Gün sonunda sözleşme için ofise geçildi.
Gulf, Mew'in bu konuyu sadece öylesine söylediğini düşünmüştü. Ciddi olduğunu gördüğünde şaşırmadan edemedi, tüm çalışanlara özel bir şey miydi?
Mew genç olana boş kağıdı uzattı, o her ne yazarsa kabul edecekti.
G: ''Hepsini kabul edeceksin yani, bundan emin miyiz?''
M: ''Sözümden dönen bir insan olmadım, acele edip yazmalısın.''
Gulf bir taraftan destan yazarken gözü Mew'a takıldı.
G: ''Sen ne yazıyorsun?''
M: ''Sözleşmeler iki taraflıdır, bu süreçte benim de senden istediklerim olacak.''
Evet bu adam tabi ki karşılıksız bir şey yapmazdı. Bir iki iyi tarafını göstermesi Gulf'un umutlanmasına sebep olmuştu, konu Mew olduğunda ne zaman yanılacağından emin değildi. İki tarafta bitirdiğine kağıtları birbirlerine verdi.
Gulf, karşısındaki adamın yazdıklarını okuduğunda oturduğu yerden bir anda sıçradı.
G: ''BU SAÇMALIK!''
Mew onun aksine oldukça sakindi.
M: ''Nedir saçma olan?''
G: ''Sen beni 13.yy kölesi mi sandın? Her aradığında yanına gelmemi istemişsin? Spor danışmanıyım ben menajerin değil.''
M: ''Benim için ikisi arasında fark yok. Ayrıca sende rızanla istifa etmeden kovulmamayı istemişsin?''
G: ''O sadece ruh halin değişince sürekli kovarsın diy-''
M: ''Ve seninle çoğu şeyi paylaşmamı istemişsin?''
Gulf aniden kalktığı yere usulca oturdu, yazdıklarında biraz ileri gittiğini biliyordu. Mew onun bu haliyle eğleniyor olsa da dışarı bir şey yansıtmamıştı.
M: ''Bence şartlar eşit gibi görünüyor.''
G: ''Şey, sanırım öyle.''
M: ''O zaman artık sorunumuz kalmadı, bundan sonra iyi anlaşalım.''
Gulf ona uzatılan eli sıktı, uzun bir serüvene başlıyor gibi hissediyordu. Mew'in aklından ne geçtiğine dair en ufak fikri yoktu, şimdilik iyi niyetli olduğuna inanmak istedi.
G: ''Gitmeliyim, yarın görüşürüz.''
Kendini dışarı attığında derin bir nefes aldı, saatin farkında değildi. Son otobüs çoktan gitmişti, telefonu çıkarıp taksi çağıracağı sıra da şarjının bittiğini gördü. Ciddi olamazsın Gulf, bu halle birinin danışmanlığını yapabilecek misin? Ne saatin farkındasın ne şarjının bittiğinin. Kendisiyle kavga yapmakla meşguldü, düşünceleri onu bir anlığına her şeyden uzaklaştırmıştı. Arkasından yaklaşan gölgeyi fark etti an irkildi.
M: ''Kusura bakma, seni korkuttum mu?''
G: ''Ah hayır dalgındım sadece.''
Mew, genç adamın odadan çıktığı an saate baktı, onun otobüsle gidip geldiğini biliyordu. Telefonunu açıp otobüs saatlerini öğrendiğinde genç olanın peşinden koştu. Bu saate kadar onu iş yerinde tutan kendisiydi bu yüzden sorunla kendisi ilgilenmeliydi.
M: ''İstersen seni ben bırakabilirim.''
Gulf, bu adamın günden güne daha ne kadar değişebileceğini merak etti. Beni eve bırakmayı mı teklif ediyor o şu an? Mew Suppasit? Bizim ekranlardan tanıdığımız Mew Suppasit?
M: ''İstiyor musun?''
Gulf, adamın sesini duyduğuna düşüncelerinden sıyrıldı.
G: ''Aslında son otobüs kalktığı için ve telefonumun şarjı bittiği için belki taksi çağırabili-''
M: ''Bekle burada.''
Kaba herif sözümü bitirmemi bekleyemez misin? Bunu sözleşmeye dahil etmeliydim.
Gulf, onun bekle demesiyle neden olduğu yerde dikiliyordu hiçbir fikri yoktu. Birkaç dakika geçtikten sonra onu alaya aldığını düşündü, başka ne bekliyordu ki? Yola çıkacağı sırada arkasından gelen motor sesine döndü, siktir yoksa o efsane motorla mı bırakacak? Hadi canım daha neler, hayal kurma.Mew onun önünde durana kadar yanından gelip geçeceğini düşünmüştü, konu o olunca güvenmek biraz zordu.
M: ''Beklettim mi çok? Yanımda yedek kask yoktu, yukarı çıkıp almak zorunda kaldım.''
Elindeki kaskı genç olana uzattı.
G: ''Ben gerçekten binebilir miyim?'' şaşkınlıkla sordu, motoruna kimseyi bindirmediğini biliyordu.
M: ''Yani sana kaskı uzatıp taksi çağıracak değilim?''
Gulf o an adamın ne söylediğini bile duymadı, elini koltuğun üzerinde gezdirdi. Dokunması bile bu kadar güzel hissettiriyorken sürmeyi hayal bile edemedi. Şu an karşısında dünyada sınırlı üretilen YZF-R1M vardı. Bu fırsatı kaçıramazdı, kaskı takıp hızla motora atladı.
M: ''Sıkı tutun, düşündüğünden daha hızlıdır.''
Biraz ilerlediklerinde evin yolundan saptıklarını gördü, bu umursayacağı son şeydi. Bu motorla ölüme gitmeyi bile kabul edebilirdi. Düz araziye çıktıklarında Mew yeteneklerini konuşturmaya başladı, Gulf'un hayatında unutmayacağı türden bir andı. Bütün bu ışıklandırmalar, altlarında kayan yol şu an her şey daha farklı görünüyordu gözüne. Daha sıkı tutunmaya başladı, adamın belini inceltmiş bile olabilirdi.
Çok mu sıkı tutuyorum acaba? Rahatsız oluyor mudur?
Gulf'un aklından bunlar geçerken, sıkı sıkı sarıldığı bedenden kendini biraz geri çekmeye çalıştı fakat önündeki adam tarafından engellenmişti.
M:''Bana sıkıca tutun, bırakma.''
Bu kelimeler neden farklı hissettiriyor?
Kafasındaki düşünceleri bastırıp sadece yola odaklandı. Evin önüne geldiklerini durdukları zaman anlamıştı.
G: ''BU HARİKAYDI! ''
Mew, onun bu heyecanlı ve keyif almış haline gülümsemeden edemedi.
M: ''Biraz gezdirmek istedim, zamanından çalmadım değil mi?''
G: ''Şaka mı yapıyorsun? Günümün 25 saatini buna ayırabilirim.'' Gulf, az önceki sürüşün etkisini üzerinden atamamıştı. Hayatının en iyi yolculuğu olabilirdi.
M: ''İyi geceler o halde.''
G: ''Bıraktığın için teşekkür ederim, iyi geceler.''
Gulf, o gözden kaybolana kadar arkasından bakakalmıştı, daha sonra elindeki kask dikkatini çekti.
AĞH! GULF SENİN AKLIN NERDE?
Neden bu adamın yanında olduğu zaman hiçbir şeye dikkatini veremiyordu?