Karakterler belli oldu 🙆🏻
Kerem - DANİEL BEDEROV
Işıl - TAYLOR HİLL
Ada - YOVANNA VENTURA
Emre - MARİANO Dİ VİANO
İYİ OKUMALAR 👅Ne yani Emre de mi arkamdan iş çeviriyordu ? Benim sonum ne olacaktı böyle, kime güvenecektim ben? Her şey oyun muydu yani?
" Işıl bak gerçekten her şeyi açıklayabilirim bir dinler misin? "
" Neyini açıklayacaksın Emre , ben sana güvenip sana sığındım ya , kimse yokken ben sana koştum , sen ne yaptın Adayla iş birliği! Yaramı daha çok deştin. Ben seni gerçekten tanıyamamışım."
"Neden yaptım sanıyorsun ! Neden hiç düşündün mü Işıl ! Seviyorum çünkü seni o çocukla olmanı hazmedemiyorum. Benim açımdan bakmanı o kadar çok isterdim ki , ne yazık ki sen ışılsın ben Emre!"
"Emre yeter! Saçmalamayı kes artık! Dinlemek dahi istemiyorum seni. Ben duyacağımı duydum göreceğimi gördüm. Senden nefret ediyorum Emre , lütfen benden uzak dur. "
Gözlerimin dolduğunu hissettiğim de arkamı dönüp , evden çıkmıştım. Canım yanıyordu , benim "her şeyim" diye benimsediğim insanlar bana bunu yapıyorlarsa diğerlerinden korkmam gerekirdi. Nereye yürüdüğümü bilmiyordum , öylece ilerliyordum sadece. Aklımı karıştıran düşüncelerden ayrılmama sebep olan çalan telefonum olmuştu. Arayan keremdi,umrumda mıydı? EVET. Ama ona da çok kırıktım. Açmak istemiyordum. Fakat şuan ondan başka sığınacağım bir liman yoktu." Alo " sesim kırık ve boğuk çıkmıştı.
" Işıl nerdesin sen?"
" Her zaman gittiğim o kayalıklardayım."
"Tamam bekle beni orda"Evet ya da hayır dememe bile izin vermeden telefonu suratıma kapamıştı. Canım yanıyordu , hazmedemiyordum bunca yaşanan oyunu. Denize fırlattığım bilmem kaçıncı taşımdı. Dakikalar sonra , arkamda dikilen birini hissetmiştim. Kafamı çevirip baktığımda kerem olduğunu anlamıştım. Bana masum masum bakan Kerem'e dönüp hızlıca sarılmıştım. Ve hüngür hüngür ağlıyordum. Niye böyleydi? Niye bunları yaşıyordum? Keremin de elleri belimi sarmasıyla boynuna daha sıkı sarılmıştım.
"Şşş tamam ışılım geçti" dediğin de sesi boğuk geliyordu. Ve leş gibi sigarayla karışık alkol kokuyordu.
Ellerim hala boynuna sarılırken yüzüne baktığımda ;" Geçmedi Kerem , bunca Zamandan önce ki şeyler Nasıl geçmediyse , bu da geçmedi. "
" Anlatıcak mısın ne olduğunu Işıl? " dediğin de ciddileşmişti ve ellerini belimden çekerek , ellerimi tutmuştu.
Anlatmam lazımdı , ama anlatırsam kerem emreye her şeyi yapardı bundan adım soyadım kadar emindim.
"Ama özür dilerim Emre , sen bana acımadın ben de sana acımayacağım beni affet." İçimden bunları dedikten sonra Boğazımı temizleyerek ;
" Bak kerem Nasıl başlanır , Nasıl anlatılır inan bilmiyorum ama her şey yalanmış , her şey oyundan ibaretmiş."
Kerem şaşkın şaşkın yüzüme baktığında ;
" Her şey ? , ne ? Ne diyorsun Işıl inan hiç bir şey anlamıyorum. " dediğin de
" Ada'nın hamile olduğu , Emre'nin bana aslında kardeş gözüyle bakmadığı.." Dediğim de hıçkırıklarım daha da artmıştı.
