17:KURTULUŞ

56 25 10
                                    

Hiçbir zaman bana bugün kadar zor gelmemişti. Ne ara bu kadar birine zarar vermiştim, ne ara biri için bu kadar korkmuştum. Hayatımı değiştirirken kendine de zarar vermişti Demir. Ama ben daha fazla zayıf kalamazdım. Kendimi kurtardım,  tutsak değilim.

" Dikişleri açılmış ama yarası iyi. Ağrısı olacaktır, fazla endişelenmeye gerek yok. " gözlerimi açmaya çalışırken kulağıma uğultulu gelen sesleri dinliyordum.

" Teşekkürler. "

" Geçmiş olsun. " gözlerimi beyaz parlayan ışığa karşı açtım. Kuru ağzımı yutkunarak ıslatmaya çalıştım. Başımı sağa çevirip etrafa bakmaya başladım.

" Derin güzelim." Ayca'nın sesini duymam ile doğrulmaya çalıştım. Ayca hemen yanıma gelip boynuma sımsıkı sarıldı. Bende hiç beklemeden kollarımı Aycaya sardım. Yazmamın üstüne öpücük bırakıp, ağlayarak konuşmasını dinledim.

" Derin seni çok özledim kuzum. Neredeydin sen kuzum, deli gibi seni aradık." sözlerine göz yaşlarımı serbest bıraktım.

" A-a-ayca" geriye çekilerek yanağımı öpüp yatağımın yanına oturarak ellerimi tuttu.

" Cankuşum söyle canım."

" Bende s-seni çok özledim." tekrar sarıldı. Haline gülümsedim. Sarılı kalırken içeri birinin girmesi ile ayrıldık. Tolga gelmişti. Koşarak gelip bana sarıldı, kısa bir süre sonra geriye çekildi.

" Derin seni bulamayacağız diye çok korktuk."

" Burdayım artık yanınızdayım." Tolga ayak ucuma oturacağı sırada konuştum.

" Tolga su verir misin?"bardağa hemen su doldurup verdi. Göz yaşlarımı silip suyu içtim. Tolga ayak ucuma oturup konuştu.

" Derin seni tebrik ediyorum. Seni bulamadığım için üzgünüm, birde polisim."

" Beni ne kadar çok aradığınızı tahmin edebiliyorum. Üzülme, hem yanınızdayım artık bundan sonrada yanınızdayım." Ayca elini omzuma koyup sıvazladı. Ona gülümserken gözünden düşen yaşlar ile yeniden gözlerim doldu.

" Artık yanımdasın ve ayrılmak yok. O pislikte cezasını çekecek." Ayca'nın göz yaşlarını silip konuşacağım sırada Tolga söze girdi.

" Aynen öyle, senin yanına yaklaşamaz artık. Elimden geleni yapacağım Derin. Sana verdiği zararın daha fazlasını vereceğim ona." arkama yaslanıp derin bir nefes aldım.

" Üzülmeyin ama 21 yıl sonra karşıma babamı çıkaran adama ne yapabilirsiniz?"

" NE! N-ne babanı mı getirdi?"

" Evet. Hatta sırf acı çeksin diye beni vurmasını söyledi ama o beni vurmayınca ilk önce ona sıktı, sonra da beni vurdu işte."

" Ee sargı vardı omzunda."

" Doktor çağırdı sanırım ben uyandıktan sonra tertemiz bir şekilde sargı vardı."

" Babana ne oldu peki?"

" Ayca kız daha yeni tutulduğu yerden çıktı sıkma, sonra anlatır sana dinlensin biraz."

" Tamam Tolga!" Aycaya gülüp yaralı olmayan omzumu ona sarıp kendime çektim. Başını öpüp gözlerimi kapattım. Tolga bize bakarken içeri kapıyı çalıp giren polisler geldi. Tolga ayağa kalkıp onların yanına gitti. Polisler bize dönüp konuştu.

CANHIRAŞ GÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin