BİRAZ KISA Bİ BÖLÜM OLDU AMA BÖLÜM SONUNDA BOMBA PATLATTIM GDJAJD İYİ OKUMALAR.DUYGUSAL VE YAVAŞ Bİ ŞARKIYLA DİNLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM.İYİ OKUMALARRR *-*
"şu an su hanımın durumu tam olarak.."
Bi süre bekledi ve "bakın onu şu an yoğun bakıma alıcaz.Ve çok üzgünüm ama felç kalma riski çok yüksek.Lütfen güçlü kalın" diyerek aramızdan gecerek koridorda kayboldu.Felç olma riski...Çok yüksek... Düşüncesi bile damarlarımda kan değilde zehir akıyormuşcasına bi etki bırakıyo.
''su uyandı gerizekalımısın efe uyansana !! te allahım ya bide sayıklıyo anlamıyorum yavrum evladım benim.Daha 1 saat bile olmadı sen uyuyalı nasıl rüya görüyosun .Bak yaa su diyorum hani şu mal olann uyandı get ap get ap .Öylemiydi lan o "mal mal konuşarak beni dürtükleyle uyandım.Ona büyük bi öfkeyle baktım.Tam yumruk atacakken dediği cümle aklıma geldi.Su uyandı...
''bacakları ?? bacakları nasıl?" dedim endiseyle.Berke mal gibi suratıma bakınca sinirle odaya doğru yöneldim.Gittiğimde ada onun ayaklarını gıdıklıyodu ve su'da ona gülüyodu.Demekki felç olmamıştı.Berkenin neden bana mal mal baktığını anladım.Gördüğüm sadece lanet olası bi kabustu.
Su beni görünce gözleri doldu.Yerinde doğruldu.Koşarak yanına gittim.Yatağın kenarıma oturdum.Ona sıkıca sarıldım be kafamı boyun girintisine sakladım.Kulağıma gelen kapı sesinsen diğerlerinin gittiklerini anladım.
Sıkıca sarıldım su'ya.Nefesini kocaman içime çektim.Onun kokusu ciğerlerime dolduğunda burnum sızladı.Daha 2 gün olmasına rağmen nasıl özlemişim.
Su'dan devam
Salak ada beni gıdıklarken , başımın ağrısını umursamayarak 30 diş sırıttım.Evet 30.Çünkünüm 20 yaş dişlerim daha çıkmadı.Hehe zeka fıskırıyo.Sebastian kase getir boşa gitmesin!!
Kapıda bana hasretle bakan yorgun gözleri görmemle kalbim tekledi sanki.Saçları dağınık , gözlerinin altı şiş , sakalları yeni yeni kendini belli etmeye başlamış ve çok yorgun görüntüsü kendimi suçlu hissetmeme neden oldu.
Birden koşup bana sarıldı.Sankı bırakmak istemezmiş gibi sıkı sıkı sarılıyodu.Hatta nefes alamıyorum bile diyebilirim.Tabikide beyfendide hayvan gibi kas var.'hayvan gibi kas var ne demek ? hangi hayvan allasen az anlatsana çok merak ettim şu an" diyen iç sesime bi terlik fırlartım.Sonuçta şurda bi ormantiklik , bi hasret giderme şeyisi , bi edebiyat yapıyoz.
"çok... çok korktum" boğuk bi şekilde fısıldadı.Boynumdaki ellerini daha çok sıktı."Seni kaybetmekten çok korktum" duyduğum cümle beynimde yankılanırken devam etti."sen öyle yere yığıldığında dünya başıma yıkıldı.sen olmadan ben olamam.sen yokken hayat bana zindan olurdu.hayatımda hicbir yerin yok" dediğinde kaşlarım çoktan çatılmıştı.Kafasını boynumdan çektiğinde yüzümü ellerinin arasına aldı.Aramızda çok az bi mesafe vardı.
"Hayatımda hicbir yerin yok çünkü benim hayatım sensin" dedi.Acaba rüyadamıyım diye düşündüm ama başımdaki tarif edilemez ve katlanılmaz ağrı daha çok tazeydi ve kendini belli ediyodu.Bana söylerikleri... Beni hayatı olarak görüyodu.Peki o benim için ne ifade ediyo ? bilmiyorum.Ama benim için normal birisi olmadığını biliyorum.Dudağımın üstündeki baskıyla gözlerim kocaman oldu.Ona baktığımda gözleri kapalıydı.Kendimi sıkmayı bırakıp beni öpmesine izin verdiğimde , sağ gözünden bir damla yaş düştü.İlk defa zamanın durmasını istedim...
HEHEHEH SÜPRİSSSSSS GDJSJDJS SEVGİLİ OKUYUCULARIM .ARTIK ZAMANIYDI YANİ Bİ GELİŞME OLMALIYDI.BENDE YAPTIM YEAPP GDJAJD OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM SİZİ ÇOOOK SEVİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
RandomEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...