FİNAL

9 0 0
                                    


evet bitanem.Sana benim olucaksın demiştim.Ve şimdi..'' bekledi ve yeniden enseme aldığım darbeyle bayılmadan hemen önce duyduğum son söz bunlardı"oyun zamanı".
...
Efe'nin ağzından

Tam anlamiyla kafayi yemek üzereyim.Egenin telefonu kapatmasının üstünden yaklaşık 1 saat geçti.
Bu 1 saat bana sanki 5 yıl gibi geldi çünkü  melegim kokusunu alamıycağım kadar uzakta.Bunu düşündükçe delirme eşiğine geliyorum.
Bizimkiler sağdan soldan Egenin gidebilcegi yerleri mekanları öğrenmeye başlamışlardı . Yeni bilgiler geldikçe direk yola cikip gittiğim yeri dağıtıyorum . Ama yok yok yok . Hangi deliğe girdiyse onu bulamıyorum . Gidebileceği tüm mekanlara bakıp onlari bulamayınca arabaları yolun kenarına çekip kendimizi dışarı artik . Arabaların hizasında volta atıyorum . Sonunda gökhanin aklina şimdiye kadar akıl edemediğimiz bi fikir geldi. "Beyler" dediğinde hepimiz ona döndük .
"Benim kuzen ali var ve polis . Eğer ona Su'yun numarasını verirsek yer tespiti yapabilir ." hiçkimse bisey demeden direk arabalara atlayıp gokhanin tarifine göre kuzeninin evinin yoluna sürdük.

SU'NUN AĞZINDAN

Uyandığımda boğazım susuzluktan kupkuruydu . Sesim gelsin diye hafiften öksürdüm .Hertaraf kapkaraydı .Bu karanlığın sebebi gözüme bağlanan bez parcasi da olabilir .Hafızamdaki bilgileri kurcalarken aklımda kalan son şeyin egenin sesi olduğunu farkettim .Ne demişti? "Ve şimdi ... Oyun zamanı ..." ve sonrası karanlık .
Şu an nerdeyim ? Efe olayları öğrenmişmidir ? Öğrenince ne hale gelmiştir ? Ege nin bahsettiği oyun ne ? Bana napicak ? Ve bu lanet yerden ne zaman kurtulucam ?
Aklımda sorular bir bir dönerken bu soruların cevaplanmasina o kadar ihtiyacim vardiki .
Şu an kendimi o kadar güvensiz hissediyorum ki ...
Kardeşim saydığım arkadaşlarım  yanimda degil annem yanimda değil en önemlisi sevdiğim adam yanimda değil . Ya yetisemezlerse ? Ya vedalasamazsam onlarla ? Gözümden akan yaş gözlerime baglanmis olan bez parçasını islatti .Düşünceler adeta savaşa gelir gibi beynime dolarken  caresizlik ve korku tüm bedenime yayıldı .Bunun kabus olmasına o kadar ihtiyacım varki...

Efenin agzından

Sonunda kuzenin evine vardığımızda direk olayları özet geçtik.Sonunda konuşmamız bittiğinde alinin gözlerinin içine baktım.Oda bana bakerken "sanırım yardımcı olabilirim ." dediğinde derinbbi nefes aldım .Bilgisayarın başına geçtik bi kaç tuşa basma sesinden sonra ali "numarayı alabilirmiyim?" dediğinde ezberimdeki numarayı söyledim .Bana bir ömür gibi gelen 2 3 dakika sonra sonunda sonuca varabilmiştik .Elimde adres yazılı olan kağıtla direk arabama yöneldim .Buraya yaklaşık 1 bucuk saat uzaklıkta bi yerdi burası .Hemen arabaya binip gaza bastım .Kimseden çıt çıkmıyodu .
Sabırsızlığım hat safhaya ulaşmıştı .Adrese iyice yaklaştığımızda içindeki sinir kendini körüklemeye başlamıştı .Sınırının geçmesi icin meleğimi kollarının arasına almaktan baska yol yoktu .

Sudan devam

Ne kadar süredir burda oldugum hakkinda hiçbir fikrim yok .
İşin gerçeği şu ki bu belirsizlik içinde hissettiğim gerginliğin tarifi yok .Ve ihtiyacım olan şey kesinlikle efenin kollarının arasında olmak .Bana 'geçti sevgilim benn yanındayım ' demesine o kadar ihtiyacım varki .
Ama bekliyorum .Çünkü efenin beni burda bırakmayacağını biliyorum .Ama sabretmek cok zor .
Ben düşüncelerle boğuşurken bana doğru gelen ayak sesleriyle kendime geldim .
"Bakıyorumda pamuk prensesimiz uyanmış " bana doğru yaklaştığını duyabiliyordum .Gerginliğin artarken yanında durdu .Elleri saçlarına değdiğinde hızla başımı geri çektim ."manyak herif benden ne istiyosun ? " dedim bagirarak .Bu lafımın üstüne sanki cok komik birşey soylemisim gibi gülmeye başladı .
"Senden ne istiyorum öylemi? " kulağıma yaklaşarak ."Seni istiyorum ve istedigime ulaşmama az kaldı ." dediğinde içimdeki gozyaslari kendini ele vermek üzereydi .
Gözündeki beş parçasını çözmeye başladı .
Sonunda çözüldüğünde ışıktan dolayı gözlerim kamaşmisti .

Seninle SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin