o zaman kim bu ???
-Dün o mesajdan sonra düşüncelerimle birlikte uyuya kaldım.Sabah yine her zamanki gibi kalkıp okula gittim.Şu an berkeyle sıramıza kafayı gömmüş bi şekilde yatıyoruz.
-oyları şimdiden verirmisinizz sizi seviyorum <3"suu hadi kalkda az oturup konuşalımm " diye sevecen bi sesle ada yanıma yaklaştı.Bunun derdi ne.
Ben onu umursamamaya devam ederken beni omuzlarımdan tutup kaldırdı.Ben tam sinirlenmis berkeyi dürtücekken elimden tutup beni dışarı sürükledi .Bisey vardı bu kızda ama Allahtan hayırlısı.
Bahçedeki banklardan birine oturduk.Beklentiyle yüzüne bakmaya başladım.
"bak en iyi sen biliyosun berkeyle benim durumumu.Bu yüzden tek seninle konuşmam gerektiğini düşündüm lütfen bana yardim et.." nefes alıp devam etti.
"Ben bekeye olan sevgim yüzünden 2 yıldır zindan hayatı yaşıyorum ve onu bulmuşken kaybetmek istemiyorum.Ona aşığım ve her dakika onun yanında olmak istiyorum.O benim nefesim.O benim herşeyim.Ve benim nefes alabilmem için lütfen bana yardım edermisin? " deyip gözlerimin icine baktı.
Berkeyle ada sevgili olursa iyi olur belki ama ya benden uzaklaşırsa , ikinci plana atılırsam ? berke beni aksatırsa ? adanın berkeyi sevgisini gözlerinden görebiliyorum ama ya berkeyi benden uzaklaştırırsa diye cok korkuyorum.
Bidakika ya ben bu deyilim.Ben bu kadar bencil olamam.Berkeyle verdigimiz bi söz vardı.birbirimizin izin verdiği kişiyle sevgili olucaktık.Berke bu okuldan biriyle sevgili olamazdı eğer adayi tanimasaydim olmuycaktıda.Ama ada bu okuldaki kızlardan çok farklı.Çok tatlı , terbiyeli , hanım hanimcik , berkeyle birbirlerini sebiyolar falann yani çoğunuz yaşlı neneler gibi oldugumu düşünebilirsiniz ama eda berkeye fazlasıyla uygun ve bencil olmayıp onun mutluluğunu düşünmem gerek.
"heyy daldın gittin yardim edicekmisin ? "diyerek beni dürttü ada.
ona sarıldım ve kulağına ' sana yenge demeyi tercih ederim' dedim .
--
" kimse biyere gitmiyo ve kafeye gidip bişeyler içiyoruz.İtiraz yok" dedim parmağımı sallayarak ada , çağlar , ece ve berkeye bakarak.
Hepsi homurdandıktan sonra peşime düştüler.Kafeye bi masaya oturduktan sonra siparişlerimizi verdik.Ben sıcak çikolata istedim.
Ege ve ben her zamanki gibi sessiz kalmayı tercih ederken diyerleri sohbeti koyulaştırmıştı.
"size bi espri yapıcam dsfagd çağların gözü dalmış ,kulagıda yaprak ahahahahah"
çağlar anırırken biz espriyi anlamaya çalışıyoduk .İlk anlayan ege oldu ve cağların kafasına geçirdi.Hay ben senin yapacağın espriye ... Biz hep birlikte gülerken cafenin kapısı açıldı .İçeriye 2 kız 2 erkek olarak bi grup girdi.Gelen kişileri görünce gülümsemem soldu ve gözlerim doldu.Yok artıkkk.
Bunların burda ne işi var ?!?!? ben hayatımı düzene sokup olanları unutmaya çalışırken onların izmirde ne işi varr nalet olsunn.
Ben donuk bi şekilde kapıdaki şerefsiz kaan ve onun sürtüğune bakarken bizimkilerde bakışlarımı takip edip kaanlara baktı.
Gruptakilere göz gezdirirken berkenin ve çağların gözlerinden ateş çıkarcasina kaana bakıyodu .Ece hic bisey anlamamış bi şekilde oraya bakarken ege sadece bana bakıyodu.Gözlerinde birsürü duygu vardı.Bende onun gözlerine bakarak sakinleşmeye çalıştım ama yokk .O bana baktıkça ağlıyasım geliyo.Kalkıp lavoboya koştum.
Ege hariç kimse kalktığımı farketmemiş gözüküyodu.
Lavoboya gidip kendimi serbest bıraktım.Sırtımı duvara dayayıp aşşağı kaudım ve ayaklarımı kendime çektim.Koca tuvalette sadece benim hıçkırık seslerim yankılanırken kapı açıldı.Ben umursamayıp kafamı eğip ellerimim arasına aldım.
Adım sesleri git gide yaklaştı.Bana sarılan kollarla irkildim.Ama bu koku... bu koku cok tanıdık.Bu egenin sigarayla karışık mükkemel parfüm kokusu.
"şşşş güzelim geçicek o p*ç için ağlama.Onu dayaktan bayıltıcam ama şimdi değil." dedi ve kollarını sıkılaştırdı.Boynuma bastırılan dudaklarla elektrip çarpmışa döndüm.Bendeki bu etki neydi
sınavlarım bitene kadar ara ara yazmaya çalışıyorum şimdilik bu kadarr yb cumartesi veya pazar gelicek <3 sizi seviyorum voteleri unutmayin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
RandomEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...