Onun hiçbir yarışı kazanmamasını istiyorum.
Gulf karşısındaki adama şaşkınlıkla baktı, kardeşi için bunu istemesinin ne gibi bir sebebi olabilirdi?
G: ''Sizden gelen herhangi bir teklif ile ilgilenmiyorum.''
Hemen reddetmemelisin bence, ailenin durumunu biliyorum yardıma ihtiyacın yok mu gerçekten?
Ailemi bile araştırmış adi herif, bu kadar mı nefret ediyorsun kardeşinden? Onunla çalışanların hassas oldukları şeyleri bulup kullanacak kadar ne yaşamış olabilirsin?
Gulf düşüncelerinden sıyrılıp bir an önce buradan çıkmayı istedi, karşısındaki kişi tam olarak zaman kaybıydı.
G: ''Az önce net bir şekilde fikrimi belirttim.''
Umarım pişman olmazsın.
Adamın yüzündeki o iğrenç aşağılayıcı ifade, bütün vücuduna sinirin yayılmasını sağlıyordu.
Hızlı adımlarla adamı arkasında bıraktı, onun ne dediğini kulağı duyuyor muydu? Mew'in ailesi olmasa çoktan yüzüne yumruğu geçirmişti, kendi zorda olsa tutmayı başardı.
Alana geldiğinde muhabirlerin Mew'i sıkıştırdığını gördü, bugün kesinlikle bütün kartlar kendisi üzerine oynanıyordu.
G: ''TANRI AŞKINA! BUNU HER YARIŞ SONRASI YAPMAK ZORUNA MISINIZ?''
Herkesin bakışları Gulf üzerindeydi, sesi bütün alanda yankılanmıştı.
''Efendim bu bizim işimiz.''
Bu cümle onu daha kızdırmıştı, şu an için kendine günah keçisi lazımdı ona karşılık veren bu muhabir kriterlerine uyuyordu.
G: ''Ne zamandan beri sıkıştırıp soruya boğmak bir iş oldu? Nasıl parası iyi mi? Kendi aranızda, biz bugün onu sıkıştırıp nasıl da zor durumda bıraktık diye konuşup eğleniyor musunuz?''
Gulf her kelimede adama biraz daha yaklaştı, Mew onu kolundan tutup neler olduğunu sorana kadar kendisinde olmadığının farkında değildi. Olayın ciddiyetini anladığında yüzünde mahcup bir ifade belirdi, o kadar muhabirin önünde dediği şeyler Mew'in kariyerini etkileyebilirdi.
G: ''Kusura bakmayın ben yarış için stresliydim bu yüzden bir anlığına kendimi kaybetmiş olmalıyım.''
Karmaşayı fark eden ekip olayı o an için halletmişti, hızla toparlanıp şirkete geçildi. Toplantı odasında gerginlik hakimdi, bütün yargılayıcı bakışlar Gulf üzerindeydi.
Ekip başkanı ortamdaki sessizliği bozan taraf olmuştu.
Jean: ''Büyük bir yarış sonrası muhabirlere çıkışırken aklından ne geçiyordu?''
Aoran: ''Olay hakkında çıkacak olan haberlerin sorumluluğunu almalısın.''
Gulf tek kelime edecek cesareti kendine bulamıyordu, sadece sessiz kalıp herkesin içindeki şeyleri söylemesini bekledi. Yaptığı hatanın farkındaydı, herkese karşı mahcup olmuştu.
Paul: ''Bu işi nasıl düzel-''
M: ''YETER!''
Mew'in tepkisiyle odadaki bütün sesler kesilmişti.
M: ''O insanlar her şeyin haberini abartarak asılsız yapıyor bunu ilk kez mi yaşıyorsunuz? Saçmalamayı kesin herkes ilgilenmesi gereken şeyle ilgilensin. Gulf'a gelecek olursak,'' sözünün yarısında genç olana baktı.
M: ''o benim ilgi alanımda yani siz çıkabilirsiniz.''
Odadaki herkes çıktığında, Mew genç olana yaklaştı.