Ben tam şerefsizim.Yaklaşmayın üzerim

44 4 2
                                    

EVET CANİM OKUYUCULARIM 885 KARAKTERLİK Bİ BÖLÜM.İYİ OKUMALAR.BÖLÜMDE GECEN ŞARKI "MURAR BOZ-AŞIK OLAMAM BEN" NEYSE YENİDEN İYİ OKUMALAR SİZEEE :**

-

"Abi ışte bu benim erkek arkadaşım Ege"

Gözlerimiz kocaman bi şekilde bi defneye bi egeye bakarken , defnenin gülen yüzü bi süre sonra soldu."Abi bi sorunmu var?" dedi endişeyle.

Ben defnenin gecesinin berbat olmaması için durumu toparlamaya çalıştım.YİNE."ihih şey siz oturun ben bi efeyle tuvalete- şey yani hava almaya gidiyim " diyerek efeyi dışarı çekiştirdim.Hayvan gibi masallah

Efe sinirden resmen tıslayarak -evet resmen tısladı -,- hayvan demiştim size- bana dönerek ellerini saçlarından geçirdi."napiyosun sen? Biraksaydinda o piç kurusunun ağzını dağıtsaydım.İlk once sevgilim simdide kardeşim ha ? Onu öldürücem" dedi.

"Ya efe tamam bize o kadar şey yaşattı biliyorum.Ama ben şey diycem .. Şey .." kafamı kaldırdığımda efenin tek kaşı havadaydı ."Bence ona bi şans daha verebiliriz.Yani belkide seviyodur defneyi ha? Lütfen kötü davranma ona.Bi şans daha verelim." dedim kabul etmesini umarken.

"Sen ne sacmaliyosun şu? Kardeşimi nasıl emanet ederim ona? Öyle bişey asla olmuy-" lafını keserek devam ettim "benim için .Lütfen " bi süre bekledi ve yuzume bakti .Düşünüyo gibi.

Sinirle nefes verdi."eğer tek bi yanlışını yakalarsam emdiği sütü burnundan getiririm.Ahh küçük cadı .Sen olmasan o çoktan ölmüştü .Neyse hadi gel gidelim daha fazla yanlız kalmasinlar " diyerek kolunun altına aldı beni.Gülümsedim.Eğer ben olmasan cidden dediğini yapar ve egeyi mahvederdi .hahh böyle adam öl efe bey.-bunu dışımdanda söylemek isterdim ama biliyonuss yemiyo *-*-

İçeri girerken efe sahiplenircesine elini omuzuma atıp kendine çekti .Bende omuzuma attığı elini tuttum.

"nerde kaldınız abi ya merak ettim " dedi defne ayağa kalktı .Efe beni bırakarak defneye sarıldı ."merak edicekler bişey yok güzelim.Su ablanin tuvalete gidesi gelmiş.Onu bekledim kapıda .O kadar saat ıçerde napti bende merak etmiyor değilim "

Allah belani vermesin efe.Essekler kovalayıp öpsün seni efe.koşarken serçe parmağını sehpaya çarp efe.Yüzünü yıkarken bluzunun kolundan şu girsin efe.Aldığın dondurma kurtlu çıksın ama sen onu çikolata sanıp ye efe.AMİN.

Şu an herkez bana bakıp aniriyo.Bende mosmor bi şekilde yeri inceliyorum.

En sonunda ceyda beni çekerek yanına otutturdu.Allahtan burası çok göze batan bi yer değil .Ayrıca herkez kendi halinde konuşuyodu.Defneyle gülerek konuşan egeye dovecekmis gibi bakan efeyi saymazsak herşey düzelmiş gibi.Bu arada bu ikisinin adları nerdeyse aynı.Efeye ege desem bana yapmadığını birakmaz yeminlen.Bana ne iskenceler eder.Allahım sen koru yarappim .Subhaneke dinimiz amin.Düşününce bile içim bi şey oldu.

"güzelim niye öyle bakıyosun bana?" dedi efe.Işte o zaman efeye halay çeken inek görmüş gibi baktığımı farkettim.tabi banada biri öyle baksa bende garipseyip noluyo diye sorardım.

Ama şu an efeye cevap verip kendimi YİNE rezil etmek istemedigimden ötürü konuyu degistirme cabalarına girdim.

"çocuklar kareoke yapsaniza siz bize derken iyiydi " dedim hepsine bakarak.

"ege hadi bizde söyleyelim" dedi defne sevincle.Ege birazcık kararsız görünsede bana bakıp kafasını salladı.Bana bakması normal çünkü karşısında oturuyorum.

Onlar birlikte sahneye giderken bende kalkip efenin yanına oturarak omzuna yaslandım. Hemenbeni sararak kafamın üstüne minik bi buse kondurdu.Şu an hissettiğim tek şey huzur.Sevdiklerim , sevdiğim adam.Hepsi yanımda.Tabi şu an hek sorun ege.Haa ege demişken o şarkıya başlamış bile.Ama defne somurtmuş bi şekilde sahneden inmiş bize doğru geliyo.Belliki ege bey tek başına söylemek istedi.Şarkıya başladığında bana bi zamanlar çok hoş gelen ama şu an tek ifade ettiği sinir bozucu olan yamuk gülümsemesiyle söylüyodu.

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacak bacaklarından

Kimini profilden
Kimini belinden
Kenarından yada köşesinden
Kimini kıvır kıvır saçlarından

Dinleyenlerde alkışlarla eşlik edip ritim tutuyolardı.

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacak bacaklarından

Kimini göbeğinden
Kimini sesinden
Kimini nefesinden
Kimini serin bakış bakışlarından

Beğenirim hepsini severim ayıramam
Seçemedim hiçbirinden vazgeçmedim of aman ooo o..of
na na na na na na
Mecnun olamam ben
na na na na na na
Böyle aşkı bulamam ben
na na na na na na
Leyla'ya varamam ben
na na na na na na
Hiçbirinden cayamam ben

Melodi devam ederken efenin omzumdaki kolu kasılmaya başladı.Aha yine noldu.Niye hep bi aksiyon yaşıyorum allahım neden benn.Elini tutup 'sakin ol' dercesine sıktım.Ablanıss su artık bakışlarla laf anlatma olayını ilerletip el haraketleriyle bisey soylemedende anlatabiliyo.yetenek budur arkideşler.Alkış yokmu? Peki
Bu arada ege tam olarak kendine uygun bi şarkı seçmiş.Yani diyoki 'ben tam şerefsizim yaklaşmayın üzerim' edebiyatta yaparmışım.
"bitanem kalkalımmı artık? Birazda sahilde yurur eve gideriz" dedim efeyi dürterek.cünkü ortam gerilmisti ve kavga cıksın istemiyorum.
Efe kafa sallayıp "cocuklar hadi cıkıyoruz.Birazda sahilde dolaşırız.Defne sende bizimle geliyosun.Ege kendisi donebilir heralde eve.hadi"diyip benimle birlikte ayaga kalktı.Defne egeye haber vererek yanimiza geldiginde kapıdan cıktık.
Telefonuma mesaj geldi ama bakmadım.Nasılsa vodofondandır.Baska kim atar zaten tum tayfa yanimda.Su ve tayfası.Dım dım dımmmmm.
-
Şu an efenin arabasından iniyorum.Sahilde yaklaşık 2 saat gezdik.Su savaşı yaptık ve dondurma yedik.Daha sonra herkezi evlerine bıraktık.Sonuç olarak efe ben ve arka koltuktaki birer adet defneyle berke kaldık.Arabadan indigimde kapıya doğru yürüdüm.Berke bana göz kırparak içeri girdi.Şebek kankam ya.Efede bana yetisip sıkı sıkı sarılıp anlımdan öptü.Ve ardından"insan sevgilisini dudağından , sevdigini anlından öpermiş" dedi.Tabi bende dururmuyum hemen aptal aptal sırıtmaya başladım.Ben ne oldugunu anlamadan efe dudağımı öpüp geri çekildi.Ben dana gibi kalmışken o yine konustu." Buda demek oluyoki ben sevgilimi seviyorum.Hadi gir eve üstün ıslak üşürsün." diyerek beni eve itekledi.
O benim gidicegimi sanarken ben ona sarılıp yanağından öptüm ve "sevgilin seni daha çok seviyomuş.Biz öyle duyduk." dedim ve eve koştum.Ahh mikemmel sevgilim benim
Eve girdigimde hemen odama çıkıp kendimi yatağa attım.Aklıma telefonuma gelen mesaj geldiginde telefonu elime alıp mesaja baktım.Mesaj vodofondan degildi ve numarada kayıtlı degildi.
Meraklanarak mesajı açtım.
"Herşeyi bitirmek için son bi kez benimle konusmanı istiyorum.Yarın 4 te sancak kafeye gel.Ve herkez kendi yoluna gitsin.Arkadaş kalmak istiyorum.Bu arada ben ege.Numaramı silmissindir diye diyorum.İyi geceler ;D "

--
Sizce gercekten arkadas kalmayamı çalısıyo? Fikirlerinizi soyleyin arkadaslar.

Seninle SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin