Selamlar benim sevgili okurlarım, çokta önemli olmayan doğum günümün şerefine sizlere bu özel bölümü hediye ediyorum. Umarım beğenirsiniz, ben yazarken çok keyif aldım 🥺💞14 Yıl Önce
Gulf annesini piknik için ikna etmeyi başarmıştı, onunla vakit geçirmeyi seviyordu. Babasının kötü biri olduğunu bildikleri için yaşıtları ona yaklaşmıyordu bu yüzden hep tek başına kalmıştı.
Bir süre etrafı gezip onu izleyen annesinin yanına oturdu, hazırladığı atıştırmalıkları yerken dikkatini biri çekmişti.
G:''Anne o neden tek başına oturuyor?'' Bankta oturan çocuğa işaret ederek söyledi.
Bilmem, gidip sormak ister misin? Atıştırmalıklarını onunla paylaşabilirsin.
G:''O zaman ben eve daha sonra döneceğim.''
Pekala, geç kalma. Sevimli oğlunun yanağına bir buse bırakıp yanında ayrıldı. Onun da diğer çocuklar gibi zaman geçirmesini istiyordu.
Gulf atıştırmalıklarını alıp heyecanlı adımlar atarak bankta oturan kişiye yaklaştı. Daha önce kimseyle tanışmadığı için ne demesi gerektiğini bilmiyordu. Önüne geldiğinde karşısındakinin ona tuhaf bakışlar attığını fark edince cesaretini toplayıp sessizliği bozdu.
G:''Sen neden burada tek başına oturuyorsun?''
-Seni ilgilendirmez, kaybol!
Gulf'ın gözleri dolmuştu, minik elleriyle gözyaşlarını silmeye çalıştı. Böyle bir tepki alacağını düşünmemişti, tek istediği tanışmaktı.
G:''Neden bana bağırıyorsun, ben kötü biri değilim. Ne olur tanışıp arkadaş olsan benimle, sana atıştırmalık bile verirdim. Koca kafalı aptal.'' Ağlak sesiyle bağırdı, orada olan herkesin dikkatini çekiyordu.
-Hey sadece ağlayıp bağırmayı kes tamam mı? Seninle arkadaş olacağım sadece sus.
G: ''Gerçekten mi?'' Anında ağlamayı kesip yanına oturdu.
-Eğer böyle baş belası olursan arkadaşın olmaz.
G:''Sen de yalnızsın, o zaman baş belası biri misin?''
-Kendinden büyüklerle düzgün konuşmalısın.
G:''Benden çok da büyük durmuyorsun, adın ne?''
-Mew, senin ad-
G:''Voah! Güzel bir isim burada mı yaşıyorsun? Seni daha önce görmedim.''
M:''Hayır sadece bugün için buradayım.''
Neden sorduğu her şeye cevap verdiğini bilmiyordu ama konuşmak iyi gelmişti, sürekli sorular soran bu çocuk sevimli görünüyordu.
G:''Bu üzücü arkadaşlığımız kısa sürecek yani...'' Konuşabildiği tek kişinin de burada yaşamıyor olması onu üzmüştü.
M:''Hiç arkadaşın yok mu?'' Onun gibi sevimli birinin neden arkadaşı olmadığını merak etti.
G:''Yok.'' Dudağını büzerek söyledi, dizlerini kendine çekip yüzünü kapadı.
M:''Tamam bugün senin arkadaşın olacağım ne yapmak istiyorsun?'' Küçük olanın saçlarını karıştırarak söyledi, kendini ona yakın hissetmişti.
Gulf gözleri parıldayarak Mew'e baktı, söylediği şey onu heyecanlandırmıştı.
G:''İki kişilik oyunlar oynadıktan sonra dönme dolaba binelim sonra gidip dondurma alırız sonra tebeşirle çizim yaparız ondan son-''