Yukarıda bıraktığım şarkı ile okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum, şarkıyı tekrara alıp bölümün keyfini çıkarın 😽♥️
----
Yarışlarda bu tip vakalara sık rastlarız fakat sizin hastanız için iyileşme süresinin biraz daha fazla olacağını düşünüyorum. Sol kolundan destek alarak sürtünmeyi durdurmaya çalışmış bu yüzden sol kolunda kırıklar ve bileğinde kas yırtılmaları tespit ettik, ameliyat başarılı geçti bundan sonrası için vücudunu toparlaması hastanın potansiyeline bağlı diyebilirim.
Gulf doktorun dediklerini takip etmekte zorlanıyordu, ellerinden tutarak gözlerinin içine baktı.
G:''O tekrar yarışabilecek değil mi?'' Sesinde çaresiz bir yalvarış vardı.
Şimdilik riskli bir durum söz konusu değil fakat dediğim gibi vücuduna bağlı ve belirtmeliyim eğer tekrar böylesine bir darbe alırsa kariyerine dönemeyebilir.
G: ''A-anlıyorum.''
Siz iyi görünmüyorsunuz, dinlenmek ister misiniz?
G:''Onu yalnız bırakamam, ben iyi-''
Gün boyunca yaşadığı şeyleri vücudu kaldıramaz hale gelmişti, yarış alanındaki yaşadığı şoku hiçe sayıp dayanmaya çalıştı. Tek bir günde bütün hayatı altüst olmuştu.
Gözlerini açtığı an onu kontrol etmeye gelen hemşire ile göz göze geldi, hava çoktan kararmıştı. Buraya nasıl ve ne zaman geldiğini bilmiyordu, aklına Mew geldiği an aniden ayaklandı.
Beyefendi lütfen dinlenin, henüz kalkamazsınız.
Gulf denilen şeyleri duymazdan gelip kolunda serumu öylece çıkarıp atmıştı, sevdiği adam o haldeyken bu tip şeyler onu iyileştiremezdi. Hareket ettiğinde gözleri kararsa dahi koşup Mew'in kaldığı odanın numarasını öğrenmişti, onu tek bir an bile yalnız bırakmak istemiyordu. Kapıyı açmadan önce derin bir nefes aldı, göreceği şeye kendini hazırlamaya çalıştı. İçeri girip onun yaralar içinde olan yüzünü gördüğünde gözyaşlarını tutamamıştı, ağladığını duymasın diye eliyle ağzını kapatmaya çalıştı. Cehennemi yaşıyor gibi hissediyordu, canı daha önce hiç bu kadar yanmamıştı. Kendini toparlamaya çalıştı böyle bir durumda güçlü kalınması gerektiğini biliyordu, yanına oturup usulca elini tuttu.
G:''Mew... Beni duyuyor musun? Seni özledim, seni çok özledim sevgilim. Tuhaf değil mi? Karşımdasın ama ben seni deli gibi özlüyorum. Bana bakmanı, seslenmeni sana ait olan her şeyi çok özledim. Yanlış anlama ağlamıyorum sadece ilaç etkisi sanırım, sesim böyle çıkıyor ama ben iyiyim. Sahile gittiğimiz zaman sana birinden bahsetmiştim, sen de izin ver her şeyin olsun demiştin hatırlıyor musun? Sen benim her şeyim oldun Mew, sahip olduğum en özel şeylerden birisin ve ben şimdi her şeyimi kaybediyorum gibi. Ne zaman uyanacağını bilmiyorum ama kendini zorlama yavaştan alabilirsin çünkü ne kadar sürerse sürsün ben seni bekleyeceğim.''
Zarar vermeden yavaşça saçlarını karıştırıp alnından öptü, iyileşeceğini biliyordu ona kimseye inanmadığı kadar inanıyordu. Onu böyle görmek çok zor olsa bile buna dayanabilirdi, bütün gücünü ondan alıyordu. Kısa süre içinde karşısında uyuyan bu adam dünyası olmuştu, onun sevgisi paha biçilemezdi.
----
Mild: ''Gulf...'' Kısık bir sesle arkadaşını uyandırmaya çalıştı, yorgun olduğunu görebiliyordu.
Gulf gözlerini aralayıp Mild'ı gördüğü an şaşırmıştı.
G:''Senin nasıl haberin oldu?''