Gulf, Mew'i sadece birkaç gün hastanede tutabilmişti. Her ne kadar kalması için dirensede gün sonunda ona karşı kaybedip evde tedavi görmesi için ikna olmuştu. Doktorun kontrol için geliş saatine kadar bütün ayarlamaları yaptıktan sonra eve geldikleri gün Mild'ı arayıp alışveriş yapmasını istemişti. Mew'in bundan sonra yediklerine dikkat etmesini gerektiğini biliyordu bu yüzden her şeyi yenilemeliydi.
Mild çok geçmeden elinde alışveriş çantaları ile kapıda belirmişti.
Mild:''Evet değerli çiftimizin hizmetçisi geldi.'' İkisinin bir çift olmasını şaşırtıcı bir şekilde erkenden benimsemişti, Mew'in hastanede kaldığı süre boyunca ziyaret edip yakınlaşma fırsatı bulmuştu.
G:''Altüstü bir alışveriş için kendine taktığın lakap bu mu cidden?'' Mild'a yardım edip aldığı şeyleri mutfağa taşırken söylendi.
Mild:''Dostum merak ettiğim şey tuvalete de beraber mi gidiyorsunuz? Çık arada bir hava falan al bari, senden erken sıkılırsa ben karışmam.''
Gulf elindekileri yerleştirmeyi bırakıp arkadaşına yaklaştı.
G:''Sıkılır m cidden?'' Mew'in duymaması için kısık sesle konuşuyordu.
Mild:''Voaah! Cidden senin bu aşık halin... Banyo nerde kusmak istiyorum.''
G:''Geldiğin kapıdan geri çık.'' Mild'ın öylesine söylediğini biliyordu ama yine de haklı olma payını düşündü. Sıkılmak... İnsan sevdiği birisinden aniden sıkılmaya başlayabilir mi? Ona olan ilgisini kaybeder mi? Gulf daha önce bir böylesine bir ilişki yaşamamıştı bu yüzden kafasında dönen bu soruların cevabını bulamıyordu.
Mild:''Kara büyü mü yaptı bu adam sana? Sadece sıkılır dediğim için ağlayacak gibisin, merak etme senin gibi bir adamdan kimse sıkılmaz.''
Gulf son cümleyi duyduğu an gözleri parıldadı, yüzünde istemsizce gülümseme belirmişti.
Mild:''Kesin kara büyü.'' Beraber olmalarını benimsemiş olsa bile aşık hallerine tahammül edemiyordu, aldıkları şeylerin yerleştirilmesine yardım edip evden hemen ayrılmıştı.
Mew'in henüz hareket etmesine izin yoktu ama evinde olduğu için daha rahattı, özellikle ona böylesine iyi bakan birisi varken hasta olmasını sorun etmiyordu. Elinde meyve tabağıyla kapıda beliren adam gülmesine sebep olmuştu.
G:''Neden gülüyorsun meyve yemen gerektiği söylendi.''
M:''Hayır sadece resmi bir hastabakıcı gibi görünüyorsun.'' Giydiği önlüğü işaret ederek söyledi.
Gulf o işaret edene kadar hala giydiğinin farkına değildi, son günlerde aklı sadece onun iyi olmasına odaklıydı.
G:''Maaşımı iki katına çıkarmazsan istifam hazır.''
Bir taraftan meyveleri soyarken diğer taraftan açtığı filmi takip etmeye çalışıyordu. Şu anda bulunduğu durumdan oldukça memnundu. Film yerine gülümseyerek ona bakan adama döndü.
G:''Bugün fazla mutlusun...''
M:''Yaşlı çiftler gibi olduğumuzu düşünüyordum. Tv açık meyve falan soyup dilimliyorsun, ilerdeki yıllarda aynı böyle oluruz değil mi?''
G:''Bilmem benden sıkılmaz mısın?'' Öylesine soruyormuş gibi yaptı, cevapları bulma fırsatı ayağına gelmişti.
M:''Sıkılmak mı o nereden çıktı?''
G:''Sonuçta sıkılacağın bir gün gelecek değil mi?''
Mew genç olana gülümseyerek baktı, onun gün geçtikçe daha duygusal biri olduğunun farkındaydı.