İyi okumalar..💙
☀️
Sahile geldiğimizde çimlere yan yana oturduk. Bağdaş kurup abime döndüm. Yemek yedikten sonra buraya gelmiştik. Halime güldü.
"Anlat bakalım. Ne konuşacaksın?"
Boğazımı temizledim. "Dün annemle konuştuk biz biraz da.."
"Ee" dedi anlamaya çalışır gibi.
"Eesi bana şeyden bahsetti biraz..Ezel abladan."
Abimin bakışları değişirken önüne döndü. Ezel abla abimin eski sevgilisiymiş. İki yıl sevgili olmuşlar. Sonra da gerizekalı Aylin yüzünden ayrılmışlar.
Abime Ezel abla ve bir adamın samimi fotoğraflarını göstermiş. Seni aldatıyor diye.
Abim inanmayıp Ezel ablayla konuşmak istemiş. Ama Ezel abla görüşmek istemeyince o da doğru olduğunu düşünmüş.
Ezel ablanın yanındaki adam kimdi onu bilmiyoruz. Abisi yokmuş ama kuzeni olabilir sonuçta ya da Uğur ve ben gibi yakın arkadaşı.
"Ben o konu açılmayacak dedim onlara."
Gözlerimi devirdim. "Allah aşkına abi.. olayın içinde Aylin var..sen gerçekten inandın mı?"
"İnanmadım tabiki en başta ama..baksana durum ortada. Ne açıklama yaptı ne başka bir şey."
Yanına yaklaştım. Beni kolunun altına alırken "seviyor musun onu?" Diye sordum.
Bakışları denize sabitlenirken çaresizce "seviyorum.." dedi. "Çok seviyorum."Yanağını başıma yasladı. "Annemle senin dışında kalbimdeki tek kadın.."
Çok güzel seviyordu. Bu işe bir el atmak lazımdı.
Sessizce denizi izlerken telefonum çaldı. Ne çok çalıyor bu aralar.
Uğur Böceğim arıyor..
"Efendim böceğim"
"Nasılsın portakalım. Kolun nasıl oldu?"
"İyi iyi. Sen napıyorsun?"
"Yağızla size geliyorduk."
"Yaa ama evde değilim ben. Sahildeyim sizde gelsenize..hava güzel. Eymenle Güney de evdeydi onları da ararız."
"Gidelim gidelim..Barın da gelsin."
Arkadan Yağız'ın sesi gelirken güldüm. "Bekliyorum hadi gelin."
"Tamam portakalım geliyoruz."
Telefonu kapatıp abime döndüm. "Kalsana sende..Cenk abimle Kaan abimin işi yoksa onları da çağırırız."
Gülümsedi. Bir şey diyecekken bu sefer onun telefonu çaldı.
"Söyle."
"Geliyorum..Yaman'ı aradınız mı?"
Kaşlarım merakla havalanırken abim "tamam" diyerek telefonu kapattı.
"Benim gitmem lazım Derin'im..başka zaman yaparız. Sen Kaanla Cenk'i çağır."
Ayağa kalkarken bende ayaklandım. "Emniyete mi?"
Başıyla onayladı. Alnımı öperken "dikkat edin tamam mı? Telefonum kapalı olabilir Yaman'ın da,merak etmeyin" Dedi.
"Tamam..sizde dikkat edin."
Abim giderken kalktığım yere tekrar oturdum. Ayaklarımı uzatıp sırtımı ağaca yasladım. Birkaç adım ilerime bir kız otururken ona döndüm. Gülümseyip başıyla selam verirken aynı şekilde karşılık verip önüme döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇ DOĞAN GÜNEŞ✓
Hài hướcBenim güneşim hiç doğmamıştı. Ya da doğmuştu ama doğar doğmaz geri batmıştı,benimle birlikte. Aradan yıllar geçti. Bulutlu, yağmurlu, gök gürültülü geçen yılların ardından benim hayatıma yeni bir güneş doğdu. O kadar güzel doğdu ki ne bulutlar kapat...