İnekli pijama

76 6 0
                                    

EVETT MİNİ MİNİ OKUYUCULARIM.KARSINIZDA BEN YANİ YAZARINIZ DJAJDJ 8 GÜNDÜR YENİ BÖLÜM YAZMIYOMUSUM VE GÖRÜNCE "YOUHHHH LAN" GİBİ Bİ SES ÇIKARDIM.CİDDEN COK OZUR DİLERİMM AMA GRİPTİM SESİM TURABİ GİBİ FALAN ÇIKIYODU.NEYSE BU ARADA BOLUMLER KİSA GELEBİLİR AMA HEPSİNİ TELEFONDSN YAZİYORUM.EVDE ÖKUZ Bİ ABİM OLDUGU İCİN BİLGİSAYARA PEK OTURAMİYORUM.AMA ELİMDEN GELDİGİNCE YAZMAYA CALİSİYORUM.SİZİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR ... :*
---
Loned olson.Kuyin ben.
Evett şu an zaman habire tekrarlansın istiyorum .Sebebide odamda rahat rahat yatarken ev ahalisinin bana hizmet ediyo olması.
Ben yalandan ahh basım dediğim zaman hepsi yanıma koşuyolar ve iyi olur olmadığımı soruyolar.Tabi efe her dakika yanımda.Halbuki karpuz gibiyim maşallah.Ve bu yatakta yata yata totom küflendi.
Sağ tarafımdaki efeye bisey demek için o tarafa döndüğümde onun uyumuş olduğunu gördüm.Oyy ben seni yerim tipe bak.Ninja kaplumbaam beniimmmm
Yavasca ayağa kalkıp efenin üstüne bisey örttüm.Aşşağıdakilere bakmaya karar verdim ve parmak ucumda bi ajan edasıyla yürüdüm.Ne güzel ajan gibi yürüyorum kuyin benn.
Aşşagıdakilerde beni farkederse tuvalete gidicem derim olur biter.Merdivenden indigimde ilk once kafamı çıkardım dışarı.Vayy be berke ada ikra caglar ceyda ve hakan falan hepsi uyuyolar .Annemde büyük ihtimal işe gitti.Bende kankimlerime bi süprüz yapıyım bari.Ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.Üstümde inekli pijamalarla hemde.İNEKLİ
arkamı döndüğümde kapi çoktan kapanmıştı ve ben gerizekalı gibi anahtar almamıstım.Ve paramda yok yanımda.Allahım ben neden böyleyim.
Belki camlardan tırmanırım diyerekten arka bahceye dolandım.Aha vallaha camım açık.Hemen bahçenin dibindeki kömürlükten tırsa tırsa merdiveni aldım .Camımın önüne koydum ve tırmandım.Hayy bin ay çekirdeği.Merdiven yaklaşık 5 cm kısa ve benim o mesafeyi atlayıp camın kenarına tutundum.Teyzeler misali bisssmillah diyerek atladım.
Hay atlamaz olaydım.Sadece parmaklarım sayesinde aşşağı düşmemi engelliyodum ve şu an kendimi yukarı çekmek için debelenirken merdivenin devrildiğini gördüm.Atlasam illaki biyerim kırılır.Yaklasık 5 metre mesafeden atlayamam.Ellerim kaymaya başladı.Allahım sana geliyorum.Gözlerim dolmaya başladı cünkü benim yükseklik korkum var ve şu an çok tırsıyorum.Tek elim kaydığında artık tek elimle camın onundeki o düz yerin kenarına tutunmuş vaziyetteyim.
En son çare efe.
"EFEĞĞĞ ÖLÜYORUMMMM AĞAĞAĞA KALK LAN ÖKÜZZ CAMDAN BAKK AŞŞAĞI DÜŞMEK ÜZEREYİMMM EFEEEEE !!" diye resmen anırdım.Odadan homurdanma sesleri geldi ama anlamadım.Allahım bu adam niye uyanmıyo.Aha valla biri bu tarafa koşuyo.
"Hiii su ne işin var orda senin" dedi ikra.Evet salondakiler sesime uyanıp gelmislerdi ama efe yok.
"Lann geberiyorumm elim kayıyo ağağaağağğ ben ölmek için cok gencim gidinde odamdan camdan kurtarın lan beni" dedim.Berke "evet evet anahtarları verin"dedi telaşla.Hepsi birbirine mal mal bakarken 10 saniyelik bi sessizlik oldu.Evet saydım.
"Lann insallah essekler kovalar sizi lan anahtarı almadınız demi.Allahım bu sefer cidden sana geliyorum!!! " diye bagırdım.Acayip ağlayasım geliyodu.
Ellerim tam çözüldüğünde bi el bileğimden yakaladı ve beni odaya çekti.Derin bi ohh çektim ve efeye sarıldım.Sonra ayrılarak ona tekme atmaya başladım.Normal bi kız olsa dizine falan tekme atardı ve bu efeye hic islemezdi ama ben daha cok karın boşluğuna odaklandığım için yüzünü burusturup homurdandı."Gerizekalı sana o kadar çağırıyorum nerdesein sen ha ??? Kış uykusunamı yattın ayı."diyerek aşşağı indim."Sadece size öğlakşam yemegi (öglen ve aksam arasindaki yemek arkideşler) hazırlayım dedim ama hem pijamalarımla cikmistim ayrica ne para nede anahtar almıstım.Bende camdan tırmanmak istedim.Wattpad hikayelerinde hep yapıyolarya.Ben yapamadım ln." dedim sinirle.Sonra koltuga yayıldım cok rahat ve sakin bi sekilde " bara gidelimde biraz kafamız dağılsın hadi eyw öptüm" digerek yukarı çıktım.Mal efe hala ordaydı.Dolabın karsısına gecerek pijamanın üstünü çıkardım.Ne ? Naptım ben.Yavaşca kocaman gözlerimle arkamı döndüm ve efenin halaa burda olduğunu gördüm.Napıyorum ben allasen.Hemen pijama ustumu uzerime tuttum.
Kenardan yastıkları alarak efeye attım."Pis sapıkk senii !! Çık dışarı" dedim.Bana dayanamayıp yine homurdanarak çıktı odadan.Homurdanmak efenin işi.
Kapım açıldığında bi yastık daha fırlatıp " defol git efe" dedim ama gelen kızlardı."şey kankacım bizim kıyafetimiz yokya hani senden alabilirmiyiz" dedi ceyda."Tabi kankalar gelin" dedim sevecen bi şekilde.
İkra toz pembesi üstü dar, altı hafif kabarık straplez bi elbise giyip siyah ayakkabı giymisti.
Ceyda siyah üstüne sımsıkı yapışan derin sırt dekolteli , Kolları uzun bi elbise giymişti ve ayakkabısını etrafı zımbalı ucu açık bottie tarzı bi ayakkabı giymişti.
Adada vucuduna yapışan ama kumaşı altın sarısı ve beyaz simli olan bi elbise giymisti ve onun kolları dirseklere kadardı.Oda siyah topuklu ayakkabı giydi.
Ve tabii ben.Ben siyah mini ve arkası simetrik dekolteli bi elbise giydim(multide) ve altınada bağcıklı siyah bottie.Saç ve makyajlarımızıda yaptığımızda birbirimize bakarak sırıttık.Bu gece cok güzel olucak...

Seninle SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin