bana sevgilinmişim gibi davranma

122 5 0
                                    

EVETTT CANIM OKUYUCULARIM :D GÜNDEN GÜNE ÇOĞALIYOSUNUZ VE BU BENDE GÖBEK ATMA İSTEĞİ UYANDIRIYO.BU YÜZDEN ÇOOOOK TESEKKÜR EDERİM.YENİ BÖLÜMÜ ELİMDEN GELDİĞİ KADAR UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM.AMA DEDİGİM GİBİ BENİM BU EMEGİME KARSILIK SİZDE OY VE YORUM/ÖNERİLERİNİZİ EKSİK ETMEYİN LÜTFEN.SON OLARAK MULTİDE PARTİNİN KIYAFETLERİ VAR.İYİ OKUMALARR :*  - NLRSVM32 OKUYUCUMA TESEKKURLERR :3
---

"Aşşağıdayım bekletme beni"

mesaji görür görmez heyecanla aynanın karsısına geçtim.Cidden berbat görünüyodum.Saate baktigimda akşam 7 olduğunu gördüm.Güneş yavaş batıyodu.Hemen aşşağıya kostum.Evin kapısını açtığım an kocaman bahçeyi ışıklar sardı ve bruno mars -uptown funk calmaya başladı.Ben şaşkınlık içinde kocaman mavi bi pastanın etrafındaki , aralarında arkadaslarımıda bulunduğu - tahminimce aşşağı yukarı 100 kişilik olan sürüye bakarken ada beni kolumdan çekerek pastanın başına sürükledi.

Ben zaman kavramını kaybetmişcesine sınava çalışırken kendi doğum günümü unutmuşum.

Pastaya boş boş bakarken efe olduğunu tahmin ettiğim kişi kulağıma yaklaşarak fısıldadı. "dilek tutmayı unutma prenses".Dileğim belliydi.
mutluluğumuz bozulmasın

Mumları üfledigimde herkez tek bir ağızdan 'mutlu yıllar' diyerek bağırdı.Bu yaşadığım en güzel doğum günüydü.Normalde annem ve ben bi pasta keserek kutlardık doğum günümü.Hiç unutmam benim 8. yaş günümde annem ve babam daha boşanmamısken , daha mutluyken bana bi parti hazırlamışlardı.Tüm sınıf arkadaşlarımı çağırmışlardı.Onlarla pek samimiyetim olmasada cok eğlenmistim.Beynimde sadece o doğum günüm kazılı.Ama şu an onun yerini bu alıcak.Canımdan cok sevdiğim arkadaşlarımı , beni ve annemin bi kadın için bırakan piçe tercih etmem gayet normal.Kim olsa aynısını yapardı.

Gözlerim dolu bi şekilde karşımdaki mükemmel insanlara baktım.Annem , efe , berke , ada , ikra , ceyda , gökhan ve çağlar... bu kadar insan hayatıma nasıl girdiler hicbir fikrim yok.Tek bildiğim bundan sonra onlarsız olamıycağım.

Hepsine tek tek sarıldım.Sıkı sıkı.Kaybetmekten korkarcasına.En sonunda berkeye geldiğimde onna daha sıkı sarıldım ve kokusunu içime çektim.Zor günümde yanımda olan tek adam , dertlerimi koşulsuz dinleyen tek adam , bana sahip çıkan tek adam , bu güne kadar koşulsuz şartsız güvendiğim tek adam...

İkra ağlamaklı sesiyle "hadi hadi yeter bu kadar ormantiklik.Kızlar yürüyün hazırlanalımBu arada su bu hal ne allasen.Tvbe allam çk tvbe" dediginde kızlar beni tutarak misafir odasına sürüklediler.Kıyafetlerimi giydiğimde bu mükemmellik karsısında " oha " demekten kendimi alamadım.Ceyda sırıtarak "efenin secimi" dedi.Bir kez daha anladımki efenin göz zevki gercekten harika.

Ada saçımı yaparken ikra ojemi sürüyodu ve ceydada makyajımı yapıyodu.Benimkiler bittiğinde kendileride hazırlandılar.Sanırım partiyi hazırlamaktan giyinmeye vakit olmamıştı.Sonunda hazır olduğumuzda aynanın karşısına geçtik ve ben "sen kimsin ve bana ne yaptın ?? " diyerek ellerimi silah gibi yapıp aynadaki yansımama doğrultarak.Ceyda ıslık çalarak "heheytt yavrum hepsi seninmi" dedi keko taklidi yaparak."Bana bak bu gün berke benim o yüzden efenin yanından ayrılırsan bizimkiler senin kafanı koparır" dedi ada."siz kendinize bakın lan hele hele var meteorsunuz , taşsınız , atomsunuz" dedim onlara dönerek.Hepimiz bi kahkaha patlattık.Kapı tıklatıldığında 4 erkek birden sırayla içeri girdiler.Hepsi ağızları açık bi şekilde bize bakarken bu bakışlardan rahatsız olarak boğazımı temizlemiş tam konusucakken berke şaşkınlığını sonuna kadar belli eden bi sesle "eğer yanımızdan ayrıldığınızı görürsem sizi ciddi anlamda mahvederim." dedi  sonlara doğru tehlike barındıran sesiyle.Çağlar ikrayla , berke adayla , gökhanda ceydayla dışarı çıktığında biz efeyle sap gibi odanın ortasında kaldık.

Seninle SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin