SHING!!
BOOM!
BOOM!
"Aqua thunder!!"
Pedang air dengan aliran listrik dihayungkan. Ilusi naga air berkepala tiga dengan petir disekeliling muncul menyebabkan sepanjang hayunan sejauh 5 km membelah.
"Huf hahahah sangat mengejutkan. Dalam waktu singkat. Sepertinya aku takkan boleh menang kali ni. "Mistery guy gengam tangannya yang terluka.
"Shadow Illution!!"
Ilusi buruk mengelilinginya. Melihat kejadian yang tak seharusnya dilihat sesiapa pun. Bayangan gadis berpakaian serba hitam. Jelas usianya sekitar 10 tahun atau lebih. Api dimana-mana. Kanak-kanak lelaki berlumuran darah terbaring di tangan kanak-kanak perempuan itu.
"Zera k...kau perlu hidup. ""No!! "
"Zera lari!! Pe...pergi...Nista ka...kalian pergi!! "
"Noo!! Please I love you please don't!!Zex please!! "
"Rex please jangan tinggalkan aku dan Zera. We need you. Please!! " Gadis berambut perang muda megengam tangan kanak-kanak lelaki itu.
"We love so please. I begand you. I need you!! My only hope please!! " Mohonya.
Prangg!!!
Ilusi yang retak dipandang mereka. Jelas Ilusi itu masih di peringkat rendah kerana tidak tersembunyi. Mereka semua melihatnya. Rambut silver dan mata merah di balik kerundung menatap tajam kearah musuh. Tatapannya seakan jiwa yang hilang.
"Alle!? " Lilian pandang Allianista. Kerundungnya jatuh ke bahu.
"Hahahha thank for remaind me with this pain. It's hurt so good! " Air matanya mengalir dengan tatapan kosong. Senyuman di bibirnya menakutkan sesiapa yang melihat.
"Haah kau gila!! Kali ni sampai sini saja. Sekurangnya aku mendapat hal baru. " Lelaki itu hilang di balik gelap.
"Not so fast!! " Nadanya dingin dan dingin. Jarum ice dengan listrik menikam leaki itu sebelum hilang sepenuhnya.
Pedangnya diangkat. Sekali hayunan penghalang pecah sepenuhnya.
"Alle!! "
Allianista senyum manis seakan tiada yang terjadi. "Kau okey? S*al aku patut masak mamat tu tadi. Tengok kulit kau rosak sebab dia. "
Lilian tunduk. Mereka melihatnya mengapa gadis ini masih tersenyum seperti ni? Mereka melihat kesakitan terbesarnya.
"Hmm jadi apa kita akan buat dengan sisa ni semua? "Dagunya digaru. Melihat tubuh tak bergerak di tanah yang pengsang. Black berdiri di sisinya dengan kepala bersandar pada bahu Alle. Mereka yang melihat menatap tajam.
Black usap kepala Alle. "Poor demon."
💢💢Senyum manis diukir selebarnya. Nadi biru mebengkak di kepalanya.
"Yaah poor kitten. Tsk, tsk, tsk meo ayuh! Meo~"
Alle bermain dengan rumput. Black pandang datar kearah Alle. Yang lain juga memandang kosong kearah dua manusia. Tidak mereka iri.
"Poor grandma. You must be lonly. Here!" Sepohon pokok diletakkan dalam pelukan Allianista. Allianista sengih semakin lebar.
"Poor little black. You must hungry. Here eat fish can! "Ikan dalam tin diletakkan di atas tapak tangan Black dan dia melangkah pergi. Semakin lama dia di sini semakin sakit jiwa dia dibuatnya.
YOU ARE READING
My New Life As Villiar
FantasiaDia seorang gadis yang sangat menyedihkan. Dia seorang pelajar yang tidak terkenal dan bekerja sebagai asassin.kepercayaan dan cintanya dikhianati. 'Aku bersumpah sampai bila-bila pun aku takkan maafkan korang pengkhianat' MY name is Alliea...