bak bak teklife bak

129 6 0
                                    

EVEET YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.BÖLÜM ŞARKISI MAGİC - RUDE .VOTELER ÇOĞALDI VE BEN BU DURUMDAN ÇOK  MUTLUYUM OY VEREN ARKADAŞLAR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .BU ARADA BUNDAN SONRAKİ BÖLÜMLERDE OLAYLAR KARIŞICAK VE TAHMİN EDEMİYCEĞİNİZ ŞEYLER OLUCAK BUNA HAZIRLIKLI OLUN SEVGİLİ OKUYUCULARIM ASDGFDASG İYİ OKUMALAR ŞİMDİDEN :*

--------

5 6 saniye sessizlikten sonra konustu."sanırım benimle bi kahvaltıya gitmeye hayır demessin ha ?" 

Bu sorusuna düşünmeden cevap verdim çünkü düşüündüğüm zaman hayır derdim ve şu an yanlız kalmak istemiyorum.''eğer üstündeki deri ceketi cafeye kadar bana verirsen gelirim.çünki şu an donuyorum'' dedim burnumu çekerek.Gülümsedi ve elini uzattı bende tereddütsüz direk tutup ayağa kalktım.O montunu çıkarırken bende telefonumu kapattım çünkü bu gün yanımdaki yabancıyla olmak ve egeyi düşünmemek istiyorum.

O bana soran gözlerle baktığında omuz silkerek ceketi elinden alıp giydim.ve koluna sarılarak yürüdüm.Bu halime gülümsediğini bilsemde aldırmadım.Şu an beynimle değilde götümle düşünüyo gibiyim.Evet tam olarak öyle.''ben su ve ya şeyy adın neydi onu sormayı unuttum sanırım'' dedim.''bende efe .tanıştığıma memnun oldum majesteleri.'' dedi sesini değiştirerek.

cafenin önüne geldiğimizde içeri girip cam kenarındaki masaya oturdum.Efede karşıma oturduğunda ceketi çıkarıp ona uzattım.''soru değil sende kalabilir ve bende bidahaki buluşmada senden alabilirim'' diyerek göz kırptı.'bak bak teklife bakk su kanka buna uyma sen bak tanımıyosun seni kenarlara çekip şeederse görürsün' hahh iç ses ne zamandır yoktu diyodum bende. 'ben her daim burdayım bebek' yiter az shut up ya yiter şurda efeye odaklanmaya çalışıyorum.

efeye baktığımda oda beni izliyodu.Göz göze geldiğimizde gülümseyerek garsonu yanına çağırdı.''ben bi tane kahvaltı tabağı ve çay alıyorum. su sen ..'' deyip bana baktı .''bende aynısından '' diyerek yanıtladım.

garson giderken efe bana bakarak ''ee anlat bakalım nerede yaşıyosun egeyi nerden tanıyosun ne zamandır tanıyosun ve ne çabuk aşık oldun ?'' dedi ard arda.''istediğimiz sorudan başlayabiliyomuyuz hocam '' dediğimde gülerek '' tabiki çaylak '' dedi

''en yakın arkadaşım berke ve annemle birlikte yaşıyorum.Babamla annem ben küçükken boşandılar.Buraya daha yeni taşındık.Annem öğretmen ve tahini çıktığı için sürekli başka şehirlere taşınıyoruz ve buraya 2. gelişim.Egeyi geldiğim günlerde tanıdım.Ne zaman aşık olduğumu bilmiyorum.Aslında aşk değil sadece eski sevgilim kaandan sonra birine bağlanabiliceğime ve seviceğme inandırmaya çalışmıştım kendımi.Bide bana anlattığı bazı hikayeler vardı , hayatı hakkında .Onlar beni çok etkiledi ve birden egenin kollarında buldum kendimi.Bu mecaz anlamda söylediğim bişey egeyle yatmadım .Yanlış anlaşılmak istemem.Bu kadar sanırım sen hayatnı anlatırmısın?'

o sırada garson siparişleri getirip gitti.Ben yemeye başladım ve beklentiyle efenin yüzüne bakmaya başladım.''hayatımı şu an anlatıp seni korkutup kaçırmak istemiyorum.Hazır olduğum bi zaman anlatıcam emin ol.Çok beyaz bi hayatım olduğu söylenemez çünkü neyse yemeğimizi yiyelim bence'' diyerek masaya telefonunu koydu.Telefona uzanarak elime aldım.Efe bana anlamayan gözlerle bakarken ben ekran kilidini açık numaramı yazdım ve efeye uzattım.''hikayen bana çok çekici gelicek eminim.Ve gerçekten iyi birine benziyosun seni kaybetmek istemem.Ha bu arada tüm gün beni gezdirip kafamı dağıtmak istediğin için çok teşekkür ederim '' dediğimde 2 3 saniye sessiz alıp anlayarak gülümsedi ''tabi ya ben teklif etmiştim onu demi.Unutmuşum'' dedi. 

---

BU BÖLÜMLÜK BU KADAR.VOTELERİ UNUTMAYIN :* 

Seninle SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin