Sabah uyandığımda bir kolun bedenimi sardığını fark ettiğimde kerem olduğunu anladım. Tanrıım sabaha onun kollarının arasında uyanmak muhteşem bir histi. Saate baktığımda dokuz buçuktu , duş almak iyi gelecekti. Keremi de rahatsız etmeden doğrulduğum da kerem kolunla engel olarak beni yatağa geri getirmişti. Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk?
'' Gitme Işıl '' demişti uykulu ses tonuyla , bu hali bile mükemmeldi. Yanından gitmek hiç istemiyordum. Onunla mutsuzluğa bile hazırdım. Ama eğer yanında kalırsam ya dün ki gibi yaparsa diye düşünmüştüm bir an. Evet dün onunla öpüşücekken beni itmişti. Bu o kadar kötü duyguydu ki.
Onu aldırış etmeden tam kalkıcaktım ki tekrar beni kendine çekip , '' lütfen beş dakika daha '' demişti. Her ne kadar çok istesemde gitmek zorundaydım. Gitmezsem senin için yine basit kız durumuna düşerdim Kerem Aksu.
'' Bırak beni ! '' sesim oldukça yüksek ve sert çıkmıştı. Kollarının arasından kurtulduğumda ona bakıp sadece şunları diyebilmiştim
'' Üzgünüm Kerem ama daha da sana yenik düşemem. Benden uzak dur. '' eşyalarımı alıp banyoya girdim. Üstümdekileri çıkarmadan önce aynada ki yansımama baktığımda ilk defa kendimi bu kadar cesur görmüştüm. Üstümdekilerden kurtulduktan sonra duşa girdim.
...
Çıktığımda seçtiğim lacivert kısa pantolonum ve üzerime giydiğim beyaz lacivert yazılı tişörtümü geçirdikten sonra saçlarımı kurutmaya başladım saçlarımı kuruturken deliler gibi şarkı söylüyordum ki içeri keremin girmesiyle sesimin kesilmesi bir olmuştu.
'' Kapısız evden mi çıktın? ya çıplak olsaydım? '' dedim sert bir tonla
'' İşime gelirdi '' dedi göz kırparak.
'' Komiksin '' diyip kapıyı sertçe çektim. Ve odama doğru ilerledim. Saçlarımı yandan örüp kahvaltıya oturmadan önce babamı kocaman öptükten sonra ela ablayıda öptüm. Ela abla gerçekten muhteşem biriydi. Bu çocuk bu kadından çıkmış olamazdı.
Ve çok geçmeden kerem beyimizde teşvik etmişti. Bugün gerçekten mutluydum hiç bir şey moralimi bozamazdı. Taa ki Ela ablanın Keremle bizim daha da kaynaşmamız için sömestr tatilinde uludağda yer ayırttığını söyleyene kadar. Ne yani keremle ben ? uludağda ? tatil mi ? Tatilim zehir olacaktı. Kerem beni orda da rezil edip , ağlatıp duracaktı. Sömestr tatiline 10 gün vardı bir şey bulup o tatile gitmemem lazımdı. Aslında bir yanım gitmek için can atarken bir yanım istemiyordu. Olacakları tahmin edebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ( DÜZENLENİYOR)
Teen FictionSenelerce aşık olduğum kişi şimdi üvey abim mi olacaktı? İmkansızdı bizimkisi. Defalarca imkansız olduğumuzu söylerdii.