to lose

632 45 22
                                    

Bölümleri numaranlandırmıyorum ama umarım karışıklık olmuyordur 👉🏻👈🏻

-

Yarış için herkes erkenden alanda toplanmıştı, büyük bir seyirci kitlesi vardı. Ekip hazırlıkları nerdeyse tamamlamıştı. Gulf, Mew'e tekrar tekrar tehlikeli bir harekette bulunmamasını kendini riske atacak bir şey yapmamasını söylüyordu.

M:''Merak etme, sözünden çıkmayacağım.'' Onunla tanıştığından beri hayatında çoğu şeyi geri kazanmıştı bunlardan biri yarış için duyduğu arzuydu. Karşısında onun için endişelenen bu adam, simsiyah olan hayatını yeni renklerle tanıştırmıştı. Yaptığı iyilikleri ödeyemeyeceğini biliyordu onu son nefesine kadar sevip koruyacaktı.

Mew motoruna ilerlediğinde bir gariplik olduğunu fark etti.

M:''Bu dün bindiğimden farklı.''

J:''Bu imkansız bizzat biz ilgilendik.''

G:''Değil diyorsa değildir James, bundan emin olamayız.''

P:''Hayır aynısı o doğru söylüyor bizzat biz ilgilendik.''

M:''Parçaları farklı.'' Kafası karışmıştı, emin olamıyordu ama kesinlikle farklı olan bir şeyler vardı.

L:''Belki dün deneme sürüşü olduğu için bir alt modelidir.''

G:''Bu çok mantıksız.''

P:''Gulf senin derdin ne? Neden böyle tepkiler veriyorsun.''

G:''Benim tepkilerim normal siz rahat davranıyorsunuz.''

Mew sebep olduğu tartışma için kendini suçlu hissediyordu.

M:''Sorun değil sadece birkaç yeri farklı, yapabilirim.''

G:''Yarıştan çekilelim, bunu yapmak zorunda değilsin.'' Sebebini bilmiyordu ama en azından bugün için yarışmamasını istiyordu.

J: ''Bu yarıştan çekilemeyiz imkansız.''

G:''Lanet olsun o zaman sen git yarış!'' Gulf'un bu tepkisi herkesi şaşırtmıştı, normalde olduğundan farklı davranıyordu.

Mew elinden tutup ekip odasında konuşmalarını istedi.

M:''Sorunun ne olduğunu bana söylemek ister misin?''

G:''Bilmiyorum ben sadece kötü hissediyorum, yarışmasan olmaz mı?''

Mew gülümseyip usulca genç olanın saçlarını karıştırdı.

M:''Sorun yok böyle şeyler oluyor bazen, bana güvenmiyor musun?''

G:''Sana güvenmediğimden değil sadece, bilmiyorum.''

M:''Sarıl bana, yarış için güçlenmem lazım.''

Gulf karşısındaki adam sımsıkı sarıldı, onu bırakmak istemiyordu.

G:''Seni seviyorum bunu biliyorsun değil mi?''

M:''Ben de seni seviyorum sevgilim, yarışı başarıyla bitirip yanına döneceğim.''

G: ''Bekleyeceğim.''

Mew geri sayım başladığı için ayrıldığı andan itibaren onun eksikliğini hissediyordu, arkasını dönüp gittiği an onun yanında sıcacık olan bedeni soğuk bir kütleye dönüşmüştü.

Neden böyle hissediyorum? Neden arkasından gidip onu durdurmak istiyorum?

Yarışın başladığını duyunca kendini toparlayıp daha iyi izleyebileceği bir yere geçti, az önceki davranışları yüzünden ekibe karşı mahcup hissediyordu. Yanında beliren kişi işleri daha da kötüleştirmişti.

SLOW DOWN FOR MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin