Oy ve yorumlarınızı bekliyorum..💙💙
İyi okumalar..💙💙
"Görüşürüz güzelim dikkat et kendine."
Boynundaki kollarımı sıklaştırdım.
"Sende abicim."
Yavuz abi benden ayrılıp kapıdan çıkarken bir süre daha arkasından bakıp kapıyı kapattım.
Salondakilere iyi geceler deyip odama ilerledim. Gözlerim kapanmaya başlarken sağ salim merdivenleri çıkıp odama girdim. Üzerimi değiştirip kendimi yatağa atmışım ki kapım tıklatıldı. Polat abim kafasını kapıdan uzatmış bakarken gülümsedim.
"Gelsene"
Tebessüm edip içeriye geçerken gülüşü kırıktı. Bu durum fazlasıyla canımı sıkarken abim içeriye girmiş yatağıma oturmuştu.
Sırtımı yatak başlığına dayayıp ona baktım.
"Nasılsın?"
"İyiyim. Turp gibiyim" deyip güldüm.
Yüzünde zoraki bir tebessüm oluşurken gülmemi durdurup ciddi bir ifadeyle ona baktım. Bu iş çok uzamıştı. Ben eski abimi istiyordum.
"Abi"
Bakışları gözlerime sabitlenirken gözleri parladı.
"Ben eski abimi istiyorum. Böyle hüzünle bakma bana lütfen"
Gözlerini acıyla kapatıp açtı.
"Derin'im,güzel kardeşim ben.... ben hayatımda ilk defa tıkandığımı hissediyorum.. ne yapacağımı bilmiyorum..bu zamana kadar yanında değildim,değildik"
Sözünü devam ettirmesine izin vermeden sarıldım hızla.
"Yapma hiçbir şey. Sadece hep böyle sarıl yeter bana."
Kollarını bana sarıp başımı öptü.
"Hep yanındayım. Hep sarılacağım böyle."
Kokusunu derin derin içime çektim.
Kollarımı ondan ayırdım. "Benimle uyur musun?"
Bu sefer içten bir şekilde gülümseyip yanıma uzandı. Sıkıca sarıp sarmalarken şakağımdan öpmesiyle gözlerimi kapattım. Eliyle saçımı okşamaya başladı.
Bir süre odada sadece nefes alışverişlerimiz duyulurken bu sessizliği abim bozdu.
"Güzelim..ben dün akşam.. o adama gittim."
Dişlerini sıkarak söylediği şeyle bedenim kasıldı. Değerli ve önemli bir konu olmasa da saklamayıp söylemesi güzel hissettirmişti.
"Biliyorum" diye mırıldandım. Saçlarımı okşayan eli dururken bu sefer onun bedeni kasıldı.
"Nerden biliyorsun?"
Gözlerimi hızla açtım. Hass. Nerden biliyordum. Adam bugün kapıya dayandı diyemezdim ya.
Yani normalde derdim ama Barın'ı açıklamam gerekirdi. Yavuz abi ve Uğur'un bile bilmediği birini şu anlatmam doğru değildi galiba. Offf. Yine iki ucu boklu değnek sahnesindeydik.
"Yanii.." deyip toparlamaya çalıştım. "Tahmin ettim.. ellerini görünce"
Bedeni gevşerken "Anladım" dedi.
Rahat bir nefes aldım. Bugünü de atlatmıştık..
Uykuya dalmak üzereyken açılan kapımla uykum açılırken içeriye giren Cenk abim,Kaan abim, Güney ve Eymen'e şaşkınca baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇ DOĞAN GÜNEŞ✓
HumorBenim güneşim hiç doğmamıştı. Ya da doğmuştu ama doğar doğmaz geri batmıştı,benimle birlikte. Aradan yıllar geçti. Bulutlu, yağmurlu, gök gürültülü geçen yılların ardından benim hayatıma yeni bir güneş doğdu. O kadar güzel doğdu ki ne bulutlar kapat...