Aha şimdi sıçtık..
*Kendimi yavasca geri çektim.Boğazımı temizledim.Tüm gözler üstümdeydi biliyorum.
"Şeyde şey cıkınca bende birden şey ettim" dedim hızlıca.Hay beni şeyler götürsun...
"Y-yani ben öyle k-korktugumdan refleks olara-" dememe kalmadan ege "tamam anladik sey olunca sey oldu " diyerek lafimi böldü.Sanane yani sanene gerizekali ne bu sinirr -,-
Dönüp filmi izlerken farkettimki korkudan yastığa sarılıyodum.Hayır yani yastığa yazık.Yastık canlı bi varlık olmayabilir ama sonucta sizi birisi mıncıklayip zerrenize ayirsa hosuna gitmez -,-
bende empati kurarktan kaslı kollu heybetli biricigim berkeye gittim.
Yanına kedi misali kıvrıldım kafamı kolunun altina sokmaya calissamda göt beyinli cocuk inadına kolunu gevsetmedi.Bende sinirlenip karnina dirsek gecirince boşlugundan faydalanıp kolunun altına sokuldum.Oda homurdanıp omzuma kolunu atıp beni kendine cekip sarıldı.Film korkunc olabilir ama şu an dayanab- hayy bin avakadoo
lamm elektrik gitti olum bu ne benim kaderimdemi bu niye her korrku filminde elektirik gidiyo laned olsonn agagagagag
Ben ve ece çığlık atarak yagıza sokulduğumuzda onunda bizden pek farki yoktu çünkü yağızda karanlık fobisi var.Öyle krize girmelik ağır bi korku degil ama yinede korkuyo.
Ege telefondan flaşı açtığında birbirimizi az çok görüyoduk.Ne zaman ayağa kalktığını bilmedigim çagların sesiyle gòrmuycegimi bilsem bile o tarafa döndüm."tüm sokakta elektrik yok tek buraya özel bisey deyil sakin olun" dediginde cok accık rahatlamıştım."Çağlar madem karanlık fobin yok kalk git mutfağın çekmecesinden mumları ve çakmağı getir." dedigimde çaglar ayağa kalktı.Ege "Çakmağa gerek yok bende var" dediginde çakmağın onda ne gezdiğini düsünürken onun sigara icebiliceğini düşündüm."Sigaramı içiyosun?" diye sordugumda kısaca "evet" dedi.
Bence sigara icmek erkeklere çok yakışıyo.Yani bad boy havaları falam bence cok iyi.eee ne demişler iyi kızlar kötü çocukları sever.
Bende hep denemek istedim ama hic fırsat olmadı cünkü sigara içen arkadasim sadece berke vardı.Ama oda arada sırada içiyodu ve bana her seferinde hayır sen icemessin diyodu.
"Bende deniyebilirmiyim ? " dedim masum bi sesle.Berke tam ağzını acıcakken ona dogru donmeden "kapa çeneni" dedigimde nefesini sıkıntıyla geri verdi .Ohho ln bu o tarafa dönmeden konuşunca çok cool oldum benn .Bi ara yeniden yapıyım.Ege koltugun yanina gel dercesine vurunca kalkıp dikkatlice ilerledim diyemiycem cünkü dizimi zehpaya çarptım.Acıyla inledim.Ama tabi o kadar ağır bisey deyildi.
Egenin yanina ona dönerek bardaş kurup (nasil yazildıgını bilmiyoromm -,-) oturdum.
Yaktıkları mumlar sayesinde yüzünü net olarak görebiliyorum.Berke ve digerlerinin görebildigini sanmıyorum cunku o kadar aydınlık deyil icerisi.
Ege yavaşca sigarayı dudağına koyup çakmağı çaktı.Ben büyük bi hayranlıkla onu izlerken o derin bi nefes çekti.Ve benim yüzüme doğru üfledi.O an tüm bedenimin kasıldığını hissettim.Evdeki sessizlikten berkenin bunu görmedigini anlama zor değil.
Sigarayı bana uzattığında alıp dudaklarıma götürdüm.O ise benim yüzümü dikkatlice izliyodu sanki hicbir hareketimi kaçırmak istemezmiş gibi.
Bende onun gözlerine bakarak sigaradan bi nefes çektim.Normalde hikayelerde ilk defa sigara içen kız ilk nefeste òksürük krizine girer falan.Ama bende öyle olmadı.Sadece çok az öksürme hissi geldi ama bozuntuya vermeden egenin yaptığı gibi suratına üfledim.Gözlerini 2 saniyelik kapatıp açmasıyla ağzım şaşkınlıktan açık kaldı.Bu hoşunamı gitmişti? :O
Bozuntuya vermemek amacıyla ikinci nefesi berkegile dönerek icime cektim.Nefes verdikten sonra konuştum."bunu neden içtiğinizi anlıyorum gercekten iyi" dedigimde berke ve ege kafalarını olumsuz anlamda salladılar."sigaraya başlamıycaksın" dediginde berke egede onu "aynen öyle" diyerek onayladı.
elektrikler geldiginde birden hepimiz ohh gibi bi ses cikardık.
"Bence artık yatmalıyız "dedim .Onlar onaylayınca "Bekre ve ece ayni odaya gidiyosunuzz sakın sesinizi çıkarmayın yoksa kafanızı kopartırım" dedim gozlerimi kısarak .Berke sırıtarak ece şaşkınca odaya doğru gittiler.
"Ege ve çaglar hmm sizede burdaki koltukları açarız ve bende normal olarak idamdayim hadii hadii uyuşuk olmayin " dedim elimi cirparak.Herkez yataklara dağılınca kendi odama çıkıp yataga uzandım.Düşunceler beynimi sardı.Ege benim icin bi aşk ifade etmiyodu ama arkadaş veya dost deyildi.Onun bana davranışlarıda çok degisikti.Bana karşı ne hissettigini bile bilmiyororum.Bu düşünceler aklimi kurcalarken uykumun kaçtığını hissettim
Üstüme bi kırka alıp sessizce bahcedeki salıncağıma yöneldim.
Son anda orda birinin oturdugunu görmemle duraksadım.Egenin sesini duymamla rahatladım .''gel'' dedi sessizce.(şarkıyı burda açın)
yanına gittiğimde salıncakta kalkıp yanına oturmam için yer açtı.''uykunmu kaçtı seninde'' dediğimde kafaını salladı.''niye ne düşündünde kaçtı uykun'' dedim düz bi sesle.''bizi'' dedi gözlerimin içine bakarak.
''b-bizimi?' dedim kekeleyerek.
''su kes sesini ve beni dinle eğer lafımı bölersen bidaha anlatmaya cesaret edemem'' dediğinde ses çıkarmayıp onu izledim.nefes alıp devam etti.
'5 sene öncesine kadar deniz diye bi kızı seviyodum annesi ve babası öldüğü için benimle yaşıyodu.Ben onu çok seviyodum anlıyousun beni?herşeyden herkezden hatta canımdan çpok seviyodum.Ama herşey tam güzel gidiyoken denizin şerefsiz abisi denizi kaçırdı'' sesi incelmeye başlamıştı.Sanırım ağlamak üzereydi.Ona kollarımı dolayıp kafamı boynuna gömdüm.Oda bana iyice sokuldu.Yaşadıkları gerçekten kolay değildi.''ben onu aradım heryerde aradım bakadığım yer kalmadı.Sonra bi gün arkadalarım onu bulduklarını ve istanbulda olduklarını söylediler.Onu duyar duymaz arabamla istanbula gittim.Verilen adrese geldim ve kapıyı çaldım.Genç bi adamla kucagında Küçük bi kız açtı kapıyı.kız 2 yaşında falandır en fazla.ama o kadar sevimliydiki.Onlara denizi sorduğumda adam bana eşinin evde olmadığını ama istersem içeri girip bekliyebilceğimi söyledi.Onu duyduğum anda yıkıldım.Evlenmiş su düşünebiliyomusun evlenmişş çocuğu bile var.Ben onu ararken hayatımı zehir etmişken o beni unutmuş mutlu bi şekilde hayatına devam ediyomuş.Bende içeri girip oturdum.Adam yarım saat sonra evde olucağını söyledi.Gerçekten iyi birine benziyodu adam.Deniz gelince mutlu yüzü birden soldu.Deniz hanım dışarda biraz konuşabilirmiyiz dedim ve onu duşarı çıkardım .Bana tek dediği şey 'beni rahat bırak benim kocam ve çocuğum var.Mutluyum lütfen uzak dur' diuip içeri gitti .Ben orda kalakaldım.O günden sonra hiç düzgün bi ilişkim olmadı hepsi tek gecelikti.Biliyosun işte az çok.''
duyudklarım karşısında kafamı kaldırmış ağlayan gözlerle egeye bakıyodum.
''ama ben seni tanıdığımda farklı bişey oldu.Ama ben kendime kabullendiremedim bunu.Sen yanımda değilken seni unutmak için her gece içiyodum kızlarla takılıyodum ama sen yanımdayken dayanamayıp hep ilacımı snde arıyorum.Sen benim ilacımsın su.Sana bu kısa sürede nasıl bağlandım bilmiyorum nasıl hoşlandım bilmiyorum ama yanımda olmanı istiyorum.Sana aşık olmayı deniycem.Ama sen yanımda olmazken bu olmaz .Yapamam .Benim olurmusun su ? '' dedi gözlerimin içine bakarak.
Ben dediklerini algılamaya çalışırken onun gözleri umut parıltılarıyla bana bakıyodu.Ege benden hoşlanıyomuş öylemi ?? ege benden hoşlanıyo benden ? BENDENN ??
o bana beklentiyle bana bakarken benim verdiğim cevap karşısında ağızı şaşkınlıkla aralandı.
ekşınnn ehehehehe yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama çok geciktirmemeye çalışıcam lütfen okuyanlar oy vermeyi unutmayın :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
RandomEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...