Onun ölmesine asla izin vermiycem

87 6 2
                                    

EVETT YENİ BİR BÖLÜM VE YAZARINIZZ... YİNE GEC YAZDIM.ÜZGÜNÜM.AMA İNTERNETİMİZ KAPALI , YAZILI HAFTAM BAŞLADI.VE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUMKİ BÖLÜMLERİ TELEFONDAN YAZMAK ZORUNDAYIM.O YÜZDEN NE KADAR İSTESEMDE İSTEDİGİM KADAR UZUN OLMUYO.NEYSE YENİDEN OZUR DİLERİM SİZDEN.İYİ OKUMALAR :D
--

Saat gece yarısını çoktan geçmiş , gecenin 3'ü olmuştu.Annem dahil olmak üzere hepimiz salonumzdaki koltuklarla bütünleşmiş , karaya vurmuş balina gibi yatıyoruz.Herkez gideli yaklaşık 1 saat oldu ama etrafı toplamayı yeni bitirebildik.

Ve tabi hediyeler var.Onları taşımak bayaa zahmetliydi.İlk defa bu kadar hediyem oldu sanırım.Tabi arkadaslarımın hediyeleri ayrı.

Annem ben 8 yaşındayken sınıf arkadaşlarımla çekindiğim fotoğrafı , yaklaşık 1 hafta önce berkelerle çekindiğim fotoğrafla birleştirip kocaman bi tablo yaptırmış.

İkra , ceyda ve ada'nın hediyeleri birleşikti.Benim alışveriş merkezinde beğendiğim bir kombin vardı.O zaman yanımda para olmadığından almamıştım ama resmen aşık oldugum için daha sonra almak için kendimle sözlesme imzalamıştım.Beğendiğim deri ceket , elbise ve bottie (boyleydi heralde galiba sanirsam) ayakkabıydı.İlk önce ikra elbiseyi verdiğinde 'bende deri ceketini alırım giyerim' dedigimde ceyda deri ceketi elime tutuşturdu.Ben onun şokuyla 'oha lan bide su al ayakkabıda burda diyinde yere yatıyım' diyince ada ayakkabıyı getirdi.Bunun üzerine herkez gülerek hatta anırarak yere yatışımı izlediler.Gerçektende yattım.Sonuçta söz namustur.

Çağlar bana çok ünlü bi markanın makyaj malzemesi setini almış.Çok makyaj yapan birisi olmasamda bunu görenin makyaj yapası geliyo resmen.

Hakan Demba ba 'nın imzalı formasını ve imzalı topunu hediye etmişti.Ve bide demba ba nın bana özel çektiği bi vidyo.Hediyeyi gördüğümde ilk önce tepkisiz kalarak hakana baktıma ama sonra hakanın sırtına çıkarak sesimi kalınlaştırıp 'beşiktaşım benim biricik sevgilim , senden başka benim , kimim var beniiiim !!!! lololol' diyerek bağırdım.

Berkenin hediyesi gerçekten tek kelimeyle mikemmeldi.Bizim şöyle bi takıntımız var.her hafta en az bi kere sadece berkeyle ben selfie çekeriz.Berkede bu resimleri tarih sırasına göre , pofuduk bi yatak örtüsüne baştırmış.

Veee tabi efenin hediyesi.Bana su mavisi bi mini coopper almış.Çok büyük bi hediye olduğu için başta kabul etmedim ama efe 'araba bi süreligine bende kalır ve şoförlüğünü yaparım' dediginde dayanamayıp kabul ettim.
--

"çocuklar beliniz tutuldu kalkın artık" annemin sesiyle kollarımın arasındaki bedene daha sıkı sarıldım.Dün akşam büyük ihtimalle koltuklarda uyuya kaldık.Belim tutulmus laned olson.Cözemediğim tek şey kollarımın arasındaki bedenin kim olduğuydu. Madem kim olduğunu bilmiyosun ne işi var kollarının arasında?Töbe töbe yeni nesil cocuklarıda böyle terbiyesiz .İç ses bi sen eksiktin sende geldin tam oldu.

Hakkatten kim bu.

Gözlerimi açıp baktığımda bu kişinin efe olduğunu görmemle irkildim ve birazcık kıpırdandım.Kollarımı çekmedim.Buna rağmen efe kollarını belima daha  sıkı doladı.

İlk defa yüzünü bu kadar yakından izlemeye fırsatım olmuştu.

Halk dilinde 'okka burunlu' denebilecek bi burnu , açık kestane rengi saçına uyum sağlayan aynı renkteki çatık  kaşları , belirgin elmacık kemikleri ve kıvrımlı , dolgun sayılabilcek dudaklar ...

Bu güne kadar efeyi 'kusursuz' olarak tanımlayan ve bir kusur arayıp bulamayan ben , şu an buldum.Pek kusur sayılmaz ama kaşının kenarıdaki yaklaşık 2 dikişin bıraktığı izi farkettim.Bunu farketmememin nedeni büyük ihtimalle saçının orayı neredeyse kapatıyo olmasıydı veya ben hiç bu kadar dikkatli ve yakın bakmamıştım.İkiside mantıklı seçenekler.

Seninle SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin