[ZON LARANGAN SILENT READER]
Just two of us.
AYLIN mencelikkan kelopak matanya perlahan- lahan. Pandangan matanya disapa dengan permandangan bilik tidur yang suram itu. Saat dia hendak menggerakkan tangannya, pergerakannya disekat kerana tangannya digari dibahagian kepala katil.
Perasaan gadis itu mula resah bila pakaiannya kini ditukar kepada hoodie bersaiz besar berwarna hitam. Jantung Aylin mula berdegup kencang saat telinganya menangkap derap tapak kaki melangkah mendekati bilik tersebut.
KLEK!
Tombol pintu dipulas, serentak wajah Jungkook terpacul di muka pintu. Bibir lelaki itu mengukir senyum kecil, seakan gembira melihat si cinta hatinya sudah bangun dari pengsan. Pantas lelaki itu mengorak langkah memasuki bilik.
"You're awake? Maaf, sebab buat kau pengsan tadi. Aku tak sengaja." Ucap Jungkook, tapak tangan Aylin disentuh, dengan pantas gadis itu menepis. Aylin menjarakkan diri dari Jungkook.
Sungguh dia cakap, dia betul- betul tak selesa dengan lelaki itu. Dengan keadaannya yang digari, dia langsung tak boleh melakukan apa- apa selain menolak. Jungkook memang tak boleh diberi muka sama sekali.
"Jauhkan diri awak dari saya."
"Kalau aku tak nak?"
Aylin mengetap bibir bila mendengar jawapan lelaki itu. Sinis saja suara Jungkook menerpa dihalwa telinganya. Namun Aylin biarkan respon lelaki itu tidak berbalas. Wajah dipalingkan, mengelak dari memandang mata bening serta dingin milik lelaki itu.
Dia cuma takut hatinya berbelah bahagi. Jungkook boleh bermain dengan hatinya dan mengacaukan fikirannya walaupun ketika lelaki itu tidak mengucapkan sepatah kata.
"Apa tujuan awak bawa saya pergi?"
"Aren't that clear enough to you? Aku nak hidup dengan kau, sebab tulah aku bawa kau lari. Lari jauh dari orang- orang yang aku benci." balas Jungkook, punggungnya dilabuhkan diatas birai katil, membuatkan katil bersaiz king itu berat sebelah. Jungkook duduk membelakangi Aylin.
"Awak bencikan Taehyung? Dia kawan awak tau. Dia semangatkan awak supaya awak rasa tenang bila dalam penjara. Doktor Hyunjin, dia beri awak peluang untuk dekat dengan saya. Awak bencikan orang- orang yang ada didalam penjara tu? Mereka baik dengan awak. Mereka hiburkan awak-"
"Mereka semua sampah."
"I'm on their side!"
"Shut up!" Rahang Aylin dicengkam kuat, membuatkan gadis itu meringis kesakitan. Jungkook mengetap bibir, rahang gadis itu dilepaskannya kasar. Hatinya sakit mengenangkan bahawa gadis itu lebih memilih banduan-banduan tak guna tu berbanding dirinya.
"Kau yang goda aku dulu, Aylin. Kau baik dengan aku, ambil kisah pasal aku, kacaukan fikiran aku. Dan kau terkejut bila aku bertindak agresif sebab mahukan kau?" Soal Jungkook, dia kini merangkak naik diatas katil membuatkan Aylin merasakan yang dirinya tidak selamat saat itu.
"Saya tak berniat untuk goda awak, J- Jungkook. Saya cuma menjalankan tugas sebagai doktor psikatri. Bagi menjaga mental banduan macam awak. Itu adalah tugas saya!"
"Geure. Apa balasannya untuk banduan yang sudah tertarik kepada doktor macam kau? Tugas kau yang sebenar- benarnya... adalah untuk apa?" bisik Jungkook, saat itu tubuhnya sudah berada diatas tubuh Aylin. Jari nakalnya menyentuh batang leher Aylin yang terdedah.
"You can't treat me like this-"
"Ini bukan lagi pasal banduan dan doktor. Now, its about You and Me. Cho Aylin, I'm gonna make you mine." Bisik Jungkook penuh sensual sebelum bibirnya melekap di leher gadis itu.
Aylin membisu, kenapa Jungkook?
"You... bastard."
.
HSHSHSHSHHS DAHLAH