50.Bölüm

24.7K 1.6K 813
                                    

Bol bol yorum yapın ve bölüm sonunu okuyun💙

İyi okumalar..💙

Zili çalarken Yaman'ın elini bıraktım. Bana ters ters bakarken bende ona ters ters baktım.

"Hiç bakma öyle. Abimler evdedir."

Önüne dönerken güldüm. Polat abim karakolda olsa da diğerleri evde olmalıydı. Kapı açılırken annem göründü. Yaman'ı görünce gözleri parlarken oflayıp içeriye girdim.

Bu annelerin damat sevgisi ne olacak böyle.

Annem "Gel Yaman geç içeri" derken Yaman "Yok döneceğim emniyete" dedi.

Ayakkabılarımı çıkarmışken ona döndüm. "İşim bitti demiştin"

"Bitti de yine de.."

Annem kolundan içeri soktu. "Ben ararım Polat'ı gir sen hadi. Tatlı yapmıştım"

Yaman'ın gözleri parlarken kollarımı göğsümde birleştirdim. Tatlı için mi sevindi bu kadar.

"Evet Yeşim abla ara. Hatta de ki Derinle Yaman burda de..böyle altını çize çize"

Yaman'ın ayakkabısını çıkarırken dedikleriyle kollarımı çözüp anneme baktım.

"Çok çizme anne sen altını..çıkar gelir eve."

Annem gülerek mutfağa girdi. Yaman'ın omzuna vurdum. "Uyuyan devi niye uyandırmaya çalışıyorsun sen?"

"Sen bırak devi falan da ben yakında Yeşim ablaya anne diyeceğim sen daha annemle tanışmaya yanaşmıyorsun."

"Tanıştım ya." Hastanede tanışmıştım işte. Yetmez mi.

"Ama şimdi sevgilim olarak tanışacaksın."

"Tamam ya tanışırız."

Başını iki yana sallayıp salona girdi. Peşinden bende ilerledim. Abimler içerde Barınla oynarken ek olarak Uğur ve Yağız da vardı. Yağız koşarak yanıma geldi. Barın geleli iyice kıskanır olmuştu. Kucağıma alıp yanağını öptüm.

"Hoşgeldiniz böceğim."

Uğur Yamanla bize baktı. "Asıl siz hoşgeldiniz"

Kaan abim burun kıvırıp bana döndü. "Hoşgeldin turunu meleğim"

Cenk abim de "Hoşgeldiniz fıstığım" derken ben hepsine yönelik "hoşbulduk" deyip oturdum. Yağız kucağıma yerleşirken Cenk abim çoğul konuştuğu için Yaman keyifliydi.
Boş yer olan Güney'in yanına oturdu. Güney ayağıyla hafif ayağına vurdu. "Hoşgeldiniz damat bey"

Yanan'ın yüzü aydınlanırken sessizce güldüm.

"Derin! Kızım gel tabakları al."

Yağız'ı kucağımdan indirip mutfağa ilerledim. Girecekken çalan zille kapıyı açtım. Polat abimdi.

"Abi. Annem mi aradı?"

Kaşları çatıldı. "Yoo niye arayacaktı"

"Hiç yani erken geldin de."

Hâlâ kapıdayken arkasını gösterdi. "Gideyim mi?"

Kenara çekilip başımı aceleyle iki yana salladım. "Yok canım geç içeri"

Abim içeri geçerken şüpheli bakışları bendeydi. Ayakkabılarını çıkarmak için eğilirken yavaş yavaş geri doğruldu.

"Yaman mı burda?"

Sakin sesiyle başımla onayladım sorusunu. Ayakkabılarını çıkardı. "İyi geç hadi" deyip içeri girdi.

Derin bir nefes verip mutfağa girdim. Annemin hazırladığı tepsiyi alıp salona döndüm.

GEÇ DOĞAN GÜNEŞ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin