only you

746 52 32
                                    

Kapıda aniden beliren kişi ortamın bütün şenliğini alıp götürmüştü, kimseden tek kelime çıkmıyordu. Gulf şimdiden rahatsız olmuştu, bir an önce çıkıp gitmeyi istiyordu.

Niall ortamdaki hava yüzünde tatmin olmuştu, yüzünde beliren sinsi gülümsemeyle Mew'in karşısına oturdu.

N: ''Geldiğime memnun olmamış gibisin, abin olarak bu beni üzdü açıkçası.''

Dedikleri doğruydu, Mew onun yüzünü gördüğü andan itibaren huzursuz hissediyordu. Yıllarca iletişim dahi kurmamışlardı, bir anda kalkıp habersiz gelmesinin sebebini bilmiyordu. Uzakta bile olsa Mew'i bir şekilde rahatsız etmeyi başarıyordu, şimdi yakında olması daha tehlikeli hale gelmişti.

M:''Aniden gelmen şaşırttı sadece.''

N:''Neden bana hazırlık mı yapacaktın? Kabalığımı affet lütfen.''

Mew onunla ne konuşmasını gerektiğini bilmiyordu, iki yabancı gibilerdi.

N:''Sen yeni olmalısın, daha önce görmemiştim.'' Gulf'a bakarak söyledi.

Gulf hayretle karşısındaki adama baktı, aklından ne tür şeyler geçtiğine dair en ufak bir fikri yoktu.

Neden bahsediyor bu adam? Daha sabah ailemi bildiğini söyledi, bilmemezlikten mi geliyor şimdi?

M:''O sadece geçici bir çalışan.'' Mew yumruğunu sıkarak söyledi, kendini tutmaya çalışıyordu.

Ekiptekiler hiçbir şey demeden konuşulanları dinliyordu, kimse tepki verememişti.

Gulf o an kendine olan bütün öz güvenini kaybetmiş gibiydi, ne demesi gerektiğini bilmiyordu.

Geçici çalışan mı?

N:''Geçici bir çalışan olmasına rağmen yakın gibisiniz.'' 

M:''Nerden çıkardın bunu? Herhangi bir yakınlığımız yok.''

Mew karşısında oturan bu kişinin amacını biliyordu, bir kez daha aynı şeylerin yaşanmasına izin veremezdi.

N:''Normalde ekip yemeklerine gitmezdin bu genç adam sayesinde buradasın gibi, yanında oturuyorsun.''

M:''Sana aramızda bir yakınlık olmadığını söyledim. Sadece yemek bırakmak için oturdu yanıma, ne o ilgileniyor musun? Fazla merak etmiş gibisin o kadar insan arasından neden o ?''

Gulf hiçbir şey demeden o ikisinin kendisi hakkında konuşmalarını dinledi, fazlalık gibi hissediyordu. Mew'in her cümlesi canını yakıyordu, bir an önce kaçıp gitmeyi diledi.

N:''İlgileniyorsam, onu alabilir miyim?''

Gulf daha fazla bulunduğu ortama dayanamadı, nefes alamıyormuş gibi hissediyordu. Oturduğu yerden hızla kalktı.

G:''B-ben gitmeliyim.''

Niall genç olanın peşinden giderek kolundan tuttu, kolay kolay gitmesine izin veremezdi.

N:''Sorumun cevabını almam gerek, biraz daha durabilirsin değil mi genç adam?''

Mew, Niall'in ona dokunduğunu gördüğünde kendini daha fazla tutamadı. Gulf'a dokunduğu kolunu sıkıca kavrayıp bedenini duvarla buluşturdu. Bütün ekip iki kardeşin kavgasını izliyordu, araya giremeyecek kadar korkutucu bir durumdu.

M:''Sen ona dokunma cesaretini nerden alıyorsun?''

Niall boğazını sıkan ele aldırış etmeden kahkaha atmaya başlamıştı.

N:''Büyüdün ha? Az önce yakın olmadığını söylemiştin ona dokunmam neden seni ilgilendiriyor?''

Mew karşısındaki adama yaklaştı, ona duymak istediği cevabı verecekti.

SLOW DOWN FOR MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin