get closer

732 50 26
                                    

Geçen bir hafta boyunca Gulf işten geri kalan saatlerini Mew ile geçirdi. Geçmişte gittiği yerlere gidip eski duygularını anımsamasını istedi, anlattığı her şeyi dikkatle dinledi. Başında hiç tanımadığı adamı bu süreç içinde daha yakından tanımaya başlamıştı, hoşlandığı ve nefret ettiği şeyler bunlar hakkında nerdeyse bütün bilgilere sahipti. Bazı şeyler konuşuldukça kendini ona daha yakın hissetti, önceden hiç benzemediklerini düşünsede ortak yönleri oldukça fazlaydı. Bu işe şans vermek kendi için yaptığı en iyi şey olabilirdi. Farklı bir hayat yaşıyor gibi hissediyordu, bütün gerçeklerden uzaklaşıp gibi tek odağı Mew olmuştu. Her akşam evine Mew bırakıyordu, geceleri ise mesajlaşıp daha çok konuşmaya başlamışlardı bu durumdan ikisi de şikayetci değildi.

Saate baktığında eve geleli yarım saat olduğunu gördü, Mew'in eve gidip gitmediğini merak etmişti. Telefonunu çıkarıp mesaj attı, bu onlar için artık normal bir rutindi.

Niye cevap yazmadı bu? Buraya gelmez değil mi? Yok gelmez o kadar da yakın değiliz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Niye cevap yazmadı bu? Buraya gelmez değil mi? Yok gelmez o kadar da yakın değiliz.

Kapı çaldığında içini gereksiz bir heyecan kaplamıştı, koşar adımlarla kapıyı açtı. Kargocu olduğunu gördüğü an yüzü düştü, bir umut geleceğini düşünmüştü.

Gulf Kanawut siz misiniz?

G:''Evet benim.''

Ben bir şey sipariş vermemiştim ki? Nerden çıktı bu?

Burası için imzanız gerekiyor.

Gerekli yerleri imzaladıktan sonra kargoyu alıp içeri geçti, üzerindeki not dikkatini çekmişti.

''Öğünlerini aksatmasan iyi olur, bana lazımsın. Soğumadan ye.. –M.S''

Gulf ve yastık arasında mutluluk savaşı yaşanıyordu. Teşekkür etmek için telefonu eline aldığı an Mew'den görüntülü arama geldiğini gördü hızla tipini düzeltip aramayı cevapladı.

M:''En sevdiğin yemekti değil mi? Umarım yanlış hatırlamıyorumdur.''

G:''Hayır doğru, hem buna gerek yoktu kendim de yapabilirdim.''

M:''Biliyorum, sadece ben de senin için bir şeyler yapmak istedim.''

Gulf gülümsediğini belli etmemek için kendini sıkıyordu.

G:''Teşekkür ederim ama dediğim gibi ben karşılık beklemi-''

M:''Hadi uzatma da ye.''

G:''O zaman yarın görüşürüz?''

M:''Sana yemeni söyledim telefonu kapatmanı değil, yediğini görmek istiyorum.''

Bu adamın amacı ne şimdi? Ayrıca hava kaç derece 80 falan mı çok sıcak.

G:''Çocuk değilim yiyeceğim, boş tabağı çeker atarım.''

M:''Görmek istiyorum dedim ya hadi bekliyorum.''

SLOW DOWN FOR MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin