İtiraf

75 5 0
                                    

Arkadaşlarr herkeze cümleten selam hdjajfj bölüm gec geldi farkındayım lütfen kusura bakmayın.Elimden geldigince uzun yazmaya çalıştım.Bu arada okuyuvu sayimuz 1.61 K olmus.Hepinize tesekkür ediyorum.Oy vermeyi unutmayın.Önerilerinizi bekliyorum.
--
Beni benden iyi tanıyan bi arkadaş...

Sabah buz gibi havada titreyerek uyandım.Noluyo diye tek gözümü açtığımda yorgan yer düşmüştü.Ve kar yağıyodu.Ne?? Karmı yağıyo??

"Hele looy looy kibar yarim esmerim lililili teyy teyy teyy" dedim yataktan fırlayarak.Muhtemelen annem ve berke uyuyodu.Benimde kafamda kurnaz eşekler dolanmaya başladı.Evet esek susun -,-

Hemen üstümü giyinip dış kapıyı açtım.Ama açmaz olaydım.Laned girsin.

Berke , ada , çağlar  ve efe kapının önünde beni bekliyolarmış ve ben çıktığım an suratıma kar topu attılar."Size 4 sorum var.1.si siz nasıl bu kadar erken kalktınız ? 2.si Benim aşşağı iniceğimi nasıl bildiniz? 3.sü Bu zamanlamanın sırrı ne ? 4.sü bu bi çelişkimidir ? Bu dördüün cevabını istiyorum." dedim hayat bilgisindeki oğlanın taklidini yaparak.(hani nurimiydi hurimiydi vardı bişey işte -,- biliyosunuz)

Benim bu lafımın üstüne gülmeye hatta anırmaya başladılar.Sadece normal bi şekilde gülen efeydi.Tabi onunda gülmesi ayrı bi mucize.Bi arada aramız düzelmis gibi yani dün beni terslemesini unutmuş beyfendi.

Onlar gülerken bende fırsattan yararlanarak elime 4 tane kartopu aldım.Efe son anda beni farketti ama geç kalmıştı.İlk önce efeye attım yeahh tam isabet suratına.Sonra çağlara adaya ve berkeye attım.Hepsininde biyerlerine isabet ettiğinde şaşkınlıktan afalladılar.Daha sonra koştum ve erkeklerin hepsinin karnına tekme attım.Ayıptır söylemesi annem beni kareteye yollamıştı 4 sene önce ve bu konuda gayet başarılıyım.Hepsi kıvranırken ada onlara kahkahalarla gülüyodu tabi benim bakışımı görünce yerine sindi.Adam olun akıllı olun uleynn

"bidaha benim suratıma kartopu atmayı denemeyin.Çağlar haric hepiniz suçlusunuz.O yüzden kesin sesinizi.Kusura bakma çağlar ama suratıma ilk gelen kartopu senin attığındı.Neyse gel yürüyüşe çıkalım seninle , tek dolaşmak istemiyorum.Sizde ne haliniz varsa görün biçızlar" diyerek çağların koluna girdim.Efe ve berkenın çatık kaşları eşliğinde bahçe kapısından çıktık.

Aslında yeni farkettimki çağlar sürekli bisey demek için ağzını ağzını açıyo ama söyleyemeyip geri kapatıyodu ve oldukca gergin gibiydi."ne soyliyceksen söyle artık hadii" dedim sabırsızlanarak.Bi an sasırsada anlatmaya basladı.

"Bak su lütfen benden uzaklaşma bu söylediklerimden sonra.Ben seni bu seferki izmire taşındığınızda tanımadım.Hatırlıyomusun daha öncedende annenin buraya tahini çıkmıştı ve siz kısa süreligine burda yaşamıştınız.Ben o zamandan beri senin gölgen gibi peşindeydim.Her hareketinden haberim vardı.O şerefsiz kaanın yaptıklarından bile." dediginde şaşkınlıktan ne diycegimi bilemeyerek kaşlarımı çattım."Ama seninle yan yana oldugumuz bu sürede sana olan hislerim değisti.Önceden sana karşı hissettiğim şeylerin hiçbirini şu an hissetmiyorum.Bana kankanmışım gibi davranman benim daha çok hosuma gitti.Ben bunları sana anlattım çünkü sana baktıkça kendimi suçlu hissetmek istemiyorum artık.Hemde egenin herşeyden haberi vardı ve olanlardan sonra seninle aramızı bozmaya çalışacağından adım gibi eminim.şu an hicbisey demene gerek yok.Şaşkınsın biliyorum.Düşün istedigin kadar.Ben beklerim.Tüm bunları yaptığım için özür dilerim ama ben seninle berke gibi olmak istiyorum.Başka anlamda deyil.İnan bana." dedi va bana sarılarak uzaklaştı.

Dalgın bi şekilde sahile yürümeye basladım.Sonunda geldigimde oturup denizi izlemeye başladım.

Aslında çağlar bana en az benim kadar yakınmış.Berkeyle , kaanla ve daha bircok kisiyle yaşadığım olaylara bire bir şahit olmuş.Akşam vakti sokakta yanlız başıma yürürken , izleniyomuşum hissi aslında gerçekmiş.Oysaki ben beynimin bi oyunu sanıyodum ve kendime kızıyodum.Ama şu an öyle duyguları olmadığını söylüyo.daha önce söylenen tüm sözlere , tüm yalancı gözyaşlarina inandım ve güvenim çoğu kez sarsıldı.Neredeyse güven denecek bişey kalmadı.Ama bi söz vardır 'Gözler yalan söylemez' diye.Ben çağların gözlerine bi sahtekarlık aramak adına tüm dikkatimle baktım ama o söylediklerinde çok ciddiydi.Yalan söylemiyodu , ben bunu anladım.Tüm bu olanlardan sonra çağlarla kanka gibi olmakk ... Biraz zor tabi ama bence denemeye değer.Sanırım çok fazla dalmışımki yanıma gelenleri farketmemişim.Efe,Berke ve ada.

"bizim first leydimiz neler düşünüyo böyle derin derin?" dedi berke kaşlarını aşşağı yukarı haraket ettirerek.

"Hiiiç dalmışım öyle" dediğimde korktuğum soruyu sorduğunda o kaçarlen oturduğum yerden ayakkabımı çıkarıp kafasına fırlattım "tüplümü daldın ?? Yoksa tüpsüzmü??

"hemen getir onu buraya.Ayağım uyuştu soğuktan." dedim atar yaparak."beni nasıl buldunuz hem siz?" dedim efeye dönerek.Biraz gergin ve sinirli gibi gözüküyodu ve kaşları çatıktı."ve senin neyin var?" dedim cümlemi devam ettirerek.

"Senin CANIN arkadaşın berke seni merak etti ama sen telefonu evde unutunca çağları arayıp yerini öğrendi" gözlerini çatarak ayakta durkan berkeye bakışlarını kaydırdırarak sinirle "ve yine senin CANIN arkadaşın tüm yol boyunca bana sorular sorarak başımın etini yedi.Beni nufusuna geçirmek gibi bi niyeti varsa söylesin bence"dedi ters bi şekilde.Ben durumu toparlamak adına elimde olduğu kadar gülümsemeye çalıştım."Bizim bildiğimiz normal berke iste heheehe sey yaa takma sen onu neyse ben çok üşüdüm gitsekmi artık" dedim lafı degistirerek.Efe hemen ayaklandı.Hep beraber efenin arabasına binerek evin yolunu tuttuk.
3 AY SONRA

Bu 3 ay efe , gökhan , ceyda , berke , ada ,ikra ve çağlarla takılmakla ve okula gitmekle geçti.Haa bu arada gökhan efenin kuzeni ve ceydada onun sevgilisi.Efe sayesinde onlarla tanıştık.İkiside çok iyi insanlar zaten daha ilk görmemde kanım ısınmıştı.Gökhan efe gibi 20 , ceydada 19 yaşında.Ve tabi ikra.Oda ceydanın 16 yaşıdaki kız kardeşi.Çağlarla fazlasıyla yakınlar sanırım yakın zamanlarda sevgili olabilirler.Haa bu arada çağlara istediği şansı verdim ve şu an tek kelimeyle kardeş gibiyiz.Ve ege hayatımızdan tamamen uzaklaştı.O partide olan olaydan sonra efeyle bayaa büyük bi kavga etmişlerdi.Egenin bize söyledigi son şey'size bunun hesabını ödeticem' oldu.Ama o zamandan beri ondan haber alamadık.Bizden uzak allaha yakın olsun.

Veee en önemlisi tam 1 hafta 4 gün sonra berke  çağlar ve benim universite sınavımız var.O yüzden yaklaşık 1 haftadır hepimiz okuldan izin aldık ve kendimizi eve kapatıp ders çalıştık.1 haftadır berke ve annem hariç kimseyi görmedim.Hepsini özlemiştim.

Telefonuma gelen mesajla derse ara verip telefona yöneldim.Mesajın elektrik direğinden yani efeden  geldiğini görünce gülümsedim.

"Aşşağıdayım.Bekletme beni."

Seninle SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin