Büyük Karar

145K 5K 162
                                    

Babam arayıp eve gelmemi söylemişti. Sesi oldukça Neşeli geliyordu. Adaya " eve gitmem gerek " dediğimde Öfkeyle tıslamıştı. Haklı olduğunu biliyordum. Onu bugün Fazlasıyla rahatsız etmiştim.
"Geldik abla" taksicinin sesiyle kendime gelip parayı uzatmıştım. Bahçenin önünde tanıdık gelen bir araba duruyordu. Kerem şuan bizim evde miydi? Belki de okulda onu bir kızla gördüğümde sabahlara kadar oturup ağladığım koltukta oturuyor. Düşüncelerden sıyrılıp , anahtarımla evin kapısını açmıştım. Evde ela abla ve babamın gülüşleri dans ediyordu. Çok geçmeden onlara alaycı bir şekilde bakan keremi görmüştüm. Beni farketmeleri uzun sürmemişti. Ela abla ve babamın gülüşleri kaybolmuştu. Babam toparlanıp Yanıma gelmişti. " Tatlım biz ela annenle bir şeye karar verdik. Ela annen seninle kaynaşmak için keremle birlikte bu evde kalacak sence de harika bir fikir değil mi?"
Tanrım bugün ölecek miyim yoksa? Keremle ben nasıl aynı evde kalabilirdik ki? Gözlerim şaşkınlıkla kereme bakıyordu. Belkide aklım keremin bu karara vereceği tepkiyi merak ediyordu. Umrunda bile değildi. cebinden çıkardığı telefonla oynuyordu. " Tatlım bir sorun mu var?" Sessizliği babam bozmuş , ela ablanın yanına gidip sağ eliyle omzuna sarılmıştı. " Şey Kerem senin için de uygunsa eğer...
Sözlerimi keremin öfkeli bakışları kesmişti. Boğaz'ım Düğümlenmişti sanki. Ayağa Kalkıp üzerime doğru geliyordu. Korktuğum her halimden belli oluyordu. Yutkunurken zorlanıyordum. " Bize düşüncelerimizi sormanız aptalca. Zaten siz kararınızı vermişsiniz , bir çoğu eşyada taşınmış her neyse odam neresi? " Öfkeli bakışlarını üzerimden çekmeden konuşuyordu. Babam sağ elinin işaret parmağını ağzı açık kalmış bir şekilde gösteriyordu. " Üst katta ilk oda " başını sallayıp Gözlerini gözlerimden çekmişti. Ayaklarını merdivene vura vura tepkisini gösteriyordu. Kerem gözden kaybolur kaybolmaz derin bir oh çekmiştim. " Biz ela annenle kalacağız tatlım onun için oda hazırlatmadım. Seninde odan hala aynı yerde , üzgünüm değişmedi dedi gülerek. Ha? Nasıl yani? Üst katta keremle benim odam mı olacaktı sadece? Bir yanım tedirgin diğer yanım ise heyecandan kuduruyordu.
...
Altıma işemek üzereydim. Odamdan çıksam keremle karşılaşırım diye düşünüp , yarım saattir sıkıyordum kendimi. Ses yapmadan çıkarsam onu rahatsız etmemiş olurdum. Yavaşça kapımı açıp parmak uçlarımla odamın karşısındaki duran tuvalet kapısına doğru yürüyordum ki arkamdan gelen sesle irkildim
" Işıldı dimi? "

 ÜVEY ABİM ( DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin