Prologué

4.2K 377 132
                                    

heitsmehari 2020 new story,

i present to you,

Bad romance.



Jeon Jungkook

Apa yang berada didalam fikirannya, kau tak mungkin akan jangkakan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Apa yang berada didalam fikirannya, kau tak mungkin akan jangkakan.

Dia cuma mahu bebas.

Bebas dari dunia yang dianggapnya kejam ini.

Dengan sekali pandang kau takkan mampu melarikan pandangan lagi.

Aura yang berbeza dari banduan yang lainnya, auranya kejam dan dingin namun personalitinya begitu mengiurkan.

Dia, Jeon Jungkook.

Lelaki yang kau tak jangka akan menghantuimu selama- lamanya.

"Release me and I'll please you."

Cho Aylin

Doktor pindahan dari Daegu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Doktor pindahan dari Daegu.

Doktor wanita Psychology pertama yang ditugaskan untuk meninjau keadaan mental banduan di penjara.

Niat baiknya disalah tafsir oleh Jungkook.

Hingga, Jungkook mahukan dia untuk dia seorang saja.



"Don't tell me that you already in love with that criminal?"



.

. .


Belum pun panas punggung duduk diatas kerusi tersebut, Aylin sudah berasa tak senang duduk.

Mana taknya bila renungan mata pesakit lelaki yang berada dihadapannya itu sungguh menusuk hingga ke jantung hati.

Pandangan mata cuba dielakkan, Aylin cuba mencari cara untuk melepaskan diri dalam suasana kekok tersebut.

Maklumlah, ini kali pertama dia menerima pesakit lelaki semenjak dia berpindah ke pusat pemulihan tersebut dua hari yang lalu.

Fail berisi maklumat tentang lelaki itu diselaknya satu persatu.

Aylin menjadi semakin tak selesa bila dirasakan yang pandangan lelaki itu seakan melekat diwajahnya.

"Cho Aylin..." nama gadis itu meniti dihujung bibir lelaki kacak tersebut. Matanya yang tertancap pada kot baju doktor itu kembali tertancap ke wajahku pula.

Aylin mendongakkan wajah, kali ini dia biarkan matanya menikam anak mata lelaki itu. Secara tak sengaja, dia menggigit bawah bibirnya.

"What a nice name." bisik lelaki itu seraya menyandarkan tubuhnya pada kerusi.

Riak wajah masih dikekalkan beku. Namun pandangannya masih menghadirkan suatu perasaan yang Aylin sukar untuk tafsirkan.

"Nae?"

"Single?"

"Ya- i mean no. Eh."

"Kenapa? Tak laku?" soal lelaki itu buatkan Aylin mengetap bibir sedikit geram. Perlian yang sering kali dia dapat bila status dirinya disoal.

"Lupakan semua tu. Saya hari ni nak jalankan temu bual dengan awak. Jadi, saya harap awak jawab soalan saya dengan baik." ucap Doktor Aylin sambil tersenyum seraya menunjukkan thumbs up kepada lelaki itu.

"Okay, soalan yang pertama. Apa yang ada difikiran awak, sekarang ni? Awak boleh ceritakan tentang selepas awak jumpa saya, atau perubahan dalam diri awak bila awak masuk sini." terang Aylin.

Lelaki itu cuma memberikan pandangan kosong kepada Doktor wanita bernama Cho Aylin tersebut.

"Hello?"

"Tak nak respon soalan saya ke?" tanya Aylin.

"Apa yang ada difikiran awak sekarang ni-"

"Me,

You,

Bed,

Now."















"Yah! Saya Cho Aylin! Doktor yang akan merawat awak sepanjang awak berada dalam penjara ni! Tolong beri kerjasama, Encik Jeon Jungkook!" jerit Aylin dengan wajah yang memerah.

KREAK!!

.

Henlo, ini new story 2020 dari sha.

Harap bersabar sebab sha agak busy akhir- akhir ni. Thanks sebab sudi menunggu❤

Bad Romance | JJK


Status : On going



©heitsmehari2020
All rights reserved.

[C] Fix me, Doctor! ✓Where stories live. Discover now