Bab 16🥀

1.3K 250 11
                                    

Desire.



"You make me want you..."

"...so bad." bisik Jungkook seraya merapatkan tubuhnya kearah Aylin secara perlahan.

Tangan kiri Jungkook memeluk tubuh gadis itu, erat. Dia tak mahu Aylin lari darinya. Gadis itu meronta perlahan, namun tenaga lelaki itu tak terlawankan.

"N- no." bisik Aylin, kedua tapak tangannya melekap di dada lelaki itu. Petanda dia mahu Jungkook menghentikan perbuatannya dari terus mendekat.

Dapat dia rasakan yang jantung lelaki itu berdegup kencang, sama sepertinya. Aylin mengetap bibir saat jari jemari Jungkook menyentuh pinggangnya. Satu lagi tangannya mencengkam lembut rahang Aylin, memaksa mata gadis itu bertatapan dengan miliknya.

"I- Ini salah, Jungkook le-"

"Syhh. Aylin... you're the one who make suffer like this. Keinginan untuk memilik seorang gadis tak pernah wujud dalam kamus hidup aku. Tapi kau... kehadiran kau... buat aku mahukan kau." bisik Jungkook dan saat itu bibirnya mencium leher Aylin.

Tubuh gadis itu diangkat duduk diatas meja, Aylin mengetap bibir. Entah kenapa, hatinya kuat menjerit mahu dia menolak lelaki itu, namun bibirnya seakan digam. Tubuhnya kaku.

Cho Aylin, kau dah gila.

"Cik Aylin?" Panggilan itu serentak membuatkan kedua manusia itu terkaku. Dengan pantas tubuh Jungkook ditolak dari menjauhinya.

Sempat dia berpandangan dengan mata tajam milik Jungkook yang berarti lelaki itu kecewa dengan perbuatannya.

"Y- ya?"

"Cik Aylin, okay? Saya tunggu Cik Aylin di hujung koridor tadi tapi beberapa minit berlalu, kelibat Cik Aylin saya masih tak nampak. Jadi saya ambil keputusan untuk cari Cik Aylin." soal Hyunjin dari luar.

"Erk- saya tak apa- apa. Awak baliklah pejabat dulu, nanti saya menyusul." jawab Aylin, saat itu dia dapat rasakan yang lengan Jungkook melingkar di pinggangnya.

"Eoh... baiklah." balas Doktor Hyunjin dengan sengihan kecil, sengaja mahu menganggu kedua manusia itu. Dia cuma nak tahu saja apa yang mereka buat.

Dia tak tahu pula Jungkook pula senekad itu, meminta dirinya untuk dilepaskan semata- mata untuk menemui Doktor Cho Aylin itu.

Ceh.

"Jungkook, let me go-"

"Biarkan aku peluk kau sekejap. Aku sejuk." bisik Jungkook. Wajahnya disembamkan dileher gadis itu. Aylin sedikit terdiam. Dia biarkan Jungkook dalam posisi memeluknya dari belakang buat beberapa saat.

"Siapa yang lepaskan awak?"

"Kenapa? Aku tak boleh keluar sekejap untuk berjumpa dengan kau?"

Soalan Aylin dibalas dengan soalan dari Jungkook. Gadis mencebikkan bibirnya.

"Awak dalam masalah besar kalau pegawai penjara dapat tahu awak bukan dalam cell awak. Faham tak?"

"Mereka takkan bangun dalam waktu terdekat ni, no need to rush." ucap Jungkook. Pelukan terlerai, dahi Aylin bertaut menandakan dia sedikit pelik dengan ucapan lelaki itu.

"Maksudnya?"

"I twist their neck-"

"Jeon Jungkook!" Aylin bercekak pinggang, wajah cuba digarangkan namun lelaki itu cuma beriak biasa saja. Selamba dia mengambil tempat diatas meja.

"Awak tahu tak apa yang buat ni boleh menyebabkan awak terjebak dalam masalah besar? Jungkook-"

"I miss you."

Tiga patah perkataan yang membuatkan gadis bernama Cho Aylin itu terdiam.

"Eung?"

"Kau tak datang dekat makan, kelas kaunseling bahkan dewan ceramah. Aku rindu." terang Jungkook dengan wajah dinginnya. Aylin mendiamkan diri, tak tahu hendak membalas apa.

"Kook, could you please tell me this is a joke or a prank yang awak cuba buat untuk perangkap saya? Aha! Gotchu!" ucap Aylin sambil tertawa membuatkan pandangan Jungkook serta merta berubah dingin.

"So tell me... pembunuh dan banduan tak boleh jatuh cinta?"

"Eh? A- ani, bukan itu maksud saya. Huh... saya faham perasaan awak Jungkook. Tapi kita... kita tak boleh bersama. Awak faham, kan?" ucapan Aylin membuatkan lelaki itu mendengus marah.

"Sebab aku banduan? Sebab aku pembunuh ke Aylin? Sebab tu kita boleh bersama?" ucap Jungkook, tapak tangannya dikepal.

"Ani-"

"Baik. Terima kasih sebab jujur dengan aku. Tapi itu tak boleh buat aku berhenti sukakan kau. Apapun yang terjadi, kau milik aku." ucap Jungkook sebelum melangkah keluar dari ruangan tersebut.

Doktor Hyunjin yang dari tadi diluar dan mendengar segalanya serta merta menggari Jungkook.

"Jungkook..."

"You'll see what happen."


.

Nah khas untuk awak yang nak masuk asrama dah tu. Muah, semangat sikit!

[C] Fix me, Doctor! ✓Where stories live. Discover now