Arkadaşlar kitabimin onceki bölumlerini okudum ve cidden baya bi güldum cunku birsuru yazım yanlısım ve isim yanlışlarım var berkeye yağız dedigim bile olmuş o yuzden sorry gdjajd Ve bölümler gerçekten çok kısaymış yeni farkettimm bundan sonra daha uzun yazmayı deniycemm iyi okumalarrr :D bu arada özelden bana hikayeyle ilgili yorum ve önerilerinizi atarsanız çok sevinirim
---
Yarın ne varki o.O
Benim anlamayan bakışlarımı farketmiş olucakki hemen lafa girdi ''yarın yılbaşı ve unuttum deme bana '' dediğinde '' hhihih tabii ya unuturmuyum yılbaşı yeapp'' dedim bozuntuya veremeye çalışarak.Benim bu halime sırıttı.Yapma çocukk yapma böyle,
''ben gidiyim o zaman yarın haberleşiriz görüşmek üzere '' diyerek yoldan bi taksi çevirdim.Dahasabah tanıdığım biriyle bu kadar yakın olmam doğrumu ? cevabı bilmiyorum ama şunu farkettimki gün boyu ege aklıma bile gelmedi , gülmekten karnıma ağrılar girdi ve eger efe omasaydı gözlerim ağlamaktan şiş olucaktı.Sırf buların hatrına yarın akşam onuda davet edicem.
Evi önüne geldiğimizde parayı ödeyip evin önüne geldim .Kapıyı anahtarımla açıp içeri girdiğimde berke ve ada üstüme atladı."Nerdesin sen gerizekalı telefonun niye kapalı haa ??" diye sinirle soludu berke.Dönüp baktığımda ege dahil herkezin evde olduğunu farkettim."Burdayım işte görmüyomusunuz" dedim egeyi görmenin siniriyle.Odama çıkıp bi duş almak iyi olur diyerek yukarı çıktım.Üstümü çıkararak küvete girdim .Egenin aşşağıda olmasının şaşkınlığı hala üstümdeydi ve bundan kurtlumam lazımdı.Kendimi tamamen küvetteki suyun altına soktum ve öyle bekledim.(multide var) Şu an sadece bu sessizliğe ihtiyacım vardı , suyun içindeki sessizliğe.Sanırım 1 buçuk dakikadır nefessizim ve ellerim karıncalanmaya başladı.Birden sudan çıktım.Çiğerlerime birden bire dolan oksijenle birden öksürmeye başladım Kendime geldiğimde durulanıp banyodan çıktım.Üzerime eşortman takımımı giydim ve saçımı topuz yaptım.Aşşağıya indiğimde ege dahil tüm gözler üstüme döndü çünkü herkez benden bi açıklama bekliyodu.
''ege zorla kovularakmı çıkmak istersin yoksa adam gibi kendin çıkarmısın -ki biliyorum adam olmak senin için bayaa zor bişey'' dedim duygusuz bi şekilde.Odadaki herkez bana şaşkın şaşkın bakarak ege kalkarak kapıya yöneldi ve yavaş hareketlerle evden çıktı.''bakmayın bana öyle konuşmak istemiyorum '' diğerek kestirip attım.Su almak için mutfağa gittiğimde berkede peşimden geldi.Birbirimizin gözlerine uzun uzun baktıktan sonra gözlerim yanmaya başlamıştı.Berke bunu görür görmez kollarını belimi sardı.Tepkisiz kalarak kafamı boynuna gömdün ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
Adanın ağzıdan **
İçerdeki sessizlik beni iyice rahatsız etmeye başlamıştı.''Ben bi mutfağa bakıyım '' diyerek kalktım.Mutfağın kapısına geldiğimde içeri bakmamla kalbimde bı sızı oluşmuştu.Su boynunu berkenin boynuna gömmüş hıçkırarak ağlıyodu.Ne olduğunu çok merak etsemde hemen salona dönüp ''Ceyda teyze biraz yürüyüşe çıkalımmı ? bence güzel fikir hadi çağlar'' diyerek harekete geçirdim ikisinide.Ceyda teyze gözlerimin içine bi süre baktıktan sonra anlıyarak ayağa kalktı.Hazırlanıp dışarı çıkarken kafamdaki tek şey su'nun eve geldiğimizde daha iyi olmasıydı.
