feeling the warmth

709 45 39
                                    

Mew saatin geç olduğunu bahane ederek Gulf'un yanında kalmasını sağlamıştı, en azından bu gece için gitmesine izin veremezdi. Ondan seni seviyorum cümlesini duymak dünyanın en mutlu adamı gibi hissettirmişti, hiç sıkılmadan defalarca kez dinleyebilirdi. Ne zamandan beri ona farklı hisler beslediğini düşündü, ilk gün müydü? Sebebini bilmesede yeri hep farklıydı, onu bir kez olsun çalışan olarak görmemişti. Sözlerindeki samimiyete güveniyordu, onu çekici kılan özelliğinin açık sözlülüğü olduğunu düşünüyordu. Mutfakta yemek için uğraşan genç adama baktı, geçte olsa yardım etmek için ayaklanıp yanına gitti.

M:''Güzel kokuyor, her şeyde yetenekli olmak zorunda mısın?''

G:''Sana özel bir hizmet bu, normalde kendim için bile yapmam.''

Bugün için Mew'i şımartmayı hedeflemişti, tek yapmak istediği onu sevmekti. Buna ihtiyacı olduğunu biliyordu, hiçbir çıkarı olmayan gerçek bir sevgiye. İhtiyacı olan her şeyi ona verecekti, bunun için verdiği bir söz vardı.

M:''Kendimi özel hissetmeme neden oluyorsun.''

Gulf elindekileri bırakıp arkasındaki adama döndü, onun bedenine sarıldığında güvende olduğunu hissediyordu. Kendini biraz geri çekip ona sevgiyle bakan adamın dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı.

G: ''Sen özelsin çünkü ve ben bunu sana daha çok hissettireceğim.''

Kendinden emin bir tavırla söyledi, bu tavrının altında az olsa bir korku vardı. Seni seviyorum demenin basit bir şey olmadığını biliyordu, o cümlenin altında milyonlarca anlam yatıyordu. Birisinin hayatına girmek, verilen sözler, kurulan cümleler bunların hepsi onun için bir sorumluluktu. Olurda bu sorumluluğu almayı başaramazsa diye içinde bir endişe barındırıyordu, sevginin yanında gelen saf bir korku. Şimdi için hiçbir şey düşünmeyip karşısındaki adama odaklanacaktı.

Gulf'ın çalan telefonu romantik anlarının yarıda kalmasına neden olmuştu, Mew içten içe ayar olmuş olsa da dışarıya renk vermeden bir şeylerle uğraşmaya başladı. Arayan Mild'dan başka biri değildi, Gulf azarlanmalara kendini hazırlayıp telefonu açtı.

M: ''SEN NASIL BİR İNSAN OLDUN O İŞE GİRİNCE!''

Bu tam olarak Gulf'ın beklediği bir tepkiydi, onu uzun zamandır arayıp buluşmalara gitmemişti.

G: ''Bu arkadaşın çok yoğun, sandığın kadar kolay bir iş değil cidden.''

M:''En azından telefonlara cevap vermen gerekir, biliyor musun eğer o kadar kötü bir işse istifanı et başka bir iş bulalım.''

G: ''İstifa et diyorsun yani...'' Sesli bir şekilde söyleyerek Mew'e baktı, tepkisi gülmesine sebep olmuştu.

M:''Hey! Komik olan ne? Ben ciddiyim.''

G:''Sanırım artık bırakmam için çok geç, beni bu işe bağlayan şeyler var artık.''Gulf bunu söylerken bir taraftan yarım kalan işleri yapıp diğer taraftan onu dinleyen sevgilisine sarıldı.

M:''Neymiş o?''

G:''Özel bir şey.''

Mild yıllardır tanıdığı arkadaşının dediklerini şu an anlamakta sıkıntı çekiyordu.

M:''Yarın akşam toplanıyoruz, gelmezsen seni hayatımdan silerim.''

G:''Tamam gelirim yine de hayatından sil beni lütfen.''

M:''Adi herif! Yarın görüşürüz.''

Gulf telefonu kapatıp, masayı hazırlamaya yardım etti.

G:''Yarın akşam için davet etti, uzun zamandır boşluyorum onu kırıldı büyük ihtimalle.''

M:''O kadar rahat konuşabildiğine göre baya yakın olmalısınız.''

SLOW DOWN FOR MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin