MEREKA menghabiskan masa dengan sangat baik. Saat kembali ke rumah masing-masing.
"Alle...anu..." Michael pandamg Alle serba salah.
"Ya Mic? "
⁄(⁄ ⁄•⁄ω⁄•⁄ ⁄)⁄
"I...ini untuk awak. Saya kutipnya semalam. " gelang cengkerang dipandang sesaat.
'Comelnya. Siapa sangka dia akan menjadu musuh dalam selimut. '
"Baik saya terima. Sangat cantik terima kasih Mic. " Dia senyum manis.
"Alle cepat la kan tinggal baru tahu." Jerit Reid.
"Ish budak ni kejab la. Bye Mic jumpa di acedemy nanti. " Kakinya melangkah laju kearah Reid dan mula la pergaduhan mereka.
"OKEY STOP!! " Julien pandang kedua manusia tu muak. Meninggalkan mereka di belakang.
"Hey tunggu la!! "💢 Jerit Reid.
"Hey Alle. "
"?"
"ARGH INI SYURGA!! " Tilam yang empuk diteroka sesukanya. Matanya memandang kosong ke dinding. Mengenang kembali perbualan dengan Damien.
"Hey Alle"
"?"
"Kau betul nak putuskan pertunagan kau? "
"Ya. Aku...muak dengan hubungan palsu ni. Lagi pun aku bukan seseorang yang percaya pada cinta so yes. " Kakinya melangkah pergi.
"Jadi aku ada peluang tak? " Soalnya perlahan.
"Damien... Mari berkawan saja. " Senyuman hambar diukir. Kakinya melangkah pergi.
"Arghhh!! " Aku penat. Sangat penat.
"Alle pagi....errr are you okey? "Soal Rossa. Wajah pucat adiknya dipandang.
"Ya. You should care about your twin sis. Look. " Aku tunjuk Vince yang seolah mayat hidup itu.
"Oh...biarkan dia. Dia Alle tahu di medan perang dengarnya ada pembunuh gila sampai semua tentera dapat mimpi ngeri sepanjang malam termasud abang Alle. Jadi mari jangan kacau dia. " Tubuh Allianista ditarik pergi.
'Sorry big bro. '
"Ah ini syurga dapat minum petang bersama adik yang tercomel sekali di dunia." Rossa hirup teh miliknya.
"Hahha."
Senyap antara mereka. "Hey Alle. "
YOU ARE READING
My New Life As Villiar
FantasyDia seorang gadis yang sangat menyedihkan. Dia seorang pelajar yang tidak terkenal dan bekerja sebagai asassin.kepercayaan dan cintanya dikhianati. 'Aku bersumpah sampai bila-bila pun aku takkan maafkan korang pengkhianat' MY name is Alliea...