'' Bu gece benim ol '' mu demişti Kerem ? yoksa ben mi yanlış duymuştum ? Ne saçmalıyordu bu salak? '' Bu gece benim ol '' ne demek ya? Bu kadar basit miydim gözünde! Onunla geçireceğim o dakikaları hiç bir şeye değişmeyeceğimi çok iyi biliyor olsam da , kendimi ağırdan satmalıydım. Ayrıca kırıktım ben ona , sayesinde ufacık yüreğim paramparça olmuştu. Hemde bir kere değil , defalarca aynısını yaşatmıştı.
'' Senden nefret ediyorum Kerem '' dediğimde ise arkamı dönüp kapının açma kolunu çevirdiğim de , elini kapıya koyarak kapının kapanmasını sağlamıştı. Beni kolumdan tutup , duvara yapıştırdığında ise kısık bir sesle ;
'' Biliyorum sende deli gibi beni istiyorsun. '' demişti. Dudağı dudaklarımla buluştuğun da ise istemsizce karşılık vermiştim. Onunla bunu yapmamın ne kadar yanlış olduğunu bilsem de , engel olamıyordum kendime. Beni kucağında yatağa götürürken , bir yandan da tişörtümü çıkarıyordu.
'' Kerem yapma yalvarırım dokunma bana '' ağlamaklı çıkan sesim keremi durdurmuştu.
'' Işıl soyun , sadece iç çamaşırlarınla kalman kafi '' salak salak suratına bakarken , pijamamın altını çıkarmıştı kerem. Daha sonra kendi eşortmanını indirdiğinde yine o kusursuz vücuduyla karşı karşıya kalmıştım. Siyah boxer'ı ve o muhteşem vücuduna bakmamak elde değildi. Yatağa yattığımızda beni sarıp sarmalamıştı. Ve alnımdan öpüp şöyle başlamıştı sözlerine ;
'' Sana asla dokunmam Işıl , tenlerimizi hissetsek yeter. '' demişti. Belki de sadece kalbimi almak için numara yapıyordu tekrardan. Korkuyordum , bir yara daha kaldıramazdım. Ama şuan onu deli gibi öpmek istiyordum. Dudaklarımı dudaklarına getirdiğimde ise bir iki dakika öpüşmüştük. Ayrıldığımızda ise '' bunu yapmak istemiştim '' diyebilmiştim sadece. Kokusu muhteşemdi , ellerimi kollarında gezdirirken saçlarımı okşuyordu.
'' Işıl ''
'' Efendim ''
'' Sana kanıtlayacağım her şeyi göreceksi- '' sözlerini dudaklarına giden parmağım bölmüştü.
'' Sana inanıyorum kerem , inanmasam yanında durmam lakin defalarca kırıldım , yeni bir yara daha kaldırabilir miyim hiç bilmiyorum. Bundan sonra ona göre davran tamam mı? Karşında duygusuz ya da kalpsiz biri yok bunu bil ve ona göre davran. '' gözlerim yine dolmuştu.Ve bir yaş süzülerken yanağıma kerem eliyle silip ;
'' Şş ağlamak yok artık , söz veriyorum çok mutlu olucaksın. '' demişti. Ve tekrardan öpmüştü alnımdan. Öpüşün de bile huzur vardı. Kolları beni daha sıkı sardığında ise kendimi uykunun eşsiz kollarına bırakmıştım.
...
Uyandığım da ise saat dokuz buçuktu. Horul horul uyuyan kereme baktığım da ise yanağına minik bir buse kondurup dolabının önünde belirmiştim. Buz mavisi gömleği oldukça dikkatimi çekmişti. Üzerime geçirip odadan çıkmıştım. Merdivenleri inerken bir kaç düğmesini ilikliyordum. Kereme muhteşem kahvaltı hazırlayacaktım kararlıydım , daha önce hiç deneyimim olmasa da ondan daha güzel krepler yapacağıma emindim.
Radyonun sesini biraz daha açtığımda ise çalan şarkıya eşlik ederek yumurtaları çırpıyordum. Masaya kahvaltılıkları süslü bir şekilde yerleştirdikten sonra çırptığım yumurtaları tam kıvamına getirmek için biraz daha çırpmıştım ki arkamdan gelen '' böööö '' sesiyle yerimde sıçramıştım.
'' Ya salak korkuttun her yerim yumurta oldu senin yüzünden bana bi gömlek borçlusun '' dediğimde ise belimden sarmalıyıp
'' Günaydın korkak '' deyip öptüğünde ise sadece gülümsemiştim. Elimden tutup beni döndürdüğünde ise ;
'' Benim üvey kardeşim ne kadar da seksiymiş öyle be ! '' diye çemkirmişti gülerek.
'' Pisliksin ! '' dediğim de ise karnına geçirmiştim. Evde kahkahalarımız dans ederken kapının açılmasıyla irkilmiştik. Bize hayretler içerisinde bakan Fatma teyzeye , bizde aynı şekilde bakıyorduk. Sanırım bu sefer yakalanmıştık.
'' Hı fatma teyze göründüğü gibi değil hiç bir şe- '' sözümü fatma teyzenin söyledikleri bölmüştü ;
'' Ben bir şey görmedim ışıl , abi kardeş ne güzel kahvaltı hazırlıyorsunuz ne var ki bunda ''
Fatma teyzenin verdiği cevapla derin bir oh çekmiştim. Ya şaka yapıyordu , ya da gerçekten ciddiydi. Bu sefer kerem atlamıştı söze ;
'' Öyle vallahi fatma teyze , abi kardeş kahvaltı hazırlayalım dedik kendimize'' dediğinde ise beni sarıp sarmalamıştı. Çok utanıyordum , bizi öyle görmüştü resmen. Üzerimde sadece keremin gömleği vardı. Gerçekten utanç vericiydi. Hızlıca merdivenleri çıktığım da odama girmiştim , arkamdan gelen kerem hızlıca odama girip bana sarılmıştı.
'' Şş korkma bir şey olmayacak ''
'' Ya olursa kerem , ya ela ablaya söylerse bizi ? Zaten ela abla bizi öpüşürken kendi gözleriyle yakalamıştı. ''
'' Korkma ışıl , fatma teyze anlamamıştır. '' dediğinde ise kereme daha sıkı sarılmıştım. Birazda olsa içim rahatlamıştı. Aşağıdan gelen fatma teyzenin '' Işıl kerem hadi kahvaltı hazır '' sesiyle birbirimizden ayrılıp üzerlerimizi değiştirmiştik.
Aşağı aheste aheste inerken arkamdan gelen kerem beni kucaklayıp merdivenleri hızlıca inmişti. Yere bıraktığında ise
'' Salak düşücektim '' diye çemkirmiştim. Alaycı tavrını takınarak masa da yerini alan kerem söze başlayacakken Fatma teyze onu susturmuştu.
'' Ben bugün temizlik yapacağım çocuklar , sizde gezip dolaşırsınız '' dediğinde ise keremle göz göze gelmiştik.
Kerem göz kırpıp '' nereye gidelim ? '' diye sormuştu salamından bir ısırık alarak.
'' Bilmem , çıkınca kararlaştırırız'' demiştim. Keremle bu kadar yakın olmak çok hoşuma gidiyordu. Yemeğimizi bitirdikten sonra fatma teyzeye yardım ediyordum. Tabakları bulaşık makinesine yerleştirdikten sonra koltukta yayılmış kereme dönüp ;
'' 15 dakikaya hazırım '' dediğim de ise hiç bir tepki göstermemiş telefonun içine düşmüştü. Odama geldiğimde ise dolabımın önünde belirmiştim. Ne giyeceğimi seçmekte zorluk çekiyordum. Giyecek hiç bir şeyim yoktu. Sanırım bu gün nereye gideceğimizi bulmuştum. Tabiki avm 👊🏻
Ayağıma siyah ince çoraplarımı geçirdikten sonra üstüne siyah bol mini bir etek geçirmiştim üzerime de siyahlı beyazlı çizgileri olan gömleğimi giydiğim de ise bir eksiklik fark etmiştim. Hızlıca siyah mini ceketimi de üzerime geçirdikten sonra siyah telefon kabımı takıp banyoya doğru ilerledim. Saçlarıma spreyle su dalgası modeli verdiğimde oldukça hoş olmuştum , aynada kendime minik bir öpücük attıktan sonra merdivenleri hızlı hızlı inmiştim.
'' Kerem ben hazırım çıkabiliriz '' dediğim de ise kafasını bana doğru çeviren kerem baştan aşağı beni süzdükten sonra verdiği tek cevap bu olmuştu.
'' O etekle gelemezsin Işıl ''
Arkadaşlar yorumlarınızı , ve oylarınızı bekliyorum 15 yorumu ve oylamayı geçmeden yeni bölüm atmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ( DÜZENLENİYOR)
JugendliteraturSenelerce aşık olduğum kişi şimdi üvey abim mi olacaktı? İmkansızdı bizimkisi. Defalarca imkansız olduğumuzu söylerdii.