promise

626 45 17
                                    

Daha önce kimsesiz hissettiğiniz bir zaman oldu mu? Gideceğiniz hiçbir yerin olmamasını hiç yaşadınız mı? Hayatınız size çıkmaz sokak gibi göründü mü? Benim hayatım sadece güzel bir ölüme hazırlıktı, onunla tanışmadan önce. Ben onunla yaşadığımı hissettim, çıkmazda olduğumda bana ilerleyebileceğim yeni bir yol gösterdi. Kimsesizliğimi varlığıyla unutturdu ve artık benim her zaman gidebileceğim bir yer var. Gulf, sevgilim bizim için her şeyi yapabilirim. Sonucu her ne olursa olsun, ben sana geleceğim.

---

M:''Beni beklemiyor muydun?''

Niall yüzündeki şaşkınlık ifadesini silip gülümsedi, ayağına kadar geleceğini tahmin etmemişti.

N:''Cesaretin beni hayran bıraktı, her şeyi öğrendikten sonra buraya gelmen sadece ölmek istediğini gösterir.''

M:''Haklısın beni öldürmeni istiyorum fakat önce yaptığın şu pislikler hakkında konuşsak? Sen gerçekten annemin benim yüzümden mi öldüğünü düşünüyorsun?'' Her ne kadar soğukkanlı durmaya çalışsa da abisi olduğu gerçeği onun zorlanmasına sebep oluyordu.

N:''O sadece benim annem senin öyle hitap etmeye hakkın yok.''

M:''Doğru sadece senin annen çünkü sadece sana annelik yaptı. O gün buraya ne için geldiğini biliyor musun? Senin içindi Niall, benim kaza yapmam sadece tesadüftü. O benim hastanede olduğumu bile bilmiyordu gerçi bilse de gelmezdi.'' Bu cümleleri sesli bir şekilde söylemek canını yaktı, güçlü kalmaya çalışıyordu

N:''SENİN YALANCI AĞZIN.'' Duydukları onu öfkelendirmişti, gerçek olmadığını biliyordu.

M:''Annemin o gün buraya senin için geldiğini kanıtlayabilirim? İster misin?

N:''SESİNİ KES ARTIK!'' Bunu kabullenemezdi.

Mew'in üzerine yürüyüp boğazını sıktı, kendi elleriyle onu öldürmek istiyordu.

M:''Gerçeklerden bu şekilde kaçamazsın, annemin ölümüne sebep olan şey sendin.'' Söylediklerinin doğru olmadığını biliyordu kimsenin bir suçu yoktu sadece kazaydı fakat onun anladığı dil buydu, artık canının yanmasını umursamayacaktı.

N:''Sen ellerimde öleceksin.''

Niall gözüne kestirdiği bıçağı Mew'e doğrulttu, gözü hiçbir şey görmüyordu.

N:''Kolayca ölmene izin vermeyeceğim.'' Bıçağın ucundaki deriyi hissedip kanı gördüğünde duraksadı, kardeşi ona karşı koymuyordu.

N:''Neden yalvarmayı denemiyorsun? Belki seni bağışlayabilirim.'' Alaycı bir şekilde söyledi.

Mew abisinin gözlerinin içine baktı, o düzelebilir miydi? Onun için bir şans olabilir miydi?

M:''Bağışlanmak mı? Ondan önce üzerimdeki kayıt alan kameraya selam vermen gerekmez mi?''

Niall durumu fark ettiği an nasıl bir şey içinde olduğunu anladı, onun karşı koymaması bu yüzdendi. Her şeyi planlamış olmalıydı.

M:''Şu anki görüntülerin her bir saniyesi başka yere aktarılıyor. Her şeyde başarılı Niall Suppasit kardeşini öldürdü, o bir katil. Harika bir haber başlığı değil mi? Annem senin böyle biri olmanı istemezdi. Sadece bu değil o gün ki motor kazamı senin ayarladığın şeylerin kanıtları elimde, üzgünüm fakat bana karşı kazanamazsın. Yaptığın her şey için sustum tek bir kelime etme cesaretim yoktu ama Gulf'u tehdit etmek mi? Yerini bil Niall, pisliklerini gün yüzüne çıkarıp seni sefil bir hayata sürüklemeden önce ait olduğun yere git. Bu sana verebileceğim son şans, git ve iyi bir hayat yaşa.''

SLOW DOWN FOR MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin