Mew geç olduğu için kalması gerektiğini söylese de Gulf gitmeyi seçmişti. Öğrendikleri şeyler onu etkilemişti bu yüzden yalnız kalıp biraz kafasını toparlamayı istedi. Aç kalmaması için yarım bıraktığı yemeği hızlıca halledip oradan ayrıldı.
Evinin biraz gerisinde indi taksiden, yürümeye ihtiyacı vardı. Attığı her adımda onu düşünmeye devam etti, ne yapması gerektiğinden emin değildi. Her ne olursa olsun onu eski günlere döndürmek zorundaydı, söz vermişti. Eve girdiğinde tekrar çalışma masasına geçti, plan yapması gerekiyordu. Önlerinde büyük bir yarış vardı bu yüzden elini çabuk tutmalıydı, takvimine göz gezdirdi.
Sadece bir hafta mı? Bana özel bir güç gerekiyor bunun için.
Telefonunu eline aldığında saatin geç olduğunu fark etti, yarın hafta sonu olduğu için şanslıydı.
Doğru! Yarın hafta sonu, bunu değerlendirebilirim.
Emoji göndermeli miyim? Hayır hayır fazla samimi durur. Cevap niye yazmadı en azından iyi geceler diyebilirdi. Yine de komik olmaya çalışması yakın olduğumuzu gösterir, gösterir mi?
Sürekli mesaj gelir diye açıp kapadığı telefonunu sonunda elinden bırakabilmişti, duş almak için banyoya ilerledi. Duşunu alıp bir şeyler atıştırdıktan sonra nihayet kendini yatağa atabilmeyi başarmıştı, bütün gün neler yaşadığını düşündü. Mew'in anlattıkları onu etkilemişti fakat bugün ona karşı hissettiği şeyler onu en çok düşündüren şeydi.
Ben gerçekten ona karşı farklı hisler besliyor olabilir miyim? İyi de NEDEN?
---
Alarm sesiyle gözlerini zar zor aralayıp, telefonuna uzandı. Bütün gece düşünmekten deliye döndüğü için gözüne uyku girmemişti. Buluşmayı o an için ertelemeyi istedi, aklına yarış için kısa bir zaman kaldığı geldiğinde vücudunu banyoya sürükledi. Belki bir hafta içinde her şeyi tamamen halledemezdi fakat biraz olsun işleri değiştirmeyi istiyordu, bunun için elinde geleni yapmaya kararlıydı. Duş aldıktan sonra mavi kotunu ve siyah sweatini üzerine çekip yola koyuldu, yanlış anlaşılmamak için görünüme özen göstermemişti. Neler yapacaklarını kararlaştırıp konuşmak için önünden geçerken güzel bulduğu bir kafenin adresini atıp Mew'i beklemeye başladı. Biraz zaman geçtiğinde gelmeyeceği hakkında şüpheye düştüğü an kulaklarını yakınlardan gelen motor sesi doldurdu. Bakışlarını park görevlisiyle konuşan adamdan alamıyordu, kendisinin aksine Mew'in görünümü oldukça görkemliydi. Baştan aşağı siyah giyinmiş olsa bile onun vücudu giydiği kıyafetleri farklı gösteriyordu. Mew içeri girdiğinde genç olan bakışlarını farklı bir yere çevirmişti.
M:''Selam.'' Mew onun bir süre önce kendisine baktığını fark etmişti fakat bozuntuya vermeden karşında oturup bilmemezlikten geldi, bakışlarını kaçırışını şirin bulmuştu.