A7- What happen?

636 56 0
                                    

  "ARGHHHHHH!!!! SI*L KAU ALLIANISTAAAAA!!!"

Debush!

  Reid pandang tempat dia mendarat tepat di dalam kolam diraja.

  "Omo!? Putera? Putera di sini!!" Jerit beberapa pengawal.

  "Bawa putera masuk cepat!" Arah Pengawal diraja berpangkat tinggi.

  "Tidak! Selamatkan Alle! Kau perlu selamatkannya!" Reid berlari untuk ke hutan tapi dihalang oleh suara garau seseorang.

  "Anakda berhenti!"

  "Ayahda? Ayahda selamatkan Alle. She in danger now. Mereka akan bunuh dia." Pohon Reid. Walau perempuan itu membalingnya tapi dia lebih bahaya sekarang.

   "Bunuh siapa?"

  Reid pandang Allianista yang masih dalam keadaan baik itu hanya beberapa tompok darah dan pakaian yang kotor saja.

  "Alle? Kau...bagaimana?" Reid pandang gadis itu tidak percaya.

  "Tidak perlu memikirkan bagaimana  yang rendah ini selamat. Rawat dulu luka tuanku yang rendah ini memohon untuk berbicara dengan Yang mulia tuanku dan ayahda di ruang pribadi." Badannya ditundukkan sedikit.

  "Baiklah. Pengawal hantarkan putera Reid ke bilik rawatan."

  Reid kepal tangannya. "TIDAK!!YOU DON'T HAVE THE QUALIFICATIONS TO ORDER ME ALLIANISTA. I'II TAKE CARE OF THIS MYSELF EVERYTHING!"

  Alle senyum nipis. "Sure your hiness." Dia melangkah pergi dengan wajah datarnya.

  "Adinda menakutkan ayahda. Seperti bukan dirinya sendiri." Rossa pandang Duke William.

  "Sudah mari kita masuk ke dalam. Jangan fikirkan dulu soal ni." Duke William melangkah bersama yang lain mengikuti langkah Raja mereka dan anak gadisnya itu. Itu tatapan yang sangat mengerungkan yang pernah dia lihat.

   Mereka melangkah masuk. Allianista masih dengan tatapan datar itu seolah seseorang yang lain. Alle pandang Reid yang jelas dalam keadaan marah menatapnya tapi ada juga sedikit ketakutan di situ.

  "Tuanku teruskan apa yang perlu diteruskan." Alle mengubah tatapannya kembali tenang. Dia tidak ingin menakutkan sesiapa pun.


Uish agak² apa jadi lepas ni? Alle menakutkan aku mimpi ngeri sampai.-me

Go way-Alle😒

Tsk boringggg-me

Debuk!
Dush!
Buk!

I'm sorry alle😭☠️

My New Life As VilliarWhere stories live. Discover now