Lean on me -Last chapter

266 48 94
                                    

Somi ,Hansolගේ යාලුවෙක් ලගදිම රට යනවා කියලා එයාගේ Apartment එක විකුණන්නලු හදන්නේ.ඔයා මොකෝ කියන්නේ?අපි ඒක ගිහින් බලලා ඒක හොඳයි වගේනම් ඔයාට ගමුද?ඒ apartment එකට ටිකක් එහාට වෙන්න Doyoungගේ නැන්දලගේ ගෙදරත් තියෙන නිසා ඔයාට ආරක්ශාව ගැන බයක් නෑ.දවස් දෙක තුනකට පස්සේ Taeyong ,Somiගෙන් ඇහුවා.අනේ ඒක හොඳයි.අපි පුලුවන්නම් අදම ගිහින් බලමුද?
ඔයාගේ කැමැත්තක්.Taeyong හිනා වෙලා Somiගේ ඔලුව අත ගෑවා.

--------------------------------------------------------------
දැන් දවස් දෙකකට කලින් Somi Mr.Wangලගේ Apartment එකට ගිහින්.Mr.Jeon මුලු ගෙදරම දෙවනත් වෙන්න තරහෙන් කෑ ගැහුවා.Somi මොකටද එහෙ යන්නේ?එයා Mr.Wangලව අදුරන්නෙත් නෑනේ.Somiගේ අම්මා එහෙම ඇහුවේ Mr.Jeon තරහ ගත්තු එකට අගක් මුලක් තේරුම් ගන්න බැරිව.වෙන මොකටද ඒ Apartment එක සල්ලි වලට ගන්න මිසක්.මට පේන්නේ එයා  අපෙන් නිදහස් වෙලා වෙනමම ජීවිතයක් පටන් ගන්න යන්නේ.ඒ විතරක් නෙමෙයි එයා media කාරයෝ කීප දෙනෙක්ගේ numbersටුත් හෙව්වා කියලයි ආරංචිය.එයා හදන්නේ අපිවත් විනාශ කරලම අපෙන් ඈත් වෙන්න.මන් මෙච්චර කාලෙකට මේ දේවල් ගොඩ නැගුවේ මෙහෙම වෙනව බලන්න නෙමෙයි.Mr.Jeon ඒ ටික කියනකොට එයාගේ ඇස් තරහෙන් පිපුරුවා.අපි දැන් මොකද කරන්නේ.Somiට කොහෙවත් යන්න නොදී ගෙදරම තියාගමුද?Somiගේ අම්මා කලබලෙන් ඇහුවා.
තමුන් හිතනවද එයාව අපි ගෙදර හිර කරගත්තොත් ඔක්කොම හරි යයි කියලා.ඒකෙන් වෙන්නේ තවත් අපිට ප්‍රශ්න වැඩි වෙන එක.අර කොල්ලා මේ පාර පොලීසියත් එක්කන් එයි.ඒ කොල්ලා..ඔව් ඒ කොල්ලා තමයි මේ හැම දේටම මුල.Somiගේ තාත්තා බඩු ඔක්කොම පොලේ ගැහුවා.

අපිට දැන් කරන්න තියෙන්නේ එක දෙයයි.ඒ කොල්ලව ඉවරයක් කරන එක.ටික වෙලාවක් නිහඬව හිටපු Somiගේ තාත්තා සංසුන් විදිහට එහෙම කිව්වා.මොනවා?ඔයා මේ මොනවද කියන්නේ?Somiගේ අම්මා එහෙම ඇහුවේ තමන්ට ඇහුනේ වැරදියටද කියලා හිතලයි.
ඔයා නිකන් පුදුම වෙන්නේ මන් මේ වගේ වැඩ මීට කලින් කරලා නෑ වගේනේ.business වලදී මගේ පාර හරස් කරපු ගොඩ දෙනෙක්ව මන් මේ ලෝකෙන් සදහටම තුරන් කරා.ඉතින් මට මේ කොල්ලා මහ වැඩ්ඩෙක් නෙමෙයි.අනික මන් Somiට කීප වතාවක්ම අවවාද කරත් එයා ඒ මුකුත් ඇහුවේ නෑ.එයාට මන් දුන්නු සේරම chances ඉවරයි.Somiගේ තාත්තා කිව්වා.
ඒත් ..ඒත් අපි මේක කරන්නම ඕනිද?Somiගේ අම්මා බයාදු විදිහට ඇහුවා.
මේ ගෙදර තීරණ ගන්නේ මන් .ඔයා නෙමෙයි.මගෙන් ප්‍රශ්න නාහා මන් කියන දේ විතරක් කරනවා.Mr.Jeon කිව්වා.
හරි.ඔයාගේ කැමැත්තක්.ඒත් මට එක කොන්දේසියක් තියෙනවා.අපි තමයි Taeyongව මැරුවේ කියලා Somiට දැනගන්න නොදී ඉමු.නැත්තම් එයා මෙතන ලොකු නාඩගමක් නටයි.Mrs.Jeon ඉල්ලුවා.

Lean on meWhere stories live. Discover now