Fix me, doctor!
Merupakan sebuah cerita cinta yang wujud dalam khayalan seorang lelaki bernama Jeon Jungkook. Dia merupakan pesakit mental yang dibawa ke asylum dua tahun yang lalu. Sejak dimasukkan dalam asylum, dia diletakkan dibawah jagaan Cho Aylin hingga dia jatuh cinta pada gadis itu.
Jungkook juga seorang pecandu narkoba dan ecstacy, dimana dadah tersebut mampu membuatkan seseorang berkhayal hingga membuatkan dia boleh membuat dunia mereka sendiri.
Yes, adegan Jungkook dan Aylin dalam fanfic Fix me, doctor ini hanyalah mimpi yang dibuat oleh Jungkook sendiri. Lelaki itu begitu cintakan doktor yang merawat dirinya iaitu Cho Aylin.
Oleh itu, jika pembaca sedar, Aylin selalu menayangkan sisi protective dirinya terhadap Jungkook saat Doktor Hyunjin dan banduan lain mahu mencederakan lelaki itu. Itu ialah sisi Aylin dimana lelaki itu sudah mula jatuh hati di dunia nyata.
Kim Taehyung pula ada doktor sakit jiwa yang bertanggungjawab atas Jungkook. Dia juga bekas saintis yang sedang menjalankan ujikaji keatas otak manusia. Dia juga programmer, dimana dia mencipta satu cip yang ditanam di tubuh Jungkook untuk membuatkan dia mendengar suara- suara aneh dan membuatkan Jungkook tetap berada dalam dunianya.
Jadi disini,
Jungkook hanyalah bahan ujikaji.
Aylin dan Taehyung adalah doktornya.
Semua yang berlaku hanya berada dalam mimpi ciptaan Jungkook.
Oleh sebab itu, tajuk ceritanya ialah fix me, doctor! Dimana Jungkook mahu Aylin membantunya.
This system, is killing me, save me, love me, doctor.
Sometimes obsession
can kill your own emotion.
Stop, before its too late.