Doktor çoktan işini bitirmişti fakat Mew tuttuğu eli henüz bırakmış değildi. Gulf çok kez bir şeyler söylemeye yeltense bile yapamamıştı.
Madem bu kadar uslu birine dönüşüyorsun keşke saat başı iğne yesen, acaba yanımda taşısam mı belki gözü korkar?
Gulf düşüncelere dalmışken, Mew gözlerini aralayıp doktorun çıktığını gördü. Bakışlarını sıkıca tuttuğu ele kaydırdı, harika cidden sabah görmezden gelip şimdi elini tutmak. İşin içinden nasıl çıkacağını düşündü, ne gibi açıklaması olabilirdi bu durum için.
M: ''Sen sakın-''
G: ''Sakın elimi tuttuğun için kendini bir şey sanma mı diyeceksin? Sana karşı en ufak bir ilgim yok, merak etme, yakınlaştığımızı düşünüp seninle iyi geçinmeye çalışmam.'' En azından Mew bir şeyler anlatıp konuşmadığı sürece Gulf ona karşı hiçbir adım atmayacaktı.
Sen sakın bunu diğerlerine anlatma diyecektim, bu sözlere gerek var mıydı? Bana karşı ilgin olduğunu hiç düşünmemiştim ki bu nereden çıktı? Aklımın karışmasına sebep oluyorsun Gulf Kanawut..
M: ''Güzel, çıkalım o halde.''
Gulf test sonuçlarını alıp doktorlara detayları konuştuktan sonra arabaya döndü.
G: ''Alkolü bırakıyorsun, içmen zaten saçmalıktı.''
M: ''Anlamadım?''
Gulf, sonuçları yanındaki adama uzatıp arabayı çalıştırdı. O kadar alkolün vücuduna etki ettiğini çoktan anlamıştı, değiştirilmesi gereken ilk şey buydu.
M: ''Beni etkilemiyor.''
G: ''Bundan nasıl emin olabilirsin?'' Bir yandan yola odaklanırken diğer taraftan cevap vermeye çalıştı.
M: ''Alkol aldığım halde yarış kazanmıştım çünkü.''
Gulf ani frenle arabayı yolun ortasından durdurmuştu.
M: ''Sen bizi öldürmek mi istiyorsun?! '''
G: ''İsteğin bu değil mi zaten? Alkol alıp yarışa çıkmak, ki bu bir suç. O gün duraksaman, o adamın seni bir kazaya itmesini istemendi değil mi? Ama adam çok arkadaydı ve sen sabırsız birisin pistte kendince bir takım oyunlar oynuyorsun değil mi? Tabi ya! Neden aklıma daha önce gelmedi? ''
Mew hayretle genç olana baktı, öfkeli haline çok kez tanık oldu ama bu seferki biraz değişikti. Olayları nasıl bu kadar hızlı anlayabilirdi?
İşinde mi çok iyi yoksa ben mi açık veriyorum?
M: ''Bu seni ilgilendirmez, şimdi yola devam et birileri sinirden bizi yok etmeden önce.''
Gulf'un yüzünde kurnaz bir gülümseme belirdi, bütün parçalar yerine oturmuştu. Artık karşı tarafla ilgili sorunu biliyordu, daha kolay çözebilirdi.
Şirkete varana kadar iki adamda sessizliği sürdürdü, o gün için yapılacak bir şey kalmadığı için Gulf erkenden eve dönmüştü.
Kıyafetlerini değişip çalışma masasına geçti, Mew hakkında geniş çaplı bir araştırma yapması gerekiyordu. İsmini arattığında ilk çıkan şeyler skandal haberlerdi onları göz ardı edip ailesini araştırmaya başladı, gördükleri onu şaşırtmıştı. Annesinin ölümüyle ilgili makaleye denk gelmişti.
O gün kabus gördüğünde annesine yalvardığına eminim, ölümünü kabullenememiş olabilir mi?
Biraz daha baktığında hayatta kalan tek aile üyesinin abisi olduğunu öğrendi, bundan kimse bahsetmemişti. Şirkette bir kere bile isminin geçtiğini duymamıştı, aile şirketi olmasına rağmen.