Kerem beni hala görmemişti ben ise olayın şokundaydım. Kerem babama yapmacık tavrıyla merhaba dedi. Âh tanrım bu çocuk her haliyle mükemmeldi. Söze hemen atıldı ela abla , evet keremin annesinin ismi elaydı. Ela abla gerçekten cana yakındı. Yavaş yavaş ona olan ön yargım azalıyordu. "Kerem buda Işıl , kardeşin" dedi. Kalbim çok hızlı çarpıyordu. Kerem beni baştan aşağı süzerek umursamaz tavrıyla merhaba dedi. Sanki hiç tanımıyormuş gibi...
Bense heyecandan cevap verememiştim. Babam yaklaştı ve " Herşey yolunda mı tatlım" diyerek kulağıma fısıldadı. Sanırım elimi yüzümü yıkamak iyi gelecekti. Tatlı kız rolüne bürünerek tuvalete gitmek için müsade istedim. O kadar heyecanlıyım ki elim ayağıma dolaşmıştı. Kerem ya Hani şu 4 senedir aşık olduğum Kerem. Kim gelirse gelsin reddettiğim kerem. Uğruna öleceğim kerem üvey Abim olacaktı. Hatta olmuştu bile. Tuvalete gittiğimde hemen adaya mesaj attım.
" Yarım saate hazır ol , acilen buluşmamız lazım"
...
Daha fazla tuvalette kalmayarak acele acele çıktım , çıktığımda keremin yaptığı gibi telefonumla oynayarak , masaya doğru ilerledim. Masaya geldiğim de babamdan önce ela abla söze atılarak " iyi misin canım? " diye sordu. Küçük bir tebessümle " iyiyim " diyerek geçiştirmiştim. Sanki bir eksik vardı masada , evet kerem yoktu. Nasılda anlaşılıyordu yokluğu. Nereye gitmiş olabilirdi ki? Tuvaletteyse neden karşılaşmadık? "
" Işıl kusura bakma canım Kerem sana çok selam söyledi , arkadaşlarıyla buluşmaya gitti."
Kerem'in bana selam söylemeyeceğini adım gibi biliyordum.Kerem'e göre annesi daha kibardı. Belki de rol yapıyordu.
Oğlu bu şekilde büyütülmüş Olmalı ki bu kadar kaba. Neden bunu yapıyorsun ki Kerem? Bana şans vermeyi denesen,her şey çok güzel olacak. Garson masaya gelip,siparişlerimizi soruyordu.
Bense Karşımda boş duran sandalyeye bakıyordum. Hayatıma artık tamamen girmiştin , şimdi asla çıkamazsın Kerem Aksu !
...
Ela ablayla babamı başbaşa bırakıp adayla buluşmaya gitmiştim. Taksiciye parayı uzatıp , hızla adanın tahminimce söylenerek beni beklediği kafeye girmiştim. Cam kenarında kahvesinden bir Yudum alıyordu. Beni görür görmez sert bakışlarını üzerime salmıştı. " Neredesin sen? Bir sürü ödevim var" karşısında ki sandalyeye oturup nefes nefese sözlerime başlamıştım. " Özür dilerim babamın müstakbel eşiyle yemekteydim." Şaşkınlıktan gözleri kocaman olmuştu. Babamın biriyle ilişkisi olmasına aynı zamanda benimde onunla vakit geçireceğimi büyük bir ihtimalle beklemiyordu. " Dur Ada. Daha da şaşıracağın Şeyler var. " Babamın eşi ela yani kerem aksunun annesi. İnanabiliyor musun buna? Kerem benim üvey Abim olacak. Adanın yüzü düşmüştü belliydi. Neden bir an böyle olmuştu ki? Sanırım geç kaldığım içindi bu tavrı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ( DÜZENLENİYOR)
Teen FictionSenelerce aşık olduğum kişi şimdi üvey abim mi olacaktı? İmkansızdı bizimkisi. Defalarca imkansız olduğumuzu söylerdii.