take my hand

746 49 15
                                    

Mew eve geldiği gibi kendini yatağa attı, o adam hakkında düşünmeye devam ediyordu. Tek başına motoruyla birçok kez seyahat etmişti fakat daha önce kimsenin binmesine hatta dokunmasına bile izin vermiyordu, motoruna karşı öylesine korumacıydı. Şimdi değişen neydi? İçinde yeşeren bu umut neyin nesiydi? Ne zaman birine yaklaşacak olsa olumsuzluklar etrafını sarıyordu. Kendine karşı fazlasıyla yargılayıcıydı, bunu hak ettiğini düşünüyordu. Yaşadıklarını düşündüğünde genç adamın hayali silinmişti.

Hayır Mew, ön yargılarına ne oldu? Eski günlere geri dönmek mi istiyorsun? Gardını indiremezsin, tekrar aynı şeyleri yaşayamazsın.

Kafasındakileri susturup zor olsada uyumaya çalıştı, yarın yeni bir gün olacaktı.

-----

Gulf işe erkenden gelmişti, ortama erkenden alışmak istiyordu. Uyumlu bir kişiliği olduğu için ekiple çoktan iyi anlaşmaya başlamıştı. Dün güzel bir gece geçirdiği için bugün keyfi oldukça yerindeydi, Mew ile birazda olsa yakınlaştığını düşündü.

Bir saniye! AH!! kask.. Tekrar nasıl unutabilirim.

Mew'in geldiğini gördüğünde yanına gidip kaskı en yakın zamanda geri getireceğini söylemek istedi.

G: ''Günaydın, kaskı getirmeyi unut-''

Bu neydi şimdi? Neden öylece önümden geçip gitti?

Gulf olduğu yerde gibi kalakalmıştı, birkaç kişinin ona baktığını fark ettiğinde kendini toparlayıp diğerlerinin yanına geçti. Birkaç dakika içinde yarış stratejileri için toplantı yapılacaktı, bu kafayla nasıl katılabilirdi?

Bu adam beni ne sanıyor? Ne bu gelgitler? Bende seninle konuşmak için hevesli değilim . Sadece tek hareketi ile günümü mahvetti resmen, neyim ben dünyanın en şanssız çalışanı mı?

''Gulf? Orda mısın?''

Düşünceleri yüzünden toplantının başladığını bile fark etmemişti. Sesin geldiği yöne dönüp mahcup bir şekilde gülümsedi.

G: ''Üzgünüm, dikkatim dağıldı.''

''Önümüzdeki yarış hakkında, Mew tam olarak hazır mı ?''

G: ''Henüz bir şey söyleyemem genel sağlık kontrolü için Mew-'' ona baktığında bir anlığına duraksadı.

Neden ben yokmuşum gibi davranıyor? O böyle davranınca neden hayal kırıklığına uğramış gibi hissediyorum oysaki ondan hiçbir beklentim yok.

''Gulf, sen iyi misin?''

G: ''Kusura bakmayın, ben biraz ara vermek zorundayım.'' Oturduğu yerden hızla kalkıp kendini tuvalete attı. Soğuk suyu yüzünde her vuruşunda, aklına o adamın tepkisiz hali geldi.

İçeri geçtiğinde toplantının çoktan bittiğini gördü, adımlarını Mew'in olduğu odaya çevirdi. En azından sebebini bilmeliydi. Kapıyı tıklatmayacak kadar sinirliydi, odaya girip onun rahat tavrını gördüğünde siniri ikiye katlanmıştı.

G: ''Sorun ne?''

M: ''Şu an için senden başka sorun göremiyorum, saygını nerde bıraktın?''

Çok mu sert konuştum? Hayır hayır böyle devam etmelisin Mew, sadece gözlerinin içine bakma.

G: '' Sözünden dönen bir adam olmadığını söylemiştin.''

M: ''Sözümden döndüğümü düşündüren ne?''

G: ''Sen sözü bırak kişiliğinden dönüyorsun, şu an ki halin normal mi geliyor sana?'' Gulf bunları söyleme cesaretini aralarındaki sözleşmeden alıyordu, sonuçta o sözleşme bugünler için yapılmıştı değil mi?

M: ''Sen kişiliğim hakkında ne biliyorsun ki? Sana biraz iyi davrandığım için hayatımda söz sahibi olduğunu düşünme sakın. Şimdilik seni göresim yok, geldiğin gibi geri git. O kapıyı da güzel kapat.''

G: ''Ben buyum diyorsun yani? Peki sorun yok benim için, ben paramdayım seni ve o değersiz kişiliğini merak etmiyorum. Yarım saat içinde kontrol için hastaneye gidilecek, bekletmesen iyi olur.''

Gulf kapıyı adamın yüzüne çarpıp onu yalnız bıraktı. Az önce tam olarak ne tartışıldı? Kim böyle çalışırdı ki? Bu iş ona birçok ilk yaşatacaktı, bundan emindi.

Göze göz, dişe diş hak ettiğini alırsın adi herif.

Mew hastaneyi duyduğu an adamın kapıyı çarpıp gitmesini umursamadı bile. Büyük yarışlar öncesi yapılan bu sağlık kontrolünden, hastaneye ait bütün her şeyden ölesiye nefret ediyordu. Kaç kere giderse gitsin bu korkusunu asla yenememişti.

Gulf'un mesajını aldığında vücudunu istemsizce dışarı sürükledi.

Aşağı inip onu tek gördüğünde telaşlandı.

Ya korkup onun yanında saçmalarsam, kahretsin!! Böyle bir günde olmak zorunda mıydı?

M: ''Neden sadece sen varsın?''

G: ''Kusura bakma, kaç araba gitmek niyetindeydinin? Ölmüyorsun sonuçta sıradan bir kontrol, en uygun kişi bendim. Açıklamam tatmin ettiyse geç kalmadan gidelim.''

Gulf nedenini bilmesede onunla rahat konuşmaya başlamıştı, karşısındaki adam kaba biri olduğundan bunu sorun etmeyeceğini düşündü.

Mew o an için Gulf'un dediklerini görmezden geldi, şu an daha büyük bir problemi vardı.

Yolculuk boyunca iki adamdan da ses çıkmamıştı, birinin korkudan diğerinin sinirden ağzını bıçak açmıyordu. Hastaneye geldikleri an Mew kokudan rahatsız olmuştu.

Dediği gibi sıradan bir kontrol yapabilirsin Mew, çok kez yaptın.

''Hoşgeldiniz genel kontrol değil mi? Kan alma ünitine geçin lütfen.''

Gulf, Mew'deki değişikliği fark etmişti. İnsanların yüzlerini okumakta iyi olduğu için buraya gelir gelmez onun korktuğunu anlamıştı. Karşısındaki Mild olsa bu durumla eğlenirdi fakat neden bu adam endişelenmesine sebep oluyordu?

G: ''Elimi tutmak ister misin?''

Mew, genç olana baktı. Durumu anlamış mıydı?

G: ''Sorun değil herkesin kendine göre korkusu vardır, çekinmene gerek yok. Bu yüzden buradayım, işim bu.''

Yalana bak, işim bu falan değil. Normalde gitmem gerek, dua et bırakıp gidemiyorum.

Mew biraz tereddüt etmişti fakat doktorun geldiğini gördüğünde uzatılan eli sıkıca tuttu.

O an korkudan arındığını hissetti, bu tarif edilemeyecek kadar rahatlatıcıydı. Gözlerini kapayıp sadece tuttuğu elin sıcaklığına odaklandı.


-------------------------------------------------------------

sanırım yarışıyorlar kardeş olduklarını onlara nasıl söyliycem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sanırım yarışıyorlar kardeş olduklarını onlara nasıl söyliycem

SLOW DOWN FOR MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin