"ALLE~"
"ALLE!! "
"ALLIANISTA!! "
Alle pandang keluarganya yang panik. Sekeliling dipandang. Dia kembali di dalam ruangan ayahnya. Apa yang jadi.
"Apa yang jadi? Apa seseorang menggunakan kekuatan luar untuk mencederakan mu? "Dukess Katarina peluk puterinya risau.Alle sentuh goresan di lehernya. Apa artinya ni? Untuk saat ni rahsiakan dulu jangan buat mereka risau.
"Alle tak tahu tiba-tiba semua diam dan datang dekat dengan Alle. Maa...mungkin Alle tak sengaja lukakan leher Alle sendiri. Jangan risau okey? "
"Alle~"
Duke William tahan isterinya dari bersuara.
"Kalau macam tu kembali dan berehat mungkin sebab Alle kurang rehat. "
"Emm oh ya 3 hari lagi kawan-kawan Alle akan datang untuk minum petang bersama bolehkan mama? "
Dukess mengeluh dan mengangguk. Lebih baik berbincang dengan suaminya dulu buat masa sekarang. Jika puterinya sendiri tak tahu apa yang jadi dekat dia maka mereka akan periksanya nanti.
Alle dengan patuh keluar dan berehat di biliknya.
"Luis! "
"Di sini Alle. " Lelaki tampan yang sudah lama tidak dilihat seleas diseru kembali ke mansion di pandang.
"Wou kau nampak lebih gagah sekarang. ""Alle!! "Luis malu bila diusik demikian. Alle sengeh.
"Tolong belikan barang-barang yang aku tuliskan ni. Ini untuk 3 hari lagi jadi lebih baik jika itu sesegar yang mungkin. "
"Baik. Aku pergi dulu. "
Alle senyum. Sebaik pintu ditutup senyumannya mati.
"Dark! "
Lelaki berambut hitam masuk dan duduk di salah satu kerusi.
"Kau pernah nampak lingkaran sihir seperti ni sebelumnya? "
Lingkaran bintang di dalam bulatan dengan perkataan kuno yang tak difahami dipandang.
"Tidak. Kalau kau nak tahu aku boleh tanyakan pada mana-mana guild dan carikan di perpustakaan. "
"Susahkan Dark. "
Apa pun ini...aku perlu tahu maksud di balik semua ni? Kenapa demon king yang seharusnya muncul di akhir sebagai bab tambahan tiba-tiba muncul sekarang di depannya? Apa maksudnya aku adalah subjek percubaan dan...iblis ni tahu aku bukan Allianista dalam kata lain mungkin rekarnasi aku berkaitan dengannya bukan? Apa aku boleh kembali ke dunia asli aku?
Nk thu selanjutnya kena lh tunggu
YOU ARE READING
My New Life As Villiar
FantasyDia seorang gadis yang sangat menyedihkan. Dia seorang pelajar yang tidak terkenal dan bekerja sebagai asassin.kepercayaan dan cintanya dikhianati. 'Aku bersumpah sampai bila-bila pun aku takkan maafkan korang pengkhianat' MY name is Alliea...