ZALIMIN OKUYUCULARI OY VERSENİZE KANKİMLERİM -,- NEREDEYSE 2K OLUCAKSINIZ AMA 103 OY NE DEMEK YANE -,- SENSİN 103 -,- SİZİN ANANIZA BACINIZA 103 DESELER HOŞUNUZA GİDERMİ -,- NEYSE SAKİNİM GDAJDJ BÖLÜME UYGUN Bİ MÜZİK BULAMADIM.AMA MAGİC-RUDE VEYA SEVGİLİ TAYLOR SWİFT'TEN BLANK SPACE İLE DİNLEYEBİLİRSİNİZ BEMCE. TABİSİ SİZE KALMIŞ NEYSE DEDİĞİM GİBİ GİV Mİ VOTE HFJAJF ANLADINIZ SİZ ONU. İYİ OKUMALAR :*******
---
İlk defa zamanın durmasını istedim...
Bi süre sonra geri çekildi.O benim gözlerimin içine beklentiyle bakarken kalbim yerinden çıkacak şekilde atıyodu."İlk öpücüğün artık benim.Ama bu bana yeterli değil.İlk defa yaşıycağın şeyleri benimle yaşamanı istiyorum.Son kez yaşarkende o kişi ben olmak istiyorum" dediginde refleks olarak " ben yeniden birine güvenemem.Daha yaralarım çok taze ve ben güveneme-" lafımı bitiremeden efe sinirle soludu.
"Yeter lan yeter.3 aydan fazla oldu su. Kocaman bi 3 ay.O şerefsizler yüzünden ben senden daha uzak duramam.Onlara güvenemiyosan bana güven.Benim olmanı istiyorum anlamıyomusun ? anlamadıysan tekrar söylüyorum.Seçenek sunmuyorum.Eğer sana yumuşak davranırsam hemen saçmalamaya başlıyosun.Yokk yeter artık.Benimsin.Hatunumsun.Seninim." dediğinde benim tepki vermeme kalmadan çekip sarıldı.Ben mal gibi kapıyla bakışmayı planlarken kapı aniden açıldı.İkra , ceyda ve ada kapı açılınca dengelerini sağlayamayarak yere düştüler.Demek bizi dinliyolardı ha ??
"ıhhım şey kankacım canım benim şey.. ımm kapı hahh kapı tozlanmış bizde dedikki emekçi kardeşlerimize fazla zahmet olmasın diye bizde silelim diye şeyettik" ikra bi süre durakladı ve " off amann dinledik duyduk işte.Hele sükür açıldın sende enişte bee" diyerek kolunu efenin omuzuna koydu.Bu kız ne yaptığının farkındamı acaba ?? Efe yalandan öksürdüğünde ikra irkilerek kendine geldi ve efeden uzaklaştı.Te Allahım ya -,-
" yanlız arkadaşlar ben sevgili olduk demedimk-" efe tabi dururmu ? tabikide hayır hemen lafımı kesti "teşekkürler ikra evet sonunda açıldım su'ya.Ona geçmişi unutturmak ve aşkı tattırmak en büyük görevim." dedi gözlerimin içine bakıp omuzlarını kabartarak."Ama ben kabul etmedim dah-" efe işatet parmağını dudağıma koyarak sinir bozucu bi sırıtmayla " sevgilim çok konuşuyosun.Dinlenmek gerek" dediğinde abartılı bi şekilde gözlerimi devirdim."lan yeter aa lafımı kesip durma kaç old-" " kes sesini ve uyu" dedi yine beni susturarak.
Sinirden mora döndüğüne emin olduğum yüzümü yastığa gömerek uzandı.Kafamı kaldırmadan "ben senin sevgilin değilim" dedim boğukca.Kimsenin sözümü kesmediğinin farkına vararak başımı kaldırıp odaya baktım.Ve bingo !! Kimse yok.Hepsi çıkmış odadan.Ben size sorarım yaptıklarınızın hesabını dedim içimden.Zaten başka neremden diyebilirimki.Çk tvbe çk .s.s.s
Ama efeye çok sinirlenmiştim."Uyuz , kalas , jole beyinli , keko , bay ben metorum , bay ben gülmem çünkü karizmatiğim , ukala , kas yığını , hödük sevgilisiymişim aahhhhh gerizekalii " diyerek bağırdım."gören bakanda bişey var sanıcak sevgilim.Hem sen beni ne kadar seviyomussun böyle.Sevgi sözcüklerin beni benden aldı" sesin geldiği tarafa döndüğümde karşımda gördüğüm şey koltuğa dana misali yayılmış bi adet efe.Ben ne kadar gerizekalıyım.En başından beri burdaydı eminim.Ahh rezillikk!!
"Senin ne işin var burda neden çıkmadın?!" dedim sinirli olmaya çalışarak."Çıksaydım bunları duyamazdım." dedikten sonra durakladığında kaşları çatıldı.Doğrulup dirseklerini dizlerine dayadı.niye birden ciddileşmiştiki şimdi.Pardon bu onun her zamanki hali zaten unutmuşum.Suratsız psikopat dengesiz.
"bak kızım bunu aklının kenarına kazı.Artık benden başkası haram sana.Anlatabildimmi? sana dokunan herkeze hayatı zindan ederim.Eğer benden başka birine bakarsan emin ol senin içinde çok iyi planlarım var.Unutma bunları sakın" dedi ve arkasına yaslandı.
"Beni zorla yanında tutamazsın.Benimde hayallerim ve yaşamak istrdigim bi geleceğim var." dedim hayretle.
"Bak su ben seni.. seni.. anladın işte .Ve senin bana olan bakışların farklı.Ben diğerlerinden farklıyım senin için.Bunu sende biliyosun.Ama güvenemiyosun.Seni bırakırım aldatırım diye.Tamam çok klişe olucak ama benim bi kızla 1 günden fazla görüşmüşlüğüm yok.Bana içinden ettiğin küfürleri bi durdur.Cünkü biz o kızlarla ta gecenin başından konuşuruz ve anlaşma yaparız.sadece 1 kere görürüm onları.Sabah paralarını alıp giderler.Yani beni hicbi kızla 2. kere gören olmamıştır.Anlarsınya işte tatmin meselesi.ama bana güven.Senin o kızlar gibi olmadığını biliyorum.İlk öpücüğün bile benim.Bana güvenmen için seni zorlada olsa tutarım yanımda.Benim olursan hayatımı sana adarım.Prensesim olursun.Sevgimi belli edemem belki ama deli gibi severim seni.Ama eğer istemezsen ben senin yanında öyle arkadaşın gibi duramam.Çeker giderim ve bi daha senin çevrendeki kimse benden en ufak bir ize rastlayamaz" içimi bi korku saplandı.Onu bi daha görememe düşüncesinin korkusu damarlarıma işledi..
Çok acımasızdı.Bunları söylerken buz gibi gözlerle ifadesizce tam gözlerime baktı.Dedikleri yalan değildi.Yapardı.Bana hiç yalan söylemedi o.Ne derim , ne yaparım bilmiyorum.
"Bana güven" dedi tam olarak gözlerime bakarken.Beynimde cevabım oluşmuştu.Kararım kesindi.
Efenin ağzından devam
Su tam ağzını açmış bişey söylıycekken , üstünde oturduğu yatağa yığıldı.Beynimde şimşekler çakarken koşarak onun yanına gittim.Hani iyi geçmisti ameliyat ? Benmi çok yormustum onu ? aahhh lanet olsun.
Telasla elimi su 'nun boynunun altina koyarak onu yukarı doğru kaldırdım.Bir umut kendine getirebilirim diye.Su birden gözlerini açtı sırıttı.Ben mal gibi ona bakarken o dudaklarıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra 'iyi uykular sevgilim' diyerek yatağa uzandı.Demek bana oyun oynadın küçük sıçan.Sevgilim demisti demi o ?
Su' dan devam
kendimi yatağa attığımda tahmin ettiğim gibi efenin tepkisi gecikmemişti.Planım tıkır tıkı işlerken berkeyi öptüm ve noktayı koyup"iyi uykular sevgilim" diyerek arkamı dönüp yattım.O afallamı suratına karşılık zafer dansımı yapmak istedim ama şu an hem ağrılarım hemde bulundugum durum buna engel oluyodu.Ama ayağa kalkar kalkmaz yapmak için aklımın kenarına not ettim.Efeden ses gelmiyodu ve benimde gözlerime fil oturmus gibiydi.O kadar ameliyat olduk tabikide uykum olucak.Sonucta uyku önemlidir.Ne demisler'ne olursan ol uyu' Bu özlü ve mikemmel sözleride söyledikten sonra uykuya daldım.
Ne gündü bee...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
De TodoEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...