Yarısıni okuldan eve donerken yazıyirum yanlıs olabilir hatta mutlaka varr :D simdiden iyi okumalar ve herzaman dedigim gibi VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN KANKİMLERR :* :D
--
egenin ağzından;
Çaglarla evde otururken canımız sıkıldığı için sahilde gezmeye çıktık.Çağlar benim geçen sene okulda tanıştığım biri ama buna ragmen kardeş gibiyiz.
Bu aralar bi garip.Bunu ona sorduğumda birisinden hoşlandığını ve yakında kim olduğunu anlıycağımı dedi .Bakalım kim bu kız.
Biz yürürken karsımıza su ve berke cıktı .Hey hey hey bi dakikaa bu ne lann ?!!!?
Su niye berkeye sarılmış ağlìyo ?? su benim , berkenin yerinde benim olmam gerekk !! o zaman niye ben burdayımmda su nun yanında deyilimm ??
Yavaş yavaş yanlarına yaklaştık .Ege "böyle sokak ortasında olmuyo ama ciFte kumrular " dedi sinirle.Noluyo lann egeye.
Su sakin bi sekilde arkadaş olduklarını , ege onu küçük gördüğü için yalan soylediğini anlatınca sıktığım ellerimi gevsettim ve rahatladım.
Su'nun ağzından
Lafımı bitirdikten sonra berkeyi kolundan tuttuğum gibi eve sürükledim.Saat 16.00 olmus la oha.
Berkeninde onayını alınca film izlemeye karar verdik.Ve son karar olarak ' aynı yıldızın altında ' izlemeye karar verdik
.
"BERKEEE AĞAĞAĞA İNSANLAR HEP SEVDİKLERİNDEN AYRI KALMAK ZORUNDAMI AĞAĞAĞAĞĞ ACIZIZ AŞK YOKMU LAN BU DÜNYADAA BENİM HAZEL IM NAPSIN ŞİMDİİ AĞAĞAĞA " evet tahmin ettiğiniz gibi yarın yokmuş gibi salya sümük ağlıyorum.
Ama bunu izleyip ağlamayanın evlerine ateşler salsınlarr yavv bi insan ilk önce duygusuz olmamalı demi ama. "mall sende bisey soylesene " dedim sitem ederek." kanka ben çok acıktım valla " "hay ben seninn .Kalkıp yeseydinya" dedim bagirarak."Eğer ben filmin ortasında kalkıp önünden geçseydim ve bu yemek için olsaydı sen o yemekleri banaa .." "tvbe Allahım ck tvbe .s gerizekalii nimet o nimett carpılcazz suss Allahım sen günah yazma , tabi döverdim ama nimet karıstırma işin içine yani simdi sana zaten çarpılmıssın şakası yapabilirdim ama massallah şimdi yiğidi öldür ama hakkini yeme demişler yani daş gibisinn bizımlesınn diyoromm" dedim ve kalkıp paytak adımlarla mutfağa yürüdüm."KANKAĞĞ NUDO VARR YENMİİ !!" "ooo yememmi.. knkk nudoyu daha önce yemedim bem hicc ama şu an çok açım yanee seni bile yiyebilcek potansiyele sahibim"
Hemen reklamdaki gibi suyu koydup sosları kattım.Hazır olunca masaya koyup berkeyi çağırdım.Yemeye başladık.Berke "kanka bunun kokusu niye böyle yeaa " "he valla eristede bi garip " dedim yuzumu burusturarark."ver şu telefonuda pizza sipariş edelim" onayladim ve pizza sipariş ettik.Onuda bi güzel yedikten sonra uyumaya odalarımıza çıktık.Yarın yeni okulda ilk gün demi ama...
-
"SUUU BERKEE YAVRUM OKULUN İLK GÜNÜNDEN GEÇ KALICAKSINIZZ HADİİ İNİN AŞŞAĞI !!" annemin sesiyle uyandim.Banyoya gidip yüzümü yıkadım.Kıyafetlerimi giyip beremi kafama taktım ve benim muhteşem üçlüm olan eyelinier (yazilisini bilmiyom dsfags) ahududulu parlatıcımı ve rimelimi sürüp assagı indim. Berke sofrayı süpürmeye başlamıştı bile dana -,-
Bende bişeyler atıştırdıktan sonra berkeyi dürtüp kafamla kapıyì gösterdim.Oda anlyıp çaydan son 1 yudum alıp kalktı.Ayakkabılarımì giyip ön koltuktaki yerimi aldım.
En büyük korkum özel okul olduğu için okulda eteksiz göt denen varlıklardan olmasi ve tabi kendini justin bieber sanıp havalı havalı dolaşan oğlanlar.
-
ağağağa Hay benim dilimi eşşek arıları soksun insallahhh -,- korktuğum başıma geldi.Bendeki şansi eşşekler öpsün.
2 güne okula alışır yolarım bunları diyerek yoluma devam ettim.
Sizin o berkeye bakan gözünüzü oyarım nomisdizlarr sizii
Berkenin yanına gidip koala misali yapıstım koluna.Berke ilk önce bana baktı sonra kolunu çekti.Ben şok olmuş bi şekilde berkeye bakarken o sırıtıp kolunun altına aldı.Vayy zeki jojukk hemende anladı haa dsgasf
Müdürün yanına gidip sınıfımızı öğrendik.Annem bizi kıramayıp aynı sınıfa aldırmış bizi oyss yeriw (bendn soğumayın lütfen dafsg)
Sınıfın kapısını tıklatıp iceri girdigimizde erkekler bana , kızlar berkeye ağzının suyu akmış bi şekilde bakıyolar .Te allam ne bakıyonus siz ya .Ben kuul kuul sınıfa girerken icimden düsmemek için hatim indiriyodum.
hocanın bize kendinizi tanıtın demesiyle anlatmaya başladım."Ben su , Buda berke sizinle aynı yastayız , buraya istanbuldan geliyoruz ve sonradan dedikodulars ve iftiralara maruz kalmamak için söylüyorum aynı evde ben berke ve annem yaşıyoruz , tesekkür ederim." diyip berkeyide alıp arkada boş sıraya oturdum.Kafamı yan tarafa çevirince bu kisiyi görmeyi beklemiyodum.Bana pişmiş kelle gibi sırıtarak bakan bir adet çağlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
DiversosEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...