Sue'den farkın yokmuş

93 7 0
                                    

Canlarım multide kaan var *-* Vote verinn :D iyi okumalar ..
-

Bendeki yarattigi bu etkide neydi böyle ...

Benim ağlamamın kesilmesini bekledi.Daha sonra kendi ayağa kalkıp benide kardırdı.Yüzümü ellerinin arasında alıp göz yaşlarımı sildi.

"Şimdi toparla kendini içeri gidicez , sevgili rolü yapıcaz .Sen deyil o üzülücek.Haa bu arada o yanındaki sürtükten kat kat güzelsin sen , kendi kaybetmis."dedi ve anlımı öptü.

Birdenbire ne oldu bu çocuğa bilmiyorum ama iyiki olmuş.

Yavaşça kafamı evet anlamında salladım ve " şimdi onlar su kimmiş görücekler yürü gudiyoruz " dedim ve egenin koluna yapışıp sürüklemeye başladım.Ama bi dakika.Bu çocuk niye hareket etmiyo.

Dönüp egeye baktığımda çatık kaşlarla kolunu tutan elime bakıyodu.

Hemen elimi çekip dudağımı disledim.

"Yani gidebilirmiyiz ?"dedim küçük bi çocuk gibi ellerimle oynayarak.Egenin dudağı yana doğru kıvrıldı.ayyy Allahım sana geliyorumm

Kolunu uzatınca bende gulumseyip koluna girdim.Biz tuvaletten cıkıp masamıza doğru ilerlerken kaanın gözleri beni buldu.şu an far görmüş sincap gibi bize bakıyo.

Egeyi kaangilin masasına doğru götürdüm ve tam karsılarında durduk.

"Aaa kaancım sendemi burdaydın"dedim yapmacık bi sekilde gülümseyerek.

Bu aradada kaanın sürtüğü egeye ağzından sular akarak bakıyodu.Ben egeye biraz daha sokulunca egenin kıkırdama sesini duydum ama aldırmadim.Allahım kıkırdayisi bile güzel.

Çenemle kizi gözterip (kıvanç taklitlerim mod:on sagsga) "bunu yaninda görmeseydim beni takip edip izmire gelmişsin sanabilirdim ahahah -ki bişey deyismezdi zaten cünkü seni coktan unuttum gördüğün gibi artık ege var.İlk olmasa bile son kalıcağından eminim." dedim ve egeye baktım.

"oo su hanım sen sue'ye sürtük diyodun ama seninde ondan bi farkın yokmuş.Gelir gelmez kendine sevgili bulmussun.Buraya geleli kaç gün oldu 4 , 5 ? " dedi ve tam karsima dikildi.Demekki kızın adı sue 'ymiş.Sue kalkıp kannın yanina gelip elini onun omzuna atti ve kazanmışcasına sırıttı.Şimdi bu kaan bana sürtük demişti öylemi ?? bana ???

Ege tam kaana yumruk atıcakken elimle durdurdum onu.O bana kaşını çatıp 'napiyon lan sen' bakışı atarken bende ona ' qarısma bende guluw ' bakisi attim.

Kanna döndüm ve " senin ne bok olduğunu ögrendigim gün sana ve sevgili sueciğine yediğiniz dayak yetmemiş heralde.Haa simdiden soyletim bilerek oldu."

"ne ? ne bilerek oldu " kaan anlamayarak.

"İste bu" dedim Ve kaanın özel bolgesine en sert şekilde dizimi geçirdim .ege bile suratini burusturup küfür mırıldandı.Kaan yerde kıvranırken suenin saçını elime doladım ve yere yatırıp üstüne cıktım.Etrafıma baktigimda tüm kafenin beni izlediğini hatta ecenin kameraya çektiğini görüp kameraya goz kırptım.

Sueye "benim sevgilimi elimden aldin " diyip bi yumruk attim."Benimle dalga gectin" bi yumruk daha ."kaan sana sürtük dediği halde alayla karşıma geçip sırıttın" bi yumruk daha " ve hic düsünmedinki bu kız beni yolar" yumruk."Bundan sonra sen ve kaan benden , benim cevremden uzak durun.Benden uzak olunda ne b*ok yerseniz yiyin.Eğer sizi bidaha etrafimda görürsem bu sefer olucaklardan ben sorumlu değilim." ve son yumruk.

Ayağa kalktığımda kaanın karnina son kez tüm gücümle tekme atıp yüzüne yumruk savurdum.Kalkıp baktigimda ikiside yerde kanlar içinde kıvranıyodu.

Egeye baktığımda sırıtarak beni izliyodu.

Egeden gozlerimi ayirmadan "Berke canım benim git hesabi ödeyip gel , ece sende cantalari montlari falan getirde gidelim.Bu arada cafejin sahibi bey amca verdikleri rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.Bide cöpleri disari atarsaniz sevinirim.Simdiden tesekkürler "dedim.Ece ve berke yanimiza gelince cantami ve hirkami alarak kapiya yoneldim.Digerleride arkamdan geliyolardi.İşte su acar kimmiş herkez öğrendi.

--
kısa oldu farkindayim ama yarin coğrafya sinavim var ve ben hic calismadimm :/ sirf sozumu yerine getirmek icin yb yukledim.Sizde lutfen eme saygi gosterip oy verin.Tesekkurlerr :*

Seninle SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin