Koca iki adam lunaparkın önünde tek kelime etmeden dikiliyordu. Normalde de pek yaşıtlarının olmadığı bir yerdi fakat bugün ekstra sayıda çocuk vardı, tabi ki o kadar minik insanların arasında dikkat çekmemeleri imkansızdı.
M: ''Aslında biliyor musun, geri dönmek için geç değil.''
Gulf bir anlağına tereddüt etse bile vazgeçmeye niyetli değildi.
G: ''Ben jeton alıp geliyorum, sende o sıra ilk hangisine binmek istediğini seç.''
Genç olan yanından ayrıldığında Mew tekrar telefonunu çıkardı, buradaki hiçbir şeyin ismini bilmiyordu fazlasıyla yabancıydı.
G: ''HEY! Bugün telefon yok, her şeyden uzaklaştırmaya çalışıyorum seni burada.''
Mew gelen sesle irkilmişti, bozuntuya vermeden telefonu cebine koydu.
M: ''İşin uzun sürer diye...''
G: ''İki adımlık yerdi Phi ne kadar uzun sürebilir.''
Gulf, Mew'in hiçbir şey demeden ona baktığını görünce dediklerinde şüpheye düştü.
Yanlış bir şey mi söyledim ki?
M: ''Sen az önce ne dedin? ''
G: ''Bende onu merak ediyordum şimdi ne dedim?''
M: ''Phi?''
G: ''Benden büyüksün, normal değil mi öyle söylemem?''
M: ''İlk defa söyledin, açıkçası hoşuma gitti bundan sonra daha çok kullan.''
Gulf kulakları dahil bütün bedenin kızardığını hissedebiliyordu, karşısındaki adamın bu tip şeyleri öylesine mi yoksa eğlencesine mi söylediğinden emin değildi. Yüzünü gizlemek için saçlarını dağıtıp hızla kapşonu kafasına geçirdi, şu an için görünümü önemseyeceği en son şeydi.
M: ''Üşüdün mü?''
Bu adam ne konuşuyor acaba yanıyorum burada, neyse ki gözü kör.
G: ''Evet bir anlığına üşüdüm gib-''
Mew üzerindeki ceketi çıkarıp onu sardığında sözü kesilmişti.
Siktir! Sen böyle yaparsan ben yanlış anlarım.
M: ''Nasıl biraz daha iyi mi?''
Çok sağ ol harikayım sayende, hiçbir şey hissetmiyorum.
M: ''Orda mısın? Eğer çok üşüyorsan gidebiliriz sorun değil.''
Ağh! Bu adam cidden...
G: ''İyiyim ben, sen karar verdin mi?'' Kafasındaki sesleri bastırıp birkaç kelime edebilmeyi başardı.
Mew genç olanın sesini duyduğu için rahatlamıştı, bunu birkaç kere daha yaptığını hatırladı. Alışkanlığı olduğunu düşündü, gördüğü en garip alışkanlık olabilirdi.
M:''Şuradaki zevkli görünüyor.'' Hız trenini göstererek söyledi, gözüne gelen ilk şeydi.
G:''Yarışçı bir adam tabi ki her türlü hızın müptelasıdır, bendeki de soru işte...''
M:''Ne o beğenmemiş gibisin, senin istediğine binelim.'' Mew, onun yüz ifadesini gördüğünde isteksiz olduğunu düşündü.
G: ''Hayır sorun değil, dedim ya bugün senin günün. GİDELİM PHİ!''
Normalde gördüğünden farklı bir karakteri olduğunu biliyordu ama Gulf'ın şu an ki tavrı ve hareketleri Mew'in tahmin ettiğinin çok ötesindeydi.