BOLUM GECİKTİ OZUR DİLERİM.MULTUDE MESHUR GİZEMLİ OĞLANIMIZ VAREE VİNİ CANDIR FSHAHD *-* .VOTELERİ ONUTMAYİN İYİ OKUMALARR :*
--Benim verdigim cevapla ağzı şaşkınlıkla aralandi...
-
Sabah beni öküz misali saran ve nefes aldırmayan kollarla uyandım.Hay masallah bu toroman kim diye dusunurken o bilindik koku burnuma geldi.
Sevdiğim adamın kokusu bana dün akşam olanları hatırlatırken yüzümde bi sırıtış belirdi hemen.
Dün aksam ben egeye evet demistim sonra sarilmistik biraz oturduktan sonra benim yatağıma yatıp birbirimize bakarak ve birbirimizin kokusunu alarak uyuya kaldık.Gercekten inanmıyorum.
Egenin yaşadıkları çok ağır.Denizin bi kocası ve kızı varmıs ama ege bunu bilemeden aylarca onu aramış.Bunu ben yaşasam bu yükün altında ezilirdim.
Arkamdan gelen gerneşimsi homurdanma sesiyle düşüncelerimden kurtuldum.
"Ege yavrum seni neyle besliyolar ?" dedim ona dönerek.Pis pis sırıtırken konustu "bilmem YAVRUM ne yedirmisler" dedi yavrum kelimesine baskı yaparak .
"Kalk git cabuk icerii gormesin kimse seni dün aksam konustugumuz gibi birden söylemiycez kimseye hadi git git " diyerek onu ittirip kendimden uzaklaştım .Homurdandı ve yataktan kalktı.Hah şöyle yola geliyosun sen
O odadan çıkınca elimi telefona atıp saate baktim.Oha saat sabahın 7si :O
Madem bu kadar erken uyandım bi yürüyüş yapıyım diyerekten üstüme koşu kıyafetlerini giydim.Ege duymadan sessizce kapıyı açıp dışarı çıkacakken ege yanimdan yürüyüş yapar gibi gecerek konustu."sahil kenarı hmm güzel ilabilir"diyerek çenesiyle ileriyi göstererek 'düş önüme' bakışı atti.Bende ona 'he anan' bakisi attım ama belliki anlamadı .
Sahil kenarına geldiğimizde yarım saat yürüyüp bi banka oturduk.
"Ben bi su alıp geliyorum beni burda bekle" diyerek ayağa kalktım.Markete girince suyu alıp parasını ödeyip dükkandan çıktım.
Geri döndüğümde gördüğüm manzara karşısında gözlerim yanmaya başladı ve olduğum yere çakılı kaldım.
Ege karşımda bi kadının dudaklarını sömürüyo.
Şimdi iki seceneyim var.Birincisi sessizce eve dönüp depresyona girmek .İkincisi ikisininde kafalarını patlatıp eve gidip depresyona girmek.
Verdiğim kararla birlikte onların o tarafa doğru yürüdüm.Elimdeki suyu açıp kafalarından aşşağı döktüm .Onlar bana şaşkınca bakarken kızı boğazından tutp yere yatırdım ve üstüne çıktım.Sinirlen gözüm dönmüştü resmen.
Ege bana bağırarak kolumdan çekiştirmeye çalışınca ona doğru dönüp var gücümle bağırdım."şerefsizz sakın dokunma bana sıra sanada gelicek"
Bi yandan gözlerimden yaşlar akarken kızın saçını elime doladım ve tüm gücümle çektim.Elimdeki saçlara bakarak gülümsedim.Kız altımda ağlayarak kutulmaya çalışıyodu.Yüzüne 3 5 tokat vurarak ayağa kalktım ve egenin önüne geçtim.Yüzünde hicbir ifade bulamadım.O kadar soğuk bakıyoduki bi an ölmek istedim.Baş parmagimla omzuna vururken '' sen.. Ben sana güvendim.Kaandan sonra tekrar birini sevebiliceğimi , güvenebiliceğimi sandım .Ama sen kaandan daha şerefsiz çıktın daha ilk günümün heyecanını yaşayamadan beni sırtìmdan bıçakladın.Allah hepinizin belasını versin." diyerek egeyi ittim.İtmemle denize düşmesi bir oldum.Onları arkamda bırakarak koşmaya başladım.
Bu sahne bana biyerden tanıdık geliyo sanki.Yine aynı acı hissi yine aynı gözyaşları ve çaresizliğim.Koştum ve koştum.Nereye gittiğimi bilmeden.
Çıkmaz bi sokağa girdigimde kendimi duvara dayayıp ağlamaya başladım.Tüm sıkıntılarımı temizlemek ister gibi agladım.Ağlayışım çığlıklara dönüşmüştü.
Sonunda kendimi biraz toparladığımda 2 metre ötede duvara yaslanmıs ellerini birbirine dolamıs beni izleyen benim yaşlarımda bi oğlanın olduğunu gördüm.
Güzel yüz hatları ve güzel tarzıyla girdiği ortamda tüm dikkatleri üzerine çekebilicek türden bi çocuktu.
"sen kimsin ve beni ne zamandır izliyosun?" diye sordum sinirle.
"Hımm bi bakalım.Sanırım en başından beri "dedi çarpık gülüşle bana doğru gelirken.
Tam karşima gelip bağdaş kurarak oturdu."Kim üzdü seni bu kadar ? Anlat derdini yabancı cocuga" dedi normal bi sesle.Beni ve cevremdekileri tanımayan birisine derdimi anlatmak fena bi fikir değil.Ve cidden tipinin aksine çok sıcakkanlı gelmisti bana.
Olanları yüzeysel bi şekilde anlattırken beni kaşları çatık dikkatli bi şekilde dinledi."işte böyle.kusura bakma ama siz erkekler tam bi şerefsizsiniz.Sevdiğinizi söyleyip tekmeyi çakıyosunuz.Daha ilk günden bana bunları nasıl yaptı aklım almıyo.Güvenimi daha ne kadar ezip gecebilirler bilmiyorum."Dedim iç çekerek.5 6 saniye sessizlikten sonra konustu."sanırım benimle bi kahvaltıya gitmeye hayır demessin ha ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
RandomEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...