Su'dan devam--
Ev kapısının kapanma sesini duyduğumda kafamı kaldırıp berkeye baktığımda ''gel gittiler heralde içeride oturalım anlat nolduğunu'' dediğinde kafamı sallamakla yetindim.
İçeri geçip koltuğa oturduğumuzda berke beklentili gözlerle bana baktı.Bi yandan ağlarken anlatmaya başladım.
''bak sakın bana kızma veya kız aklım başıma gelsin berke sözümü tutmadığım için çok özür dilerim ben o an ne düşünüyodum bilmiyorum ama özür di-'' '''direk konuya girermisin özür dileme artık'' dedi lafımı bölerek.
''bak ben dün akşam egenin bana ettiği çıkma teklifini kabul ettim'' dediğimde şaşkınlıkla gözleri açıldı.''cidden ne düşünüyodum blimiyorum.Bana bi hikaye anlattı eskiden sevdiği bı kızla ilgili.Kızın annesi ve babası öldüğü için egeyle birlikte kalıyomuş , kızın adı deniz.Kızı abisi kaçırıyo ve ege onu aylarca aramasına rağmen bulamıyo en sonunda arkadaşlarından birisi istanbulda olduğunu öğreniyo ve hemen istanbula gidiyo.Denizin evini buluyo ama kapıyı çaldığı zaman bi adam ve 2 yaşlarında bi kız çıkıyo kapıya.Meğer deniz evlenmiş ve çocuğu varmış.Ege eve oturuyo ve denizi bekliyo.Deniz gelince ege bi bahane uydurarak onu dışarıya çıkardığında deniz mutlu olduğunu ve onu rahat bırakması gerektiğini söyleyip içeri girmiş.Ege ondan sonra hiçbi kıza güvenememiş ve genelde hepsinde tek gecelik kalmış .Bundan sonra sadece bana güvenebilceğini hissetmiş ve bende bunları duyduğumda bizim aynı olabilceğimizi ve ruh eşim olduğunu düşündüm , ona güvenebilceğimi sandımm ben biilmiyodum berke'' diyerek yeniden başladım ağlamaya ama berke bişeyler düşünür gibiydi. ''tabi yaaa ahhh aptal kankam benimm bu adam seni bayaa bi keklemiş bu bi rap sözü.Vice- deniz kızı şarkısında geçen olayın neredeyse aynısı ve kızın adıda deniz.(arkadaşlar multide bu şarkıyı bulabilirsiniz cidden fazlasıyla sevdiğim bi şarkı bu ve ilk zamanlarda bokunu çıkarmıştım resmen dinleye dinleye O yüzden dinlemenizi tavsiye ederim) berke inanmadığımı görerek telefonundan şarkıyı bularak açtı.Dinlerken içimden kendimi öldürmek geldi çünkü bunu daha öncede berkeden dolayı duymuştum.Ahhh aptal kafamm gerçekten bu kadar gerizekalı olmak zorundamıyım ''Neyse bununla sora ilgileniriz sen olayın devamını anlat'' dedi.
'' ertesi gün yanı bu sabah yürüyüşe çıktığımızda markete su almak için gitmiştim ve döndüğümde bı kızın dudaklarını yemekle meşguldü.Bende gidip kızı yoldum ve egeyide suya ittim.'' berke bunu duyar duymaz kazanmışçasına sırıttı ve ''heytt be işte benim kızım'' dedi.'' ondan sonra ben ağlayarak bilmeden bayaa bi koşup çıkmaz bi sokağa girip bağırarark ağladım.Gözümü açtığımda karşımda tanrıça gibi bi oğlanın duvara yaslanmış beni izlediğini gördüm.Oğlanın adı efeymiş.Duruşunun aksine bana çok yakın davrandı kahvaltı yapmaya gittik ben ona numaramı verdim ve gün boyu lunaparktaydık.Ve inan bana günüm mükemmel geçti onun sayesinde , karnıma ağrılar girdi gülmekten ve yarın yılbaşıymış yaptığımız programa onuda dahil etmeyi unutma sakın'' dediğimde olayları idrak etmeye çalışıyodu.En sonunda ''tanıyalım bakalım şu oğlanı'' diyerek çenesini kaşıdı. Berke konu benim hayatım olduğu zaman fazlasıyla ciddi oluyo ve buda benim kendimi değerli hisseteme neden oluyo.Ama şunu biliyorumki berke yarın efenin başını bayaa bi ağrıtıcak gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
RastgeleEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...