"Beni üzen asıl konu Emre'nin her daim yanındayım diyip adayla iş birliği yapması kerem. "
" Geberticem o Emre'yi bu da en büyük sözüm olsun sana. AKSU sözü! Seni kimse sevemez , kimse üzemez , kimse bakamaz. Benim bile elini tutmaya çekindiğim o elleri , incilir diye öpmeye korktuğum o dudakları benden başka kimse öpemez! O Emre de , ada da hak ettiğini bulacak söz veriyorum. Sen güçlü ol Işıl!"
Dediğin de içim biraz da olsa rahatlamıştı. Alkolle karışık sigara kokusunu sarıldığım da daha fazla içime çekmiştim. Böyle bile mükemmeldi... Düşüncelerimle savaşırken , Keremin sesiyle irkilmiştim.
" Işıl "
" Efendim ? "
" Kumpir yiyelim mi? Hem bak sen çok seversin?"
Aptalca gülümse oluştuğumda suratımda Kerem'e hafifçe gülümseyip ;
" Aptal , sen nerden biliyorsun ki benim Kumpire bayıldığımı? 😏" Gökyüzüne bakarak , " kuşlar söyledi " dediğin de ikimizde gülüşmüştük.
" Hem gecenin bu saatinde açık kumpirci nerede bulacağız? 😞 " dediğim de aptalca sırıtarak ;" Ben Kerem Aksuyum , bulurum. Bulamazsam bile parmaklarımla sana Kumpir yaparım. 😌 " dediğin de olduğum yerde durup elleri cebinde yürüyen Kerem'e "😒😒😒😒" bakışlarımı yöneltirken , " hadiiiii , Kumpir yiyemeyeceksin bak yoksa "diyip elimden tutup beni arkasından çekeleştirmişti...
Keremin yanında neden bu kadar huzurluydum ki ? Neden bu kadar mutluydum ya da ? Kumpirciye geldiğimiz de siparişlerimizi verdikten sonra dışarda sahil kenarında ki taburelere oturduğumuzda , denizi izlerken keremin beni izlediğini fark edebiliyordum.
" Bakmasana bana işine bak " dediğim de gülerek kafasını eğmişti.
" Ya işim sensen ? 😏 " dediğin de utancımdan kızardığımı hissedebiliyordum.
" Senin hesabını kapattım sanma kerem bey hala kırgın ve kızgınım!"
Yüzünü buruşturan kerem hani bana yemek yapan köpekler gibi suratıma bakıyordu.
" Yaaaaa , alırım kalbini diycem de o zaten bende 😉 " dediğin de Kerem'e pislik misin bakışımı atarken tontiş bir amcanın bize kumpirleri getirdiğini gördüğümde yerimde doğrulmuştum.
" Afiyet olsun çocuklar "
Kerem gülümseyerek " sağolasın Ali usta " dediğinde Adam da ona gülümsemişti. Kerem'le her şey yoluna girmiş gibiyken telefonuma gelen mesaj irkilmemize sebep olmuştu. Mesaj umuttandı ;" IŞIL ŞUNLARA ACİL BAKMAN LAZIM! İNSANLARIN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖR ARTIK! "
Adlı mesajların ekran görüntülerini indirirken baya bi heyecanlanmıştım. Umuttun attığı konuşma fotoğraflarını okuduğum da şok olmuştum.
Arkadaşlar yorum yorum hikaye yazdığımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Okullar açıldı ödevlerim yoğun , benim de bir hayatım bir yaşantım var ilk bölümleri düzenliyorum. O yüzden bölüm geç geliyor. Böyle saçma salak yorumlarınızla insanı sinir etmekten başka bir şey yapmıyorsunuz. Beğenmeyen veya sıkılmaktan bekleyen arkadaşlarım hikayemi okumasınlar rica ediyorum. Ben bu yola tek başıma çıktım. Kimse destekçim olmadı , dalga geçti herkes. Daha fazla bir şey demek istemiyorum ben. Yine de saygı duyuyorum iyi okumalar 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ( DÜZENLENİYOR)
Teen FictionSenelerce aşık olduğum kişi şimdi üvey abim mi olacaktı? İmkansızdı bizimkisi. Defalarca imkansız olduğumuzu söylerdii.