha başarılı olacağımı söyledim tutamayacağım sözler bile vermiştim, hiçbiri işe yaramadı. Babamı çok küçükken kaybettim bu yüzden onun sevgisini hiç tatmadım ama abim biliyordu. O her ikisinin de sevgisiyle büyüdü, hiçbir şey yapmasa bile onu seviyorlardı. Ben ise her seferinde kendimi sevdirmek için çabaladım, başaramadım belki doğmamam gerekti bilmiyorum. Bazen annem buradaki işleri kontrol etmek için gelir giderdi onu sadece o zamanlar görebiliyordum, buluşmalarımız iş üzerineydi azarlamalar ile biterdi. Yine de pes etmedim ve daha iyi olmaya çalıştım. Bir yarış sonrası yaralandığım için hastaneye kaldırılmıştım annemi o gün kaybettim. Abim o zamanlar yanıma geldi ve benimle yaşamaya başladı komik ama biraz olsun aile gibi hissetmiştim, nerden bilebilirdim kafasında dönen şeyleri. O hayatıma girdiği zamandan beri çevremdeki insanları kaybetmeye başlamıştım kiminle yakınlaşsam ya aldatılıyordum ya da kullanılıyordum. Yine de yanımda abim olduğu için umursamamıştım, çünkü arkamda ailemden biri vardı. Daha sonra bir sevgilim oldu iyi giden bir ilişkimiz vardı, beni önemsiyordu yakınlaşmamız uzun sürmedi. Abime ondan sürekli bahsediyordum tanıştırmıştım bile, birkaç gün sonra ayrıldık diye mesaj attı ve o gün içinde abim bana tek kelime etmeden gitmişti. Yanımda kimse yoktu çünkü bütün yakın olduğum insanları teker teker kaybetmiştim, işte o gün değiştim kendimi her şeyden soyutlanmıştım. Barda karşılaştığımız günü hatırlıyor musun? Beni öpmeye çalışan adamdan kurtarmıştın hani, işte o eski sevgilimdi. Abim onunla ilişkiye girmek istemiş, büyük bir para karşılığında tabi. Annemin ölümünden beni sorumlu tutuyormuş, yanıma gelmesi beni sonsuz bir yalnızlığa itmek istemesiymiş. Yakın olduğum bütün insanlara iğrenç şeyler yaptırmış, parayla susturup benimle iletişime geçmemelerini sağlamış. Ben onun elinden annesini almışım, o gün annem benim için gelmiyordu biliyor musun? Ben umurunda bile değildim, yine de ölen benim de annemdi. Duyduklarımdan sonra onu bulup hesap sormak istedim, yapamadım çünkü cesaretim yoktu. Ben oldukça korkak biriyim değil mi?''
Mew gözyaşları içinde onu dinleyen gence baktı, yüzünde bir tebessüm belirdi.
M:''Ağlaması gereken ben değil miyim? Neden rol çalıyorsun?''
Gulf normal yaşantısında duygusal değildi, karşısındaki adam bütün duygularının gün yüzüne çıkmasına sebep oluyordu. Abisinin iyi biri olmadığını zaten biliyordu ama anlattıkları onu etkilemişti belki daha nice şeyler vardır diye düşündü. Onunla aynı hissedemezdi çünkü anne sevgisinin ne olduğunu biliyordu, konuşmak istedi ama kelimeler o an için birbirine karışıyordu. Mew'e sıkıca sarıldı, hiç bırakmayacakmış gibi. Yaşadığı şeyleri unutturabilmeyi istedi, hayatında kötü olan ne varsa yok etmeyi diledi.
Keşke seninle daha erken tanışabilseydim, geç kaldığım için üzgünüm. Umarım benim için bir yerin vardır Mew, sadece ikimiz için bir yer...
G:''Sen çok zorlandın değil mi? Kendini tutmana gerek yok benim yanımda ağlayabilirsin ve yanımda olduğun sürece hiçbir şey saklamak zorunda değilsin.''
M:''Seni de kaybetmekten korkuyorum.''
Gulf sarıldığı bedene sıkıca tutundu, her zaman yanında olacağını ona kanıtlayacaktı.
G:''Sana kimseye benzemediğimi söylemiştim. Sana hiçbir şey yapamaz çünkü artık yanında ben varım ve eğer bana bir şey yapmaya kalkacak olursa benim de yanımda sen varsın değil mi? Sonsuz yalnızlık mı? Ben olduğum sürece buna asla müsaade etmeyeceğim Mew, eğer bana izin verirsen yalnızlık hissini hayatından silmek istiyorum. Sadece bana hep yakın ol ve benden uzaklaşma.''
Bütün samimiyetiyle söyledi, verdiği bütün sözleri tutmaya hazırdı. Onu sevdiği gerçeğini artık biliyordu ve sevdiği adam için her şeyi göze alabilirdi.
Mew genç olanın gözlerinin içine baktı, sevgisini hissedebiliyordu. O haklıydı hiçbir şey eskisi gibi değildi, onu kaybetmeyi bir an olsun göze alamazdı.
İkisi de aynı şeyleri düşünürken yüzlerinde tebessüm belirdi, konuşmaya ihtiyaç duymadan sadece göz göze gelerek anlaşabiliyorlardı, artık ikisi de birbirleri için vazgeçilmez bir zaaf haline dönüşmüştü.
G:''Bugün ay çok güzel değil mi?''
Senin kadar değil...
M:''Yakından bakmak ister misin?''
G:''Bu mümkün mü?''
Mew, Gulf'ın elinden tutup yukarı çıkardı. Gökyüzüne olan ilgisinden dolayı izlemek için gerekli olan her şeye sahipti.
G:''Bu inanılmaz cidden yok yakın!'' Heyecanla söyledi.
O anda gökyüzünde renk renk havai fişekler belirdi, kulakları yakınlardan gelen hoş bir müzik doldurdu.
G:''Sanırım dolunay kutlaması yapı-''
Mew genç olanı kendine çekip dudaklarına bir öpücük bıraktı.
M:''Seni seviyorum, seni kimseyi sevmediğim kadar seviyorum Gulf. Benden izin istemiştin değil mi? Bana her şeyi unutturmanı, yanımda olmanı istiyorum. Bencil biri gibi gözükebilirim ama seni her şeyden çok istiyorum.''
Gulf gelen ani teklif karşısında ne demesi gerektiğini bilmiyordu, bunu ilk defa yaşıyordu. Bütün bedeni karşısındaki adamın sevgisi ile kuşatılmıştı.
G:''Benimle dans eder misin?''
Elini usulca sevdiği kişiye uzattı, bu yeni başlayacak hayatlarının bir davetiydi.
Mew gülümseyerek ona uzatılan eli sıkıca tuttu, genç olanın belini kavrayıp aralarındaki mesafenin yok olmasını sağladı. İki beden kendini müziğe bıraktı, aralarındaki sevgi uzaktan dahi hissedilebilirdi.
G:''Seni seviyorum.''
Her şeyi unutmanı sağlayacağım, sana gerçek aile hissini yaşatacağım söz veriyorum.
__________________________________________
Flashback artık favori bölümüm bu ,kusura bakma first feeling. Biraz final bölümü gibi oldu sanki, burda bitirsem mi diye düşünmüyor değilim🤔
İlginiz için çok teşekkürler :3
-ily sm❤️