Uyandığımda saat gecenin üç buçuğuydu. Kalkar kalkmaz direk kendimi mutfağa attım , oldukça sessiz olmaya çalışıyordum.
Karnım çok açtı , dolabı açtığımda ela ablanın yapmış olduğu lezzetli yemekleri görünce çocuklar gibi sevinmiştim. Ama hala aklımı karıştıran düşünceler vardı kafamda. Yemekleri ocağa koyup ısıtırken arkamdan gelen birisinin olduğunu farkettim ışığı kapatmıştı , korkmuştum.. '' Böö '' sesiyle irkilip arkamı döndüğümde keremin suratından korku maskesini çıkarıp '' Büyü artık '' demiştim.
'' Kabul et korktun 😏 " diyerek ışığı açmıştı. Açtığında vücuduna yapışan siyah tişörtü ve altına giydiği gri pijaması oldukça dikkatimi çekmişti.
Gözlerimi bedeninden , gözlerine çevirdiğimde gözlerini hiç kaçırmadan '' süzmen bittiyse uyuyabilir miyim '' demişti. Aldırış etmeden kafamı çevirdiğimde onunda gittiğini fark ettim.
Yemeklerimi alıp televizyon karşısına geçtiğimde karnımı bir güzel doyurmuştum , uyku bastırmıştı ama uyuyamazdım çünkü birazdan en sevdiğim çizgi film başlayacaktı.
...
Keremin Ağzından ;
Gözlerimin içine ilk defa bu kadar uzun süre bakmıştı. Ama bir farklı bakıyordu gözleri. Odama çıktığımda yatağıma oturduğumda aklıma ışıl gelmişti. Hayır onu sevmiyorum , ondan gerçekten nefret ediyordum ama onunla uğraşmak hoşuma gidiyordu. Bana aşık olmayacaktın ışıl özdemir , bana aşık olmayacaktın. Bunun bedelini ağır ödeyeceksin. Odamdan çıkıp aşağı indiğimde koltukta kıvrılmış ışılı gördüm. Ne kadar da masumdu bu böyle?
Onu alıp kucakladığım gibi odasına çıkardım. yatağına yerleştirdiğim de kokusunu içime çekip odasından ayrıldım. Bu kızda farklı bir koku vardı bana huzur veren iyi gelen. Ama ona aşık olamazdım. Bana aşık olamazdı. Onun düşündüğü kadar iyi biri değildim.
...
Sabah uyandığımda yatağımdaydım , Nasıl olur ya yine mi kaçırmıştım en sevdiğim bölümü. İyi de ben odama nasıl gelmiştim? Tabi ki de babam getirmişti çocukkende hep böyle yapardı.
Odamdan çıktığımda keremde çıkmıştı , beni baştan aşağı süzüp alaycı bir tavırla '' Biraz az yersen sevinirim çok ağırsın. '' demişti. Ne demek istiyordu bu salak?
Ne diyosun sen be bakışımı atıp banyoya yürürken , durdurup '' Kollarım koptu şu merdivenleri çıkarken kaç kilosun sen ya ? 60? 70? '' demişti gülerek. Ne yani beni odama Kerem mi taşımıştı. Ona vurup 48 kiloyum aptal demiştim , sayıların yerini karıştırdın bence diyip kahkahayı basmıştı. Tanrım gerçekten çok gıcık bir üvey abiydi.
Banyonun kapısına geldiğimde kapıyı açıcakken , benden önce atlayıp yine o ilk girmişti. Bundan iğreniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ( DÜZENLENİYOR)
Teen FictionSenelerce aşık olduğum kişi şimdi üvey abim mi olacaktı? İmkansızdı bizimkisi. Defalarca imkansız olduğumuzu söylerdii.