BÖLÜMÜ YAZARKEN AĞLADIĞIMI İTİRAF ETMELİYİM.YENİ BÖLÜME BUNU YAZDIKTAN HEMEN SONRA BAŞLIYCAM.SİZE Bİ TAVSİYEM VAR.EGER OKUDUGUNUZDA DUYGUYU HİSSETMEK İSTİYOSANIZ , SİZE HER DİNLEDİGİNİZDE AGLAMA İSTEĞİYLE DOLDURAN Bİ SARKIYI DİNLEYEREK OKUYUN.BEN ÖYLE YAZDIM CÜNKÜ.İYİ OKUMALAR.
---
ne gündü bee...Sabah beni arkamdan öküz misali saran ve nefes aldırmayan kollarla uyandım.Yüzümde bi sırıtış belirdi.Boynumdaki nefesi içimi gıcıklayıp aynı zamandada huzurla dolduruyoru.Ellerimi ellerinin üzerine koyarak derin bi nefes aldım.Sanırım oda uyanıktı.Kulağımın arkasına minik öpücükler bırakmaya başladığında kıkırdadım."Bitanem yapma biri gelip görücek şimdi.Hem ben acıktım hemsireyr söylermisin yemek getirsin." dedim.Ama o öpücüklerini kulağımın arkasına , oradan boynuma doğru sürdürdü.Yanagıma geldiğinde ben gözlerimi kapatmıstım ama sırıtıyodum.Yeniden kıkırdadım.Beni sırt üstü yatağa yatırtığında üzerime eğildi.Kalbim hiç olmadığı kadar hızla atarken , nefesini dudaklarımın üzerindeydi ."Elbette çağırırım bebeğim.Ama bundan önce senden almam gereken bisey daha var" dedi .Bu ses... sesi duymamla buz keserek gözlerimi araladım.Karşımda arsızca sırıtan kişi benim erkeğim değil , egeydi.Ağzımı açmış çığlık atacakken eliyle ağzımı kapattı.Aynı pozisyonda üstüme çıktı.
Boşta kalan elleriyle sağ elimi tutarak başımın üstüne sabitledi.Diğer elim zaten onun vücudunun altındaydı.Ne kıpırdayabiliyodum , nede bağırabiliyodum.Şu an sadece gözümden akan yaşların , yanağımdan süzülürken bıraktıkları izler vardı."Sevgili efen nerde ? Sevgili arkadaşların berke , çağlar , ada ve digerleri nerde ?? neden seni kurtarmıyolar? Ha ? Sana bu konuda biraz yardımcı olabilirim sanırım.Hani bi söz vardır.'Bedenim burda fakat ruhum yok.' diye.Yani illaki biliyosundur.İşte şu an bunu söylediginde yadırgamıycağımız kişiler tam olarak onlar." diyerek keyifle kahkaha attı.Son anda farkettiğim ayrıntıyla tüm parcalar beynimde yerine oturdu.Egenin üstü kanla kaplıydı.Gözlerim kocaman açıldı.Yapmış olamaz demi?? bunu yapamaz.
Elini ısırdım.Elini ağzımın üstünden çektiğinde tüm gücümle bağırdım.
"Onlara hiçbisey yapamazsın anladınmı? Duydunmu ? Piç kurusu.Ne sanıyosun sen kendini ha ? Onlara bisey yapabilceğinimi sanıyosun" dedim.Kulaklarımı çınlatan bir kahkaha daha attı.
Benim üstümden kalktı ve benide kolumdan çekerek kaldırdı.Odamda , yatağımın üstündeydim.Ne zaman gelmistim buraya ? kim getirmisti?
Kanlı elleriyle bilegımı sıkıca tutarak odadan çıkardı beni.Koridorda merdivenlere doğru ilerlerken ayaklarım geri geri gidiyodu.Bu elindeki ve üstündeki kanların benim aileme ait olması düsüncesi bile beni kahrediyodu.Merdivenlerden inerken alt kattan gelen kokuyla yüzümü buruşturdum.Neydi bu ?
Gözlerimi sıkıca yumdum.Merdivenlerden tam olarak indiğimzde " gözlerini aç" dedi ege.İnat ederek açmadım.Açamazdım.Doğru olamazdı zaten bu.
"GÖZLERİNİ AÇ!!" diyerek kükredi.Yaklaşık 10 saniye sonra beni arkamdan itti.Dengemi sağlayamayarak yere düstüm.Ama altımdaki şey halı deyildi.Korkuyla gözlerimi açtım.Berke ve efe yan yana , omuz omuza yerde yatıyodu .Ve bende onların tam olarak kollarının üstüne düsmüstüm.Ama kafam efenin omuzuna düsmüstü.Efenin gözleri kapalıydı ve buz gibiydi.Kafamı kaldırarak etrafa baktım.Annem , ada , çağlar , ikra , gökhan ve ceyda sırayla , berke ve efenin yanında yatıyodu.Birden irkilerek kalktım.Ve dizlerimin üzerinde geri geri sürünerek olabildiğince uzağa gittim.Hepsinin üstündeki kıyafetler kanla kaplıydı.Ve gözleri kapalıydı.
Gerçek değil bu.Ege yapamaz böyle bişeyi.Gücü yetmez.
Efe vr berkenin arasına gittim yavasca.Ellerimi ikisininde üzerine koyarak onları sarstım."Kalkın hadi bu şaka fazla uzadı.Efe bana dokundu , öptü.Cezasını verin.Efe sen şaka yapmazsın.Kalksanıza!! " digerek bagırdım ama kılları bile kıpırdamadı.Annemin yanına gittim ve birbirine dolanmış ve kan bulaşmıs saçlarını okşadım.
"Annem bari sen yapma.Melek annem.Kalk hadi.Bak ben biliyorum hicbiriniz ölmediniz kalk hadi.Yardım et diğerlerinidr kaldırmama." bi yandan ağlarken bi yandan gülümsemeye çalıştım.Gözyaşımdan biri annemin yanağına damladì.Hemen sildim."Annem hem ben acıktım.Yemek yaparmısın bana ? aç kalmama dayanamazdın yüreğin sızlardı hani? hadi anne kalk!!!" dedim bağırdım.
Kafamı ellerimin arasına alarak ayağa kalktım.kafayı yemek üzeydim.Bu bi kabustu.Hemde hemen uyanmak istedigim bi kabus.
Hıçkırarak ağlamaya basladım.Egenin kahkahaları arasında ağlamam şiddetlendi.Gözyaşlarım haykırışlara dönüştü.
ölmüslerdi.Hepsi ölmüşlerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
RandomEